Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mr.Larzy

Vegas Vs Gears Of war

Recommended Posts

er det noen her som har både spilt Rainbow vegas og Gears of wars.

er spillene ganske like ??

er det noen her som har både spilt Rainbow vegas og Gears of wars.

er spillene ganske like ??

RS Vegas er FPS med noen 3PS-elementer i seg (Det skifter til 3PS når du lener deg inntill en vegg o.l.). Vegas er litt realistisk isåfall, med ekte våpen og folk tåler ikke en million skudd i huet. (16 spillere over Live).

Gears er kun 3PS. Urealistisk. Store gønnere med store fiender og blod som splætter. (8 spillere over Live).

Hovedforskjellen vil jeg si.

Gow er "frag til du dør, og litt til" spel.

Medan vegas er "snikey snikey, burst mode stealth" spel.

Syns du bør kjøpa Gow, vist du lurer :lol:

Kan ikke uttale meg på rb6 vegas, men GoW er kanskje det mest instense spillet jeg noen sinne har spilt.

KJØP!!

Veldig fornøyd med Gow selv, liker godt stemningen i spillet samt våpnene. Eneste minuset er at spillet er kort, men da tar man bare å spiller det om igjen med høyere vanskelighetsgrad, evt online. Og Marcus Phenix (skrevet riktig?) har en av spillhistoriens feteste stemmer!

Veldig fornøyd med Gow selv, liker godt stemningen i spillet samt våpnene. Eneste minuset er at spillet er kort, men da tar man bare å spiller det om igjen med høyere vanskelighetsgrad, evt online. Og Marcus Phenix (skrevet riktig?) har en av spillhistoriens feteste stemmer!

What he said

:lol:

GoW er fett, men spill det på det vanskeligste første gang du spiller det - ellers er spillet utrolig kort. MP er kjedelig synes jeg.

Vegas er fett, på alle områder. Beste spillet jeg har prøvd på 360 til nå.

Det går på smak, Larsy. Som med alt annet.

Liker du mer eller mindre realistisk skytespill med litt taktikk og C4, tåregass, flash bang osv, så gå for Vegas.

Liker du monstre/aliens vs mennesker med overdreven bruk av blod og slikt, så gå for Gears.

(Det ligger både en enspiller- og en flerspillerdemo av Vegas på XBL, bare å laste ned).

--

Liker du bilspill? Dropp både Vegas og Gears siden du ikke vil spillet de noe særlig etter 8. juni :lol:

Det går på smak, Larsy. Som med alt annet.

Liker du mer eller mindre realistisk skytespill med litt taktikk og C4, tåregass, flash bang osv, så gå for Vegas.

Liker du monstre/aliens vs mennesker med overdreven bruk av blod og slikt, så gå for Gears.

(Det ligger både en enspiller- og en flerspillerdemo av Vegas på XBL, bare å laste ned).

--

Liker du bilspill? Dropp både Vegas og Gears siden du ikke vil spillet de noe særlig etter 8. juni :lol:

tusen takk ' />

PS: har spillet på PC p

Smakssak, ja. Du bruker skytevåpen i begge spillene, men det er vel eneste likheten i grove trekk.

Jeg for min del la GoW pent tilbake i hylla på jobben igjen etter å ha spilt en times tid. Vegas ftw for min del.

Gow er skikkelig bortkastede penger, gå for Vegas. Har begge 2 selv.

Kan ikke komme på en ting jeg liker med Gow...

Sliter du med å få av plasten rundt spillet?

Jeg ville uten tvil gått for GoW, knallspill!

Gå for vegas ,GOW er moro de første 5 minuttene ,men så begynner ting å bli meget repetitivt. Samme fiender opp igjen og opp igjen utenom noen lette bosser her og der da. Jeg solgte min GOW.

Gow er skikkelig bortkastede penger, gå for Vegas. Har begge 2 selv.

Kan ikke komme på en ting jeg liker med Gow...

Sliter du med å få av plasten rundt spillet?

Jeg ville uten tvil gått for GoW, knallspill!

Hva mener du? Jeg har gått gjennom spillet på SP og MP og det suger balle.....

Vegas har så mye mer, der må du faktisk bruke hodet for å spillet.

Synd de ikke kan lage en Rainbow Six 3: Raven Shield 2 eller noe sånt. Raven Shield er det eneste RS spillet jeg noen gang har likt. Ingen ting nytt. Bare oppdatert grafikk og sånt. Eller så gidder sikkert ingen å kjøpe det.

Savne sad.png

Gow er et spill enhver "gamer" burde ha spilt gjennom, det er spillhistorie. Mye likt mario, metroid, halo, god of war. imo.

Tviler på at noen kommer til å sitte om 20 år og snakke om GoW på samme måte vi i dag sitter og snakker om Mario.

Men om 20 år vil vi fortsatt snakke om Mario :D

KAN jo være fordi mario har vært med i omtrent 300 spill og GoW er ja.. 1 spill foreløpig.

For meg så var GoW en milepæl fordi det var det første nextgenspillet som faktisk var noe ekstraordinært, som faktisk var det første nextgen spillet.

I sin sjanger så er det fortsatt det beste spillet noen sinne laget, og om det ikke er stort nok - hva er.

Mario er et stort merkenavn bygget over ekstremt lang tid, det er vel den største forskjellen. Vet bare at hype`n før og etter GoW launch må ha vært en av tidenes største og mest velfortjente.

Når det er sagt så er nok Vegas et spill som varer lenger. Så jeg ville valgt Vegas.

GoW er bare et spill du MÅ spille. typ FF7 eller Ocarina of time.

Om Gears er et spill man "må" spille eller ikke er vel opp til hver enkelt. Jeg kunne fint klart meg uten Gears of War i spillbiblioteket mitt. Etter Gears kom ut har det blitt mer Vegas og PGR3 for å si det sånn. Ja til og med mer COD2.

Jeg har også klart meg uten å spille Zelda. Og jeg klarer meg sikkert fint uten å spille Crysis.

Og hvor stort Gears blir må vi vente noen år med for å se. Jeg tror ikke spillet har sjans til å bli like stort som Halo f.eks.

pft, spillet som går for å være det beste i sitt slag i alle spillkretser, og med tidenes grafikk fortjener absolutt den hypen det har fått.

Det vil jo alltid være folk som ikke synes spillet er noe spesielt, slik som jeg føler ovenfor Halo-serien.

Så hvis Halo 3 kommer ut og viser seg å ha dårligere grafikk enn Gears, tror du at folk slutter å spille Halo 3 og går tilbake/holder seg til Gears? Hvis Halo 3 ikke blir mer populært på XBL enn Gears så blir jeg veldig overraska.

Greit at GoW har bra grafikk, men grafikken i et spill er ikke nok for meg å spille det i mangfoldige timer.