Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
boksershorts

Politimister Egil

Recommended Posts

Vel for noen er det ikke ukjent at Egil Hegerberg har jobbet med en ny Bare Egil plate.

Og nå er det endelig kommet en video for singelen "Politimester Egil".

Må si jeg gleder meg til den nye platen kommer ut, har vært en trofast lytter til det meste Duplex har laget siden barneskolen.

Noe takket være en bror som også har hatt sine ører på en del av bandene som er kommet ut av Duplex studio.

Noen andre som gleder seg kanskje?

5707BareEgilBand_Politimester-Egil.jpg

Bare Egil info + video

Ser for meg t-skjorte med Egil som "Bobby" og teksten "Har du hasj?" i snakkeboble på ;)

Takk for at fortalte oss det da kexxey!

Anyway, vet ikke hvor glad jeg er for dette. Har enda ikke vært på en Hurra Torpedo konsert, selv om jeg har hatt MANGE sjanser. Håper bare på en sjanse til :thumbsup:

Var på konsert med Hurra Torpedo ifjor, og det er noe som absolutt må oppleves!

Hurra torpedo er det mest kreative som norsk musikk noen gang har vært vitne til...

Han er helt utrolig stilig, men han er veldig annerledes privat. Han er venn av min onkel og tante og vi var på seilferie da han kom på besøk. Veldig annerledes, nesten litt skuffet. Veldig rolig og restriktert. Han har en sønn som var litt spesiell på en måte, tror jeg.

Kongemusikk!

Hørte på radioen nylig at karen skal ha "Bare Egil"-festival i Tønsberg (?) til sommeren. Der spiller Bare Egil band, Bare Egil og Bare Bare Band (Bare Egil Band uten Egil, som spiller Bare Egil band-sanger). Politimester Egil er en av karakterene i Bare Egil By, og sangen handler om problemene som oppstår når Alle Andre Band blir missunnelig på Bare Egil Band, og vil ødelegge Bare Egil By ved å få alle hekta på hasj.

Lo så jeg grein av det intervjuet :rolleyes:

Hørte på radioen nylig at karen skal ha "Bare Egil"-festival i Tønsberg (?) til sommeren. Der spiller Bare Egil band, Bare Egil og Bare Bare Band (Bare Egil Band uten Egil, som spiller Bare Egil band-sanger). Politimester Egil er en av karakterene i Bare Egil By, og sangen handler om problemene som oppstår når Alle Andre Band blir missunnelig på Bare Egil Band, og vil ødelegge Bare Egil By ved å få alle hekta på hasj.

Lo så jeg grein av det intervjuet ' />

HAHAHA! Noe sånt hadde vært så konge å få med seg p

dette er ikke noe å tøyse med :rolleyes: hasj er et farlig narkotikum som har ødelagt livet til mange ' />

Sangen er vel ment som en anti-hajs kampanje på sett og vis, men har en røyka for mye er det ikke sikkert en tolker sangen på den måten Uansett

PS: Bare Egil Band skal spille på Rockefeller lør, 29.09.07.

men det fører jo til sterkere stoffer og slikt jo

Helt feil. Det er det Arbeiderpartiet vil ha deg til å tro. Bare spør søstera til Statsministeren!! Det som fører til sterkere stoffer er at folk begynner med sigaretter og snus, så man burde egentlig begynne å slå snusen ut fra leppa på folk i tidlig alder. Har du noengang sett en narkis som ikke røyker kanskje?? Er uansett hævlete å trekke ned 50/50 med marhiuana og Eventyr-tobakk om en ikke er vant med å røyke fra før. Men det er jo dem som bare starter rett på E, uten å ha sett hasj.

men det fører jo til sterkere stoffer og slikt jo

Bare spør søstera til Statsministeren!!

HAHA..... Er hun clean nå btw?