Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Safe-Keeper

Arve Opsahl (Egon Olsen) er død

Recommended Posts

Mange gode minner foran TVen og på Kino med den banden. Arve Opsahl, en mann som har påvirket mange menneskeliv positivt, hvil i fred.

Veldig trist, vokste opp med olsenbanden filmene og har mange gode minner fra mange av hans filmer.

Mange gode minner foran TVen og på Kino med den banden. Arve Opsahl, en mann som har påvirket mange menneskeliv positivt, hvil i fred.

En av mine beste barndomsminner er Arve som Henry eller Egon.

Et langt og fyldig liv har han hatt og nå er det over. Men det gode er akkurat det at han har hatt et fullt liv smile.png

R.I.P

Mot i brøstet var konge, og han hadde alltid morsomme replikker. Samme med OB.

RIP

Arve Opsal minner meg noe innmari om min nå avdøde morfar. De var begge gløgge og vittige personer med et talent for spillopper og fanteri, så det er med tungt hjerte jeg leser dette. Det kommer nok til å være et hull i norsk kultur nå som Opsal har sagt farvel, selv om han ikke akkurat har vært i rampelyset de siste årene. Sykdommen har tæret på ham, så det var kanskje greit at det endte nå. Ingen skal få si at han ikke fikk gjort noe med livet sitt i allefall; han har sendt latter til de tusen hjem i flere år, og det er ikke noe man ska kimse av med.

Hvil i fred.

Så det blir ingen oppfølger på olsenbandens siste stikk?

Hadde håpet på Olsenbanden alive and kicking! :lol:

Nah.. Må nok skuffe deg der, der er dessverre døde alle 3 nå (og "a Valborg" også for den saks skyld, bare "Dynamitt Harry" er fremdeles i live). Ja, dette var trist, men dødeligheten på gamle mennesker er beviselig 100% uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Får vel fyre opp noen av de virkelig gamle Olsen Banden episoder fra tidlig 70-tall og mimre litt.

Rip husker han enda fra mot i brøstet:)

Hvil i fred :lol: