Mentalpro 0 Report post Posted April 12, 2010 The Workout Plan 1:30 - 2:05 =D FJ Bentley caught misbehaving Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted April 14, 2010 Nas och Damian Marley - As We Enter Dette albumet blir årets høydare, og jeg tipper konserten i sommer også blir det! Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted April 18, 2010 Nas och Damian Marley - As We Enter Dette albumet blir årets høydare, og jeg tipper konserten i sommer også blir det! har virkelig trua på dette! The Promised Land <-- siste singelen som er lekket/sluppet Intervju med OKPTV PT1 Intervju med OKPTV PT2 Nas & Damian Marley are distant relatives (TRAILER) Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted April 18, 2010 Nas och Damian Marley - As We Enter Jeg gleder meg til dette på Hove. Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted June 23, 2010 Det er lenge siden det har vært aktivitet i denne tråden. Har utrolig nok kommet tilbake til hiphop verden. La oss skape litt liv i denne tråden! ---- Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted July 2, 2010 hahahha rått Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted July 12, 2010 Ingen som kommenterte spillelista mi. Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted July 12, 2010 Passer godt inn nå som det er sommer! Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.) Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted July 26, 2010 chill at jeg skal på Wu-Tang Clan konsert i kveld! feeeeeett Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted July 26, 2010 skulle, men falt gjennom Share this post Link to post Share on other sites
Ramboknut 0 Report post Posted July 26, 2010 Må nesten promotere en god kompis av meg litt. ' /> [url=http://www.youtube.com/watch?v=WqTzlQ7l9cA&feature=related'>Let 'Em Talk (Crappy kvalitet på youtube) Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted July 26, 2010 Ganske digg sommersang syns ikke rappingen er heeeeeeeeeeelt 100 % (men nå kommer jeg rett fra Wu konsert) men den Dreamon beaten er in-sane! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 8, 2010 Har blitt så frelst av denne karen Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted August 12, 2010 Muja Messiah ft Mike The Martyr - Am I Wrong Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted August 12, 2010 Litt forskjellig: Hi-Tek - Josephine Talib Kweli - How We Do It Spotify spilleliste http://open.spotify.com/user/tronn/playlis...nHgLnfxvVWZ5vth Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 17, 2010 Busta Rhymes - Tear Da Roof Off Så inni hampen til insane beat og flyten til Busta er like fabelaktig bounce bounce bounce bounce Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 21, 2010 hvis du liker intens beat må du sjekke ut nye albumet Teflon Don til Rick Ross, feks Free Mason eller BMF - intenst! et album som gikk meg hus forbi i fjor men som beynner å vokse skikkelig på meg er La Coca Nostra med A brand U can trust - herlig album. Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted September 21, 2010 hvis du liker intens beat må du sjekke ut nye albumet Teflon Don til Rick Ross, feks Free Mason eller BMF - intenst!et album som gikk meg hus forbi i fjor men som beynner å vokse skikkelig på meg er La Coca Nostra med A brand U can trust - herlig album. MC hammer må være den mest breiale sangen jeg har hørt på lenge, er vanligvis ikke så fæn av "skryterap" men rick ross får det til noe så sykt. La Coka Nostra så jeg live i oslo for en stund tilbake. temmelig intenst live Share this post Link to post Share on other sites
Ramboknut 0 Report post Posted September 22, 2010 Luuuuv Share this post Link to post Share on other sites
Huldra 0 Report post Posted September 22, 2010 Luuuuv Min erfaring tilsier at Mos Def er bedre live. En litt kjedelig sang å bare høre på, men på byen skal jeg nok ghetto-rocke kroppen til den! En sang jeg bare må le av når jeg hører, skikkelig "thugs": Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 26, 2010 et album som gikk meg hus forbi i fjor men som beynner å vokse skikkelig på meg er La Coca Nostra med A brand U can trust - herlig album. Coka Nostra er awesome! Nydelig låt og utrolig bra vid. Må nesten linke til Ill Bill også, min fav fra Coka Nostra. Sikkert re-post, men men: R.I.P. Uncle Howie Eargasm!!1 Share this post Link to post Share on other sites