Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cecion

Spiss fleinsopp

Recommended Posts

når det kommer til fleinsopp så var det tidlig på nittitallet veldig populært å plukke og spise det her jeg kommer fra. nå 15+ år senere registrerer jeg at flere folk jeg kjenner/kjente har enten tatt livet sitt av ukjente grunner eller går på medisiner grunnet psykoser og eller depresjoner. en av de er faktisk mer eller mindre permanent innlagt på sandviken sykehus pga. at han er så psykotisk at han ikke klarer seg på egen hånd. med han siste her vet jeg at det er pga. fleinsopp, men med de andre er det nok store mengder flein kombinert med en rekke andre stoffer som er grunnen til problemene deres. uansett, inntak av flein, LSD, ecstacy og lignende er russisk rulett. noen takler det helt fint mens andre igjen får til dels store problemer i etterkant.

Søt bump....

Og spesielt artig siden jeg har linka til nøyaktig samme filmen tidligere i tråden... :blink:

Ser nesten ut som at du er redd for at han skal ta kreds fra deg, ved å påpeke at du linket til samme filmen....

Her er et kjapt innsyn i hvordan LSD ble testet ut:

Edited by Gilbert21

:blink:

Bare bemerker at det er litt merkelig å bumpe en såpass gammel tråd med noe som ikke bidrar.... For all del, bump tråder fra hvilken årstid man ønsker, men sørg nå for at man faktisk har lest tråden og kanskje bidrar med et nytt synspunkt smile.png

Plukka flein.

Spiste den.

Funka ikke ;<<<<

Men tru det e pga eg bære åt 10 stk xD

Lev i det virkelige livet.

Begynn med en sport.

Få deg venner.

Så trenger du ikke fluffy den rosa LSD kaninen som hjelper deg gjennom de tunge tidene.

Jesus christ, fucking drugheads.

Skal gi deg ett webcam om du spiser en kilo live nettet, mens du poster vilt og uhemmet på bf.no

Å teste ut fleinsopp er vel det mest idiotiske forslaget noensinne på bf.no. Vet også om en kar som sitter og laller for seg selv på psykiatrisk etter en overdose sopp.

Når det gjelder rusmidler så er det selvsagt at folk begynner med det fordi det er godt og det gir en god opplevelse. Ulempen er at du blir narkoman og resten av livet ditt går til helvete. Ettersom du bor i Oslo foreslår jeg at du tar deg en tur ned på Karl Johan og spør noen av de gutta som sitter på fortauet med koppen sin foran seg om de vil anbefale deg å begynne å eksprimentere med rusmidler.

Lev i det virkelige livet.

Begynn med en sport.

Få deg venner.

Så trenger du ikke fluffy den rosa LSD kaninen som hjelper deg gjennom de tunge tidene.

Jesus christ, fucking drugheads.

Du aner ikke hva du snakker om, så hold kjeft.
Plukka flein.

Spiste den.

Funka ikke ;<<<<

Men tru det e pga eg bære åt 10 stk xD

10 stk er vel ikke nok til å få noe funk afaik.
Skal gi deg ett webcam om du spiser en kilo live nettet, mens du poster vilt og uhemmet på bf.no

Å teste ut fleinsopp er vel det mest idiotiske forslaget noensinne på bf.no. Vet også om en kar som sitter og laller for seg selv på psykiatrisk etter en overdose sopp.

Når det gjelder rusmidler så er det selvsagt at folk begynner med det fordi det er godt og det gir en god opplevelse. Ulempen er at du blir narkoman og resten av livet ditt går til helvete. Ettersom du bor i Oslo foreslår jeg at du tar deg en tur ned på Karl Johan og spør noen av de gutta som sitter på fortauet med koppen sin foran seg om de vil anbefale deg å begynne å eksprimentere med rusmidler.

Man blir ikke narkoman av å teste ut rusmidler. De aller fleste klarer seg fint gjennom livet selvom de har testet det ene og det andre.

Neivel, alle blir ikke narkomane av å teste ut rusmidler, men det er nok av folk som blir det til at det er ikke er verdt å prøve. Det var en del som overlevde atombomben i Hiroshima også, men ikke faen om jeg ville vært der når de slapp den.Er du idiot eller prøver du bare å tøffe deg?

Risken er der fortsatt, og narkotika er ikke noe must. Derfor sier det seg selv at det er best å bare gi faen.