Kowalski 0 Report post Posted May 28, 2007 (edited) Hei! I forbindelse med en bacheloroppgave ved studiet Kultur og Ledelse på BI utfører jeg for tiden en undersøkelse sammen med to andre studenter. Formålet med undersøkelsen er å avdekke hvilke holdninger som finnes blant musikkforbrukere som følge av en digitalisering av musikk som produkt. For å få et godt tallmateriale er vi avhengige av mange respondenter. Derfor henvender jeg meg til dere i håp om at så mange som mulig vil bidra. Undersøkelsen bør ikke ta mer enn 5-6 minutter å gjennomføre, og den er helt anonym. Følg linken for å komme til undersøkelsen: http://response.questback.com/martinjonass...150/h0niu8d2po/ Du vil bli bedt om å oppgi en e-postadresse, men trenger ikke bruke en gyldig adresse om du ikke ønsker det. Det har ingen praktisk betydning. Fyr løs med spørsmål, og bruk ellers tråden til diskusjon omkring emnet om dere ønsker. På forhånd takk for din tid! EDIT: Undersøkelsen er nå avsluttet. Takk til de som svarte! Jeg håper å kunne komme med oppfølging av undersøkelsesdata senere Edited May 30, 2007 by Kowalski Quote Share this post Link to post Share on other sites
AcNisse 0 Report post Posted May 28, 2007 den tar vi vettu Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 28, 2007 Skal prøve å få gjort det i løpet av uka :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pitty^_^_ 0 Report post Posted May 28, 2007 done. Mitt syn på ting er vel litt annerledes enn plateselskapene, dog jeg mener de har mye skyld i det selv når de velger helt loka retningslinjer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted May 28, 2007 Done. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 28, 2007 done Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martyrium 0 Report post Posted May 28, 2007 Syns dere kunne hatt kommentarfelt på slutten, men ellers ok. Når spørsmålet var om det var ok å laste ned så lenge artisten syns det er jeg uenig, for jeg laster ned uansett, men burde kunne ha spesifisert mer rundt slike ting Ellers fin underøkelse Quote Share this post Link to post Share on other sites
GhostRecon 0 Report post Posted May 28, 2007 Sånn. Håper ikke undersøkelsen blir belastet for mye av alle filnedlasterene vi har på dette forumet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dustn 1 Report post Posted May 28, 2007 Done. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 28, 2007 ditto Quote Share this post Link to post Share on other sites
PlatypusPedersen 0 Report post Posted May 28, 2007 Da er jeg ferdig også. Kommer du til å poste tabell e.l. når spørreundersøkelsen er ferdig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted May 28, 2007 Done! Lykke til, Kowalski. Hadde vært kjekt å høre slutt-resultatet på undersøkelsen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filamu 0 Report post Posted May 29, 2007 Done Quote Share this post Link to post Share on other sites
sippe10 0 Report post Posted May 29, 2007 Sånn. Håper ikke undersøkelsen blir belastet for mye av alle filnedlasterene vi har på dette forumet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted May 29, 2007 Oppdrag utført :> Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 29, 2007 Done! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted May 29, 2007 det var dagens gode gjerning. done. Mitt syn på ting er vel litt annerledes enn plateselskapene, dog jeg mener de har mye skyld i det selv når de velger helt loka retningslinjer. enig. Quote Share this post Link to post Share on other sites