Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

«Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction»

Recommended Posts

Håper det blir bedre enn Double Agent, for det var kjeeedelig.

Det ser helt elendig ut spør du meg, og hvordan de skal få til så frie omgivelser på denne motoren vil jeg gjerne se. Tipper det blir HEAVY begrensninger.

Tror nok dette kan bli interesant ,så mere hitman ut enn splinter cell men.

^2

føles allikavel mer som et misbruk av 'splinter cell' -navnet. og av en eller annen grunn minner sam nå mest om Jack Bauer fra 24.

dessuten sliter jeg litt etter å ha sett filmen, finnes vel litt mer subtile våpen enn en jæævla maskinpistol.

24 er jo den beste TV-serien i nyere tid spør du meg. Så hvis Conviction blir noe à la 24 så kan det bli bra. (Det kom vel et 24-spill til PS2 i fjor. Det blei slakta. Men så er spill basert på TV-serier/filmer som oftest ræva).

Dette blir bra! Tror ikke alt av gameplay blir slik som dette, vedder på at det blir litt old school SC. Likevel er det greit med litt utvikling av serien. Og ikke trekk konklusjoner pga en kort video.

Spillet kan seff blir bra det, og man skal ikke dømme et spill utifra en video. Jeg likte det første Splinter Cell-spillet til Xbox, mens Pandora Tomorrow føltes mer som en tilleggspakke enn en toer. Chaos Theory derimot var veldig bra spør du meg =) likte noen av nivåene veldig bra. Så kom Double Agent som jeg kun husker som "knus is, snø..stor båt...NYC" :gjesp:

Etter at Xbox Live kom på banen så har jeg blitt mer og mer glad i flerspillerspill og Co-op over nettet. Så en fin Co-op del gjennom enspillerkampanjen hadde jeg satt pris på, men kan skjønne at det er vanskelig å få til siden Sam Fisher opererer som oftest aleine. Men er brettene gode nok og spillbarheten er bra så er det kanskje et spill jeg bruker litt tid på.

Kunne man spille Co-op i Chaos Theory gjennom selve enspillerkampanjen? Mener å huske at det bare var egne side-oppdrag til slikt - akkurat som i GRAW 1 f.eks.

Jeg vil helst ha "ekte" Co-op. Sånn som i Halo/Vegas/Gears.

Var ikke kampanjen nei ,men det var genialt likevel :thumbsup: Double Agent var jo en skikkelig nedtur på multiplayer.

Joda, den orginale Splinter Cell og Chaos Theory er klart de beste spillene i serien. Nå er jo Conviction laget av de som har laget disse spillene :thumbsup:

Hvem var det som lagde Double Agent da? EA? ......Oh BURN!! :thumbsup:

Eneste Splinter Cell jeg har likt er det første, men dette her ser jo faktisk ganske gøy ut :thumbsup:

bare det ikke blir for mange restriksjoner med hva du kan gjøre i "det dynamiske" miljøet, men blir ikke forundret om det er sånn at du kommer til et sted, du kan 1) Velte et bord og oppholde politiet, eller 2)gjemme deg. så kaller de det "alt er så dynamisk at du har 89578278374 valg heeeele tiden og alt kan gjøres"

Jeg er ikke helt overbevist enda. Har mer lyst på Uncharted 2 faktisk, men må nesten skaffe meg enern og spille gjennom det først.

Likte alle SC spille unntatt DA. Mulig dette er bedre, men tror ikke jeg er villig til å bruke penger på enda et SC spill.

«Red Steel 2» holder rett og slett ikke mål per i dag og flyttes derfor til neste år, mens et av de mest imponerende spillene som ble demonstrert under E3 i sommer, «Splinter Cell: Conviction» lider samme skjebne.

Begge disse var planlagt utgitt i løpet av høsten, men Ubisofts kvartalsresultater røper en annen skjebne for disse to titlene. Spillene har nå fått en tentativ utgivelse en gang mellom januar og mars 2010.

Yippi fucking yay! :D :D