Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bananarama

Oslo Demoen

Recommended Posts

Uansett hvis dere hadde brutt ned og kjempet dere bort til huset dær møtet var så hadde dere jo blitt skutt av politiet på taket og rundt. så på et video opptak at de hadde mp5 biggrin.png sniper på taket også.. hadde vært morro å høre "Boom headshot" mellom folkene på taket.. dette var ren fantasi..

ot.. ja er enig at en sånn brøyte plog er farlig å bruke for å spre folkemasser, men så aldri at de kjørte rett inn i dere de presset dem jo mot gjeret som stod der. jeg var ikke der på plassen men så det på div opptak.

bare bra dere fikk dere et kick av all tåregassen.. de skulle ha brukt senneps gass på flaske! det hadde vært noe

edit: haha zpam^^

Edited by kexxey123

:lol:

Lenge siden jeg har ledd så høyt som jeg gjør nå.

Aldri sett større mengder piss komme fra en juppling av en unge som ikke har peiling på hvordan et samfunn og voksenliv fungerer.

Voks opp, prøv livet og så kom tilbake å se om du er like enig i det gulpet du kommer med her.

Blitz må drive en sinnsyk hjernevasking av unger inne i det huset. Burde være god nok grunn til å rive kåken snart.

Og han langhåra "lederen" jeg aldri husker navnet på burde sendes til Sibir asap.

Martyrium ta deg en bolle. du har tapt diskusjonen for lenge siden, helt fra starten av da du gulpet opp at du gikk med skjerf i slutten av april fordi du fryser. Captain Obvious to the rescue, det er mange varmegrader og du må lengre ut på landet enn som så. Skjønner ikke at du virkelig ikke har bedre ting å slå ihjel tiden på enn å løpe rundt og rope slagord. Si meg, når, og gjerne hva, disse utfluktene og hærverksoppgdragene deres har utført noe godt? Med andre ord, har resultatet vært verdt tiden investert? skjønner ikke at du gidder, din forbanna taper.

Vil si Martyrium. Alle andre (inkludert meg forsåvidt) har visst oss som barnslige unger, men VIF-fan'en atpåtil tapt diskusjonen og.

Ser ikke hvor jeg har tapt. Istedenfor å svare på innlegget mitt ber Airboy meg om å inordne meg i "voksenlivet" og sier det er dritt og oppgulp. Jeg ber han lese to tekster, har du lest Vårt mål & Vårt middel? Det tar deg 20minutter, og du vil forstå alt så meget bedre.

Det eneste du gjør er å bruke en kjent hersketeknikk kalt umyndiggjøring, den går ut på at du sier "Jeg er eldre enn deg, jeg har mer erfaring i livet, du burde gå å holde kjeft". Denne hersketeknikken fører til at unge ikke får like mye makt i politikken og resten av samfunnet som de egentlig burde hatt, og blir flittig brukt av gamle politikere, spesielt menn.

Som sagt, de 3 tonn stein er ikke en nyanskaffelse. De har ligget der i 15-20år såvidt jeg veit. De ble originalt anskaffet som selvforsvar om nazister angrep blitz, noe de gjorde en del ganger på 80-tallet. De andre "bombene" var noen store kinaputter, som Blitz tilogmed beslagla fra de andre demonstrantene, nettop for å demonstrere rolig.

Og si at dette var planlagt å bruke under demoen er like dumt som å si ut USA kommer til å atombombe Irak straks bare fordi de har bomber hjemme i USA. Det er ikke bare å trylle fram 3 tonn stein midt under en demo, når steinen ligger par kilometer lenger unna.

Palestinaskjerf er et symbol, et klesplagg og et forsvar mot f.eks tåregass. Jeg viser at jeg støtter palestinere, jeg tar det på fordi det er digg å gå med og det kan være nyttig om man blir gasset, noe jeg ikke ble, fordi jeg sto lenger bak!

Fordi "bombene" (LES: KINAPUTTER) ble beslaglagt rett før, og fordi steinen bare har stått der. Den ble jo uansett ikke tatt med på demoen, så da planla sikkert ingen å bruke det heller

Lenge siden jeg har ledd så høyt som jeg gjør nå.

Aldri sett større mengder piss komme fra en juppling av en unge som ikke har peiling på hvordan et samfunn og voksenliv fungerer.

Voks opp, prøv livet og så kom tilbake å se om du er like enig i det gulpet du kommer med her.

Blitz må drive en sinnsyk hjernevasking av unger inne i det huset. Burde være god nok grunn til å rive kåken snart.

