Sign in to follow this  
Kowalski

Spørreundersøkelse om holdninger til musikk i en digital hverdag

Recommended Posts

Hei!

I forbindelse med en bacheloroppgave ved studiet Kultur og Ledelse på BI utfører jeg for tiden en undersøkelse sammen med to andre studenter.

Formålet med undersøkelsen er å avdekke hvilke holdninger som finnes blant musikkforbrukere som følge av en digitalisering av musikk som produkt.

For å få et godt tallmateriale er vi avhengige av mange respondenter. Derfor henvender jeg meg til dere i håp om at så mange som mulig vil bidra.

Undersøkelsen bør ikke ta mer enn 5-6 minutter å gjennomføre, og den er helt anonym.

Følg linken for å komme til undersøkelsen:

http://response.questback.com/martinjonass...150/h0niu8d2po/

Du vil bli bedt om å oppgi en e-postadresse, men trenger ikke bruke en gyldig adresse om du ikke ønsker det. Det har ingen praktisk betydning.

Fyr løs med spørsmål, og bruk ellers tråden til diskusjon omkring emnet om dere ønsker.

På forhånd takk for din tid!

EDIT: Undersøkelsen er nå avsluttet. Takk til de som svarte!

Jeg håper å kunne komme med oppfølging av undersøkelsesdata senere

Edited by Kowalski

Skal prøve å få gjort det i løpet av uka :thumbsup::thumbsup:

done. Mitt syn på ting er vel litt annerledes enn plateselskapene, dog jeg mener de har mye skyld i det selv når de velger helt loka retningslinjer.

Syns dere kunne hatt kommentarfelt på slutten, men ellers ok. Når spørsmålet var om det var ok å laste ned så lenge artisten syns det er jeg uenig, for jeg laster ned uansett, men burde kunne ha spesifisert mer rundt slike ting :thumbsup:

Ellers fin underøkelse

Done! Lykke til, Kowalski. Hadde vært kjekt å høre slutt-resultatet på undersøkelsen. :thumbsup:

Oppdrag utført :>

det var dagens gode gjerning.

done. Mitt syn på ting er vel litt annerledes enn plateselskapene, dog jeg mener de har mye skyld i det selv når de velger helt loka retningslinjer.

enig.