boksershorts 0 Report post Posted May 24, 2007 Vel for noen er det ikke ukjent at Egil Hegerberg har jobbet med en ny Bare Egil plate. Og nå er det endelig kommet en video for singelen "Politimester Egil". Må si jeg gleder meg til den nye platen kommer ut, har vært en trofast lytter til det meste Duplex har laget siden barneskolen. Noe takket være en bror som også har hatt sine ører på en del av bandene som er kommet ut av Duplex studio. Noen andre som gleder seg kanskje? Bare Egil info + video Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted May 24, 2007 haha digger bare egil band. Dette blir tafs *gledeseg* Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted May 24, 2007 Ser for meg t-skjorte med Egil som "Bobby" og teksten "Har du hasj?" i snakkeboble på Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted May 25, 2007 Hadde det kommet hadde jeg kjøpt den tvert Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted June 1, 2007 aldri hørt om dem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Krigsmaskin 6 Report post Posted June 1, 2007 Takk for at fortalte oss det da kexxey! Anyway, vet ikke hvor glad jeg er for dette. Har enda ikke vært på en Hurra Torpedo konsert, selv om jeg har hatt MANGE sjanser. Håper bare på en sjanse til Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted June 1, 2007 Var på konsert med Hurra Torpedo ifjor, og det er noe som absolutt må oppleves! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pitty^_^_ 0 Report post Posted June 1, 2007 Hurra hadde vært konge å fått med seg, selv har jeg aldri klart å kave meg på gig med dem Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 2, 2007 Var på konsert med Hurra Torpedo ifjor, og det er noe som absolutt må oppleves! Hurra torpedo er det mest kreative som norsk musikk noen gang har vært vitne til... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kowalski 0 Report post Posted June 2, 2007 Jeg postet denne saken for lenge siden: http://kowalski.mynuts.org/Egil.mp3 Den er rippet fra en video jeg har av et Egil-show for 4-5 år siden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RoboPurk! 0 Report post Posted June 2, 2007 Helt forbanna utrolig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
farao 0 Report post Posted June 3, 2007 Han er helt utrolig stilig, men han er veldig annerledes privat. Han er venn av min onkel og tante og vi var på seilferie da han kom på besøk. Veldig annerledes, nesten litt skuffet. Veldig rolig og restriktert. Han har en sønn som var litt spesiell på en måte, tror jeg. Kongemusikk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted June 3, 2007 Får jeg lov til å si at det var forferdelig lite morsomt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bliv1n 0 Report post Posted June 3, 2007 Nei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lepow 0 Report post Posted June 4, 2007 Får jeg lov til å si at det var forferdelig lite morsomt?Får jeg kalle deg ukultivert? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted June 4, 2007 Får jeg lov til å si at det var forferdelig lite morsomt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted June 4, 2007 Hørte på radioen nylig at karen skal ha "Bare Egil"-festival i Tønsberg (?) til sommeren. Der spiller Bare Egil band, Bare Egil og Bare Bare Band (Bare Egil Band uten Egil, som spiller Bare Egil band-sanger). Politimester Egil er en av karakterene i Bare Egil By, og sangen handler om problemene som oppstår når Alle Andre Band blir missunnelig på Bare Egil Band, og vil ødelegge Bare Egil By ved å få alle hekta på hasj. Lo så jeg grein av det intervjuet Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 4, 2007 Hørte på radioen nylig at karen skal ha "Bare Egil"-festival i Tønsberg (?) til sommeren. Der spiller Bare Egil band, Bare Egil og Bare Bare Band (Bare Egil Band uten Egil, som spiller Bare Egil band-sanger). Politimester Egil er en av karakterene i Bare Egil By, og sangen handler om problemene som oppstår når Alle Andre Band blir missunnelig på Bare Egil Band, og vil ødelegge Bare Egil By ved å få alle hekta på hasj.Lo så jeg grein av det intervjuet ' /> HAHAHA! Noe sånt hadde vært så konge å få med seg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted June 4, 2007 funny shit.. takk for tips. Quote Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted June 4, 2007 dette er ikke noe å tøyse med hasj er et farlig narkotikum som har ødelagt livet til mange Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted June 4, 2007 dette er ikke noe å tøyse med hasj er et farlig narkotikum som har ødelagt livet til mange ' /> Sangen er vel ment som en anti-hajs kampanje på sett og vis, men har en røyka for mye er det ikke sikkert en tolker sangen på den måten PS: Bare Egil Band skal spille på Rockefeller lør, 29.09.07. Quote Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted June 4, 2007 men det fører jo til sterkere stoffer og slikt jo Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted June 4, 2007 men det fører jo til sterkere stoffer og slikt jo Helt feil. Det er det Arbeiderpartiet vil ha deg til å tro. Bare spør søstera til Statsministeren!! Det som fører til sterkere stoffer er at folk begynner med sigaretter og snus, så man burde egentlig begynne å slå snusen ut fra leppa på folk i tidlig alder. Har du noengang sett en narkis som ikke røyker kanskje?? Er uansett hævlete å trekke ned 50/50 med marhiuana og Eventyr-tobakk om en ikke er vant med å røyke fra før. Men det er jo dem som bare starter rett på E, uten å ha sett hasj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 4, 2007 men det fører jo til sterkere stoffer og slikt jo Bare spør søstera til Statsministeren!! HAHA..... Er hun clean nå btw? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted June 4, 2007 Eneste litt morsomme er lyden i bakgrunnen når han skriker om hasj. Quote Share this post Link to post Share on other sites