Og han langhåra "lederen" jeg aldri husker navnet på burde sendes til Sibir asap.

Seriøst. Bare fordi du har lest litt Ayn Rand og later som om du kan stuff, så betyr det ikke at du er en douchebag som ikke har peiling. Faen som jeg hater alle shitkidsa som tror de har sett lyset og er voksne fordi de er objektivistiske drittsekker uten en tomme empati med andre enn seg selv, fordi det er voksent og tøft og man har "vokst fra ungdommelig idealisme" osv. Dere lurer ingen, spesielt ikke du, Airhead, som kanskje er den som er mest hjernevaska av alle.

Fordi å snakke fornuft til deg marty er som å snakke med en murvegg

, du vil uansett være blindet av propaganda slik at fornuft og realisme aldri kommer fram.

Det er ikke første gangen du går på en kjempe smell ved å forsvare disse utskuddene i samfunnet.

Med litt livserfaring og til tider store utfordringer i livet kommer du nok til å innse dette farlig fort.

Det er vel en grun til at de som vanker i disse miljøene er et fåtall fremdeles.

Boognish: Du burde kanskje opleve voksenlivet snart du også, så ser du hvorfor idealismen forsvinner.

Man kan ikke leve som et utskudd i samfunnet med meninger som ikke har noen form for fornuft.

Tydelig å se at mange oppdager dette da disse grupperingene er rimelig små.

Og godt er det.

Fordi "bombene" (LES: KINAPUTTER) ble beslaglagt rett før, og fordi steinen bare har stått der. Den ble jo uansett ikke tatt med på demoen, så da planla sikkert ingen å bruke det heller

Hvorfor i alle dager oppbevarer Blitz så enormt mye stein når de VET at om politiet skulle finne på å raide huset vil det føre godt på vei mot utkastelse?

Jeg forstår at folk kan være uenige i mye rart, men når man er så utrolig korka at man ikke skjønner at det å kun yppe med politiet og rett og slett være vrange bare fører til uvilje og fordømming er de rett og slett noen tullinger.

Var det militære knallskudd som var lagret på huset? Er ikke akkurat kinaputter i tilfelle, om man kaster de på noen kan de gi stygge skader på øyne, hørsel ++.

På tide å kutte finansiell støtte til Blitz, de kan kjøpe sitt eget hus om de bare legger sammen penger, er jo en rimelig stor medlemsmasse.

Til og med Dagbladet slakter Blitz, tongue.png

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/04/30/499266.html

Hvis/når blitz skal legges ned skal jeg fanmeg stå der og le av alle de pubertale drittungene som skriker og hyler om vor dyrt sjokolade er og hvor slemme usa er fordi de har så mye mere makt enn oss.

Jeg gleder meg til den dagen.

Og martyrio.

Kan ikke du bare akseptere at så lenge norge velger opp partier med ett minimum av hjernebark, kommer vi ikke til å gå ut a nato.

Det er ikke vits å hyle og skrike for å få oppnådd målene dine.

Stem "rødt" eller ett eller annet annet drittparti neste valg, så har du ropt høyt nok.

Hva får deg til å tro at den lille minoritetsgruppen på blitz kan påvirke norges utenrikspolitikk?

Norge er, og vil forbli, ett demokrati der flertallet bestemmer.

Enten du og alle de "tøffe" og "rebelske" vennene dine vil det eller ikke.

EDIT

og det var en fantastisk bra artikkel ghad.

Edited by Spitfir3

Veldig bra artikkel det der Ghad.

Kommer jo fram der også at de aldri tør stå for handlingene og skylder på at noen utenfor Blitz sin kontroll står bak.

Og si at dette var planlagt å bruke under demoen er like dumt som å si ut USA kommer til å atombombe Irak straks bare fordi de har bomber hjemme i USA.

Hoho denne moret meg, det er jo faktisk det blitz tror :lol:

Kanke du lese Vårt mål & Vårt middel da Airboy, så du kan diskutere anarkisme? Eller skal du bare melde deg ut av debatten og si "Jeg er mye eldre og smartere enn deg". Det syns jeg er idiotisk og umodent.

Er usikker på hvordan type knallskudd det var, er vel en grunn til at Blitz tok skuddene fra demonstranter.

Syns artikkelen viste lite innsikt, hun kjenner tydelighvis ikke miljøet der nå i det hele tatt. Lillevolden har kanskje vel mye makt, men det foregår mye annet der også. Blitz skaper mye positivt gjennom demonstrasjoner, kultur osv, det er ikke så gjenngrodd som hu skal ha det til.

