HaloPro 0 Report post Posted April 29, 2007 Synes denne tråden var veldig bra på BF2 så jeg tenkte vi kunne ta denne her bare at det er BF2142 SS. Har funnet ut at mine er sletta men kommer med noen etterpå Share this post Link to post Share on other sites
Tilfeldig 0 Report post Posted April 29, 2007 Det er litt lenge siden det skjedde, Eraser_NoR spawna i ødemarken uten mulighet til å komme ut! HA HA HA HA! Share this post Link to post Share on other sites
Sgt.T.Grant 0 Report post Posted April 29, 2007 alle screenshotsene mine har blitt borte Share this post Link to post Share on other sites
ZaNford 0 Report post Posted April 29, 2007 alle screenshotsene mine har blitt borte sett under senga? Share this post Link to post Share on other sites
Polska87 3 Report post Posted April 30, 2007 Har ingen festlige ' /> Men post noen morsomme her da!!!! BF2 tråden var helt rå etterhvert http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/smile.png Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted April 30, 2007 Utfordring: Post bilde av min dogtag! Share this post Link to post Share on other sites
Polska87 3 Report post Posted May 1, 2007 Utfordring: Post bilde av min dogtag! Kanskje det nicket ditt er da?? Sorro? Share this post Link to post Share on other sites
HaloPro 0 Report post Posted May 1, 2007 Walkern min tok seg en blund Share this post Link to post Share on other sites
minimal 0 Report post Posted May 1, 2007 Ingen av de to bildene som er postet hittil er noe morsomme. Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted May 1, 2007 Har noen bilder, men hvordan poster jeg de? :S Må bare angi URL når jeg velger insert image. :0 Share this post Link to post Share on other sites
Blodtann 0 Report post Posted May 1, 2007 så til den festlige delen:P Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted May 1, 2007 (edited) Takk Blodtann. Nå husket jeg det ^^ http://img511.imageshack.us/img511/9799/screen000tk8.jpg EDIDT:Æsj, det kommer opp at er ikke lov, så jeg prøvde å fjærne det, men da kommer de bare url. :S Edited May 1, 2007 by Z-Squad nEseBiLL Share this post Link to post Share on other sites
SoMeThInG 0 Report post Posted May 1, 2007 Lekte litt med RDX med en BF venn før runden begynte! Share this post Link to post Share on other sites
farao 0 Report post Posted May 1, 2007 Camping på høyt nivå! Ganz Laz0r-shield Beste drona Sentry gun noe mer? Share this post Link to post Share on other sites
Naxxpipe 0 Report post Posted May 1, 2007 så til den festlige delen:P heisann... det var jo når Isbjørn sprengte meg og noen andre til helvete før klankampen i dag... fett at du tok bilder av det blodtann. Share this post Link to post Share on other sites
RascZak 0 Report post Posted May 2, 2007 (edited) *Shit... Edited May 2, 2007 by RascZak Share this post Link to post Share on other sites
Maxiraze 0 Report post Posted May 2, 2007 Musa ble litt stor Share this post Link to post Share on other sites
Cali 1 Report post Posted May 2, 2007 Å fy faen, jeg får kreft av bare å se den EMP-granaten. Share this post Link to post Share on other sites
seigmann72 0 Report post Posted May 2, 2007 Er det noen andre enn meg som får et lite flashback til ED-209 i trappen i den første Robocopfilmen? Share this post Link to post Share on other sites
Tilfeldig 0 Report post Posted May 2, 2007 Robocop? Share this post Link to post Share on other sites
HaloPro 0 Report post Posted May 2, 2007 Ingen av de to bildene som er postet hittil er noe morsomme. Post noe bedre selv da Share this post Link to post Share on other sites
RascZak 0 Report post Posted May 2, 2007 (edited) Camping på høyt nivå! Ganz Laz0r-shield Beste drona Sentry gun noe mer? Yep, Full HP og Full Ammo;P Edited May 2, 2007 by RascZak Share this post Link to post Share on other sites