Sign in to follow this  
Torsk1

Post en sang: Rap

Recommended Posts

Dead Prez er i høy grad freshe. Men beste sanger er jo

, den basslinjen tar helt av.

Anyways, må neste poste der her nå:

. Beste du finner i Norge spør du meg, bergens/stavanger folk tror jeg. Videoen er i alle fall fra Bergen.

Notorious B.I.G. - Suicidal Thoughts

Notorious B.I.G. feat Bob Marley - Hold Ya Head (remix av suicidal thoughts)

Ok, denne var bare fet som faen. Seriøst, hør på den:

2Pac & Biggie feat. Bob Marley - Running/Hold Ya Head (Truth Remix)

Edit:

Sorry massiv post, men fikk remix-dilla :)

2pac, Big Syke & DJ Quik - Loyal To The Game (Undeniable RMX)

Snoop & 2Pac - Sexual Eruption (Undeniable RMX)

2Pac & Raekwon - Ask Why (Undeniable RMX)

Mixtapen Amerikkkas Nightmare skal skaffes......Det er definitivt

Edited by BcK

Er det noen som har hørt noe på det nye albumet til Chords? Chords er en svensk rapper og har vel gitt ut tre album før dette, ("Things we do for things"), men har nå blitt signet til et nytt plateselskap - faktisk samme som J-Ro fra Tha Liks er på og har flyttet til USA.

Jeg har hørt på mye skandinavisk hip-hop, men jeg har aldri hørt en rapper med et slikt engelsk vokabular og med en slik uttalelse. Anbefaler alle å sjekke ham ut. "Things we do for things" er et herlig melodiøst album og i min mening det beste albummet som har kommet i 2008!

Tre smakebiter:

vet ikke helt om jeg liker chords så godt., jeg intimkonserten han hadde i oslo for en liten stund tilbake var vist helt strålende.

uansett:

ny sang av lupe fiasco med Kardinal Official og Wale - Dope boys

syyykt digg sample

feelguuud sang! Digital Underground feat 2pac - Same Song

2Pac ft. Nas - Thugz Mansion (Acoustic)

BcK ;)

Noen som synes Tupac og DMX har noen likheter i stemmen?

Akustiske Thugz mansion er bare vanedannende herlig ;)

Likheter? Hmmm. Tror Shock G kom en grei forklaring på stemmebruk. DMX wil jeg si bjeffer mer, men kan si meg enig i at det stammer fra samme sted....Fra magan :(

When it comes to flow, Biggie wins hands down. He was a swinger, like a horn player over jazz. The B-I G-P-O the P-P-A, No info, fo' the D-E-A. He put more emphasis on the ah-AH-ah, ah-Huh He was just spelling his name. When people say 2Pac is the best rapper of all time, they just don't mean he's the best rapper, they mean what he had to say was most potent, most relevant. And that he was a better human being

....Even as a crack fieeend, mama. You allways was a black queeeen, mama. It's like pouring those words out, because you mean it...

...Pac rhymed from the pit of his stomach. Humpty Hump and Slick Rick rhyme from the nasal pallet. Nas rhymes from the back of his throat. Pac rhymed from the pit of his stomach

Tatt fra Thug Angel: Life Of An Outlaw. God dokumentar :(

2Pac ft. Nas - Thugz Mansion (Acoustic)

BcK ;)

Noen som synes Tupac og DMX har noen likheter i stemmen?

Akustiske Thugz mansion er bare vanedannende herlig ;)

Likheter? Hmmm. Tror Shock G kom en grei forklaring på stemmebruk. DMX wil jeg si bjeffer mer, men kan si meg enig i at det stammer fra samme sted....Fra magan :(

When it comes to flow, Biggie wins hands down. He was a swinger, like a horn player over jazz. The B-I G-P-O the P-P-A, No info, fo' the D-E-A. He put more emphasis on the ah-AH-ah, ah-Huh He was just spelling his name. When people say 2Pac is the best rapper of all time, they just don't mean he's the best rapper, they mean what he had to say was most potent, most relevant. And that he was a better human being

....Even as a crack fieeend, mama. You allways was a black queeeen, mama. It's like pouring those words out, because you mean it...

...Pac rhymed from the pit of his stomach. Humpty Hump and Slick Rick rhyme from the nasal pallet. Nas rhymes from the back of his throat. Pac rhymed from the pit of his stomach

Tatt fra Thug Angel: Life Of An Outlaw. God dokumentar :(

for et sammentreff! har AKKURAT sett den docen sjæl! alt qd3 lager er fett.

Husker jeg så Ressurection også dilta jeg rundt på div. torrentsider og Thug Angel poppa opp hele tida, så jeg tok bare sjansen :(

Angrer ikke på det akkurat :(

Synd at mange redelige dokumentarer blir overskygget av bedritne dokumentarer eller ikke blir lagt merke til av media. Husker jeg så "Fuck" for ikke lenge siden, også en herlig dokumentar, om ordet fuck tongue.png

Likheter? Hmmm. Tror Shock G kom en grei forklaring på stemmebruk. DMX wil jeg si bjeffer mer, men kan si meg enig i at det stammer fra samme sted....Fra magan ;)

Joda, DMX bjeffer mer og er veldig "aggressiv" når han rapper, men bortsett fra det synes jeg de er ganske lik :p

Jurassic 5 and Tom Green live freestyle session

Hvorfor Tom Green ikke satser på en karriere innen hip-hop er et mysterium.

Edit:

In the early 1990s, Tom Green had a short-lived career as a rapper in a group called Organized Rhyme. He came back in 2005 with his rap group, The Keeping it Real Crew, featuring DJ EZ Mike of the Dust Brothers. In late 2005, Tom released his first solo rap album, titled Prepare For Impact. He has received offers from such rap artists as Spice 1 and Bushwick Bill of the Geto Boys to appear on his raps. He has performed with Too Short, Flava Flav, Grand Buffet, Mickey Avalon, People Under the Stairs, Xzibit and other popular rap artists on his Tom Green Live show. In early 2008 a second solo rap album titled Basement Jams was released in download only format.

Fra wikipedia