Er fjollete å gi politiet skylda for at de stoppet nazistene. Politiet turte ikke gjøre en dritt, de jakta fortsatt venstreradikale på den tida. Det er politiets skyld at nazismen fikk gro så fritt som den gjorde i Norge, mens politiet fortsatt jakta på kommunister og pønkere. Derfor måtte blitz sette hardt mot hardt og grisebanke nazistene, og det tror jeg folk skal være sjeleglade for at blitz gjorde. Hvis ikke hadde vi hatt mer enn ett Benjamin-drap i Norge nå, og la oss håpe vi slipper flere smile.png

Blitz skaper mye positivt gjennom demonstrasjoner

Voldelige demonstrasjoner som skader politimenn og lager hærverk på diverse gjenstander???

Blitz kommer til å rives om ikke så lenge, det er jeg nesten helt sikker på.

Kanke du lese Vårt mål & Vårt middel da Airboy, så du kan diskutere anarkisme? Eller skal du bare melde deg ut av debatten og si "Jeg er mye eldre og smartere enn deg". Det syns jeg er idiotisk og umodent.

Er usikker på hvordan type knallskudd det var, er vel en grunn til at Blitz tok skuddene fra demonstranter.

Syns artikkelen viste lite innsikt, hun kjenner tydelighvis ikke miljøet der nå i det hele tatt. Lillevolden har kanskje vel mye makt, men det foregår mye annet der også. Blitz skaper mye positivt gjennom demonstrasjoner, kultur osv, det er ikke så gjenngrodd som hu skal ha det til.

Er fjollete å gi politiet skylda for at de stoppet nazistene. Politiet turte ikke gjøre en dritt, de jakta fortsatt venstreradikale på den tida. Det er politiets skyld at nazismen fikk gro så fritt som den gjorde i Norge, mens politiet fortsatt jakta på kommunister og pønkere. Derfor måtte blitz sette hardt mot hardt og grisebanke nazistene, og det tror jeg folk skal være sjeleglade for at blitz gjorde. Hvis ikke hadde vi hatt mer enn ett Benjamin-drap i Norge nå, og la oss håpe vi slipper flere smile.png

siste posten på side fire har du ikke svart på. plis do.

At blitz har konfiskert de knallskuddene. Joa for all del. De har sikkert tatt fra og konfiskert de tre tonnene med murstein også. Fra voldelige sinte demonstranter. Bra vi har blitz som kan ordne slikt for oss. At blitz fungerer som et internpoliti for sinte demonstranter, ja det høres rett ut i mine ører.

Og det med at blitz grisebanker nazister. Vel om alle skulle praktisere hardt mot hardt og ta loven i egne hender. Ja da hadde vi nok hatt vesentlig flere Benjaminer min gode mann. Så lenge det er religion og trossamfunn i verden, vil der være uenigheter. Og så lenge det er uenigheter er der ekstremister som tar affære. Og så lenge det eksisterer, trenger vi politi. Så Anarki. Sure. det hadde sikkert funka kjempebra.

Jeg sier ikke at vår regjering er plettfri og gjør en formidabel jobb. De prøver nok sitt beste, men det er alltid noen punkter som vil bli mindre prioritert enn andre. Pengene forvaltes på en best mulig måte ut i fra den folkevalgte regjeringen, og at en gruppe prepubertale sinnatagger tar aksjon og demonstrerer for ting de vil skal skje NÅH! er ikke noe å skrive hjem om i min bok. Dere imponerer meg lite. Samene har et eget sameting. Skal vi opprette et eget blitzerting, kanskje? Den talen hadde blitt bra.

"annarki, kompiser. Det er fremtia!"

Ta på deg en dress, klipp deg, slutt å gå med palestinaflagg og opptre som folk. På den måten blir dine meninger tatt seriøst. En flokk steinkastende ungdommer uten mål og mening i livet er ikke måten å få frem sine meninger.

la meg sist sitere Ambrose Bierce

"DICTATOR, n.

The chief of a nation that prefers the pestilence of despotism to the plague of anarchy."

Veit ikke hvor mange ganger jeg har nevnt at steinen er gammel og var tiltenkt nazister på 80-tallet. Er idiotisk at kun en gruppe i samfunnet skal kunne bli tatt seriøst, og det er parlamentarikere i dress. Anarki er ikke kaos, les Vårt mål & Vårt middel, så skjønner du mer.

Du er et offer for din egen propaganda, du. Du tror virkelig på det du sier også..

Det skulle eksistert avrusningsklinikker for propagandahjernevasking. really.