Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PuNky

Catch Me If You Can - Reloaded!

Recommended Posts

"He must be in-human ! !"

"omfg - haXX!"

:lol:

Premier er ikke et effektprogram vettu pønkster :D Skal du først over på produksjons software så vil jeg anbefale Liquid/Express for klipping, Combustion / Inferno / Flame, for fx, og Adobe Audition for lyd. Mye å lære seg, gitt :innocent:

Edit: Jøss for en bump!

haha, skjera crusty xD

Heller Express enn Liquid imo, men koster å være kar da. De som sitter med den pakka du nevner gjør sjelden alt selv da, en klipper, en som jobber med compositing og en som jobber med lyd. Tror ikke det er så mange som mestrer alle programmene fullt ut, og det blir en del arbeid hvis man skal gjøre alt selv. Men men, betaler seg i form av at man får resultatet akkurat slik man vil ha det.

Sant nok, men greit å ha basis kunnskapen i programmene der i orden, slik at man kan lage enkle utkast selv. Flame og Inferno er nok i overkant hardcore, og temmelig komplisert, men Combustion er helt ok. Enig i express over Liquid, men Liquid er litt mer allsidig mtp. enkel fx. Skal du lage skikkelige produksjoner så vil jeg anbefale å lære deg Combustion eller Inferno. Vegas holder til entusiast bruk, og AE / Premiere er et lite steg opp, men når du virkelig vil lage noe bra så stopper det litt. Klippinga trenger ikke være så komplisert, og Express er et relativt enkelt program, pluss at det ligger plugsins til inferno og combustion ute, og de kan igjen plugges inn i Maya og 3Dmax <3

I produksjonsmiljø er det selvsagt egne folk for de forskjellige emnene, men tviler på at de fleste har eget produksjonsteam for fraggmovien sin :D

Hvis det var fragmovies vi snakket om så er vel Xpress/Inferno litt overkill uansett :D For de fleste fragmovies jeg har sett hvertfall :innocent:

Kewlt - det skal jeg teste. Syntes nå AE har mye kult og da, men så var det den hersens musicsynchinga.. :D

Åssen funker det i overnevnte pro-proggs?

Hva er det som er problemet ditt med syncing i AE? Du vet du kan holde inne Ctrl når du scrubber for å få lyd ja? Audio waveforms? Skjønner ikke hva som gjør det så vanskelig å synce der :D

Uansett, mener jeg har lang vei å gå før jeg har vokst ut av AE, så jeg holder meg nok der en stund fremover. Kanskje snuse litt på Combustion, evt. Shake og Color etterhvert, men har ikke planer om å gå over til mac, så blir nok ikke noe varig valg.

mulig jeg ikke har testa det - lenge siden jeg mekka film sist da..

men med vår nye PC skal det nok gå smooth :D

Stemmer. Oppsettet er ferdig nå, kan legge ut ny screenshot av handlelisten i løpet av dagen. Jeg bestiller i dag.

Btw, kan også trykke , (komma) for å kjøre audio-preview fremover fra der du er på tidslinjen.

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den, men fortsatt en syykt nice film =DD

Musikken, fragginga, variasjonen...... elsker den :D

9/10 :innocent: eneste minus at du ikke hadde med noen M16 klipp :innocent:

Sikker på at de hadde blitt bra og =DD

Edited by jonashockey0

Hehe.. det har jeg aldri tenkt over faktisk - men nå som du nevner det så er det ingen M16action i filmen :D

Kult at du likte filmen :innocent:

No worries punky, ser sjeldent m16 action i filmer uans. :D

Sign in to follow this  

• Create New...