Zappzi 0 Report post Posted January 14, 2010 (edited) Har ikke lest igjennom alle postene i tråden, men mine klare favoritter: Immortal Technique - Obnoxious Immortal Technique - Freedom of Speech Dead Prez - They' Schools Også selveste: The Notorious B.I.G - Microphone Murderer, Suicidal Thoughts osv osv osv osv.. Er for tiden hekta på: Brother Ali - Self Taught Brother Ali - Good Lord Er mest sannsynlig postet før, men jeg tar sjansen Edited January 14, 2010 by Zappzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted January 21, 2010 Quote Share this post Link to post Share on other sites
[Zlayer] 0 Report post Posted March 1, 2010 Får prøve å gjenooplive denne tråden med en gammel slager: Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 3, 2010 The Afeeliated - My Man The Afeeliated - A Filli (a lil wayne remix) The Afeeliated - Take No Prisoners The Afeeliated - Rooftop The Afeeliated - Mix Raw De fire første er vel relativt kjent for folk, men fortjener så absolutt nytt liv, mens siste er splitter ny og definitivt en ny banger. Saving the city vol 1 kan lastes ned på http://www.myspace.com/theafeeliated, mens oppfølgeren Vol. 2 kommer 6 mars. gleder meg VILLT. beste norske uten TVIL i mine øyne Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 7, 2010 Blu - Amnesia “Fu** a rapper i’m an actor in a film called: leave me the fu** alone until i find a real job.” genail fyr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted March 14, 2010 Skinnyman - Smokin' Ban Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lokish 0 Report post Posted April 9, 2010 Lite updates her for tiden, kan fremdeles se fyllaposten eg lagde for et halvt år tilbake anyways, her er litt kos jeg har lagt min elsk på imens: Tonedeff - Porcelain Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted April 12, 2010 The Workout Plan 1:30 - 2:05 =D FJ Bentley caught misbehaving Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted April 14, 2010 Nas och Damian Marley - As We Enter Dette albumet blir årets høydare, og jeg tipper konserten i sommer også blir det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted April 18, 2010 Nas och Damian Marley - As We Enter Dette albumet blir årets høydare, og jeg tipper konserten i sommer også blir det! har virkelig trua på dette! The Promised Land <-- siste singelen som er lekket/sluppet Intervju med OKPTV PT1 Intervju med OKPTV PT2 Nas & Damian Marley are distant relatives (TRAILER) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted April 18, 2010 Nas och Damian Marley - As We Enter Jeg gleder meg til dette på Hove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted April 20, 2010 RIP GURU! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted June 23, 2010 Det er lenge siden det har vært aktivitet i denne tråden. Har utrolig nok kommet tilbake til hiphop verden. La oss skape litt liv i denne tråden! http://open.spotify.com/user/trckdck/playl...01WyxVGWv8WtDoR Approved? Y/N? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted July 2, 2010 hahahha rått Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted July 12, 2010 Ingen som kommenterte spillelista mi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted July 12, 2010 Passer godt inn nå som det er sommer! Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted July 26, 2010 chill at jeg skal på Wu-Tang Clan konsert i kveld! feeeeeett Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted July 26, 2010 skulle, men falt gjennom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramboknut 0 Report post Posted July 26, 2010 Må nesten promotere en god kompis av meg litt. ' /> [url=http://www.youtube.com/watch?v=WqTzlQ7l9cA&feature=related'>Let 'Em Talk (Crappy kvalitet på youtube) Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted July 26, 2010 Ganske digg sommersang syns ikke rappingen er heeeeeeeeeeelt 100 % (men nå kommer jeg rett fra Wu konsert) men den Dreamon beaten er in-sane! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted August 5, 2010 og Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 8, 2010 Har blitt så frelst av denne karen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted August 12, 2010 Muja Messiah ft Mike The Martyr - Am I Wrong Quote Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted August 12, 2010 Litt forskjellig: Hi-Tek - Josephine Talib Kweli - How We Do It Spotify spilleliste http://open.spotify.com/user/tronn/playlis...nHgLnfxvVWZ5vth Quote Share this post Link to post Share on other sites