Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PuNky

Catch Me If You Can - Reloaded!

Recommended Posts

Flott film det her

Bra kills og bra musikk, men som de andre sier så ble den lille TV skjermen litt mye og følle med på

1'ern var nok et hakk bedre, men denne var ikke langt bak

8/10

takk :lol:

Dread - det er vel bare naturlig å prøve å utvikle seg innen noe man liker? :|

Hmmm, helt grei film, bedre enn det meste ja!

Dread - det er vel bare naturlig å prøve å utvikle seg innen noe man liker? :lol:

Hehe, det er vel naturlig å utvikle seg, ikke _prøve_ å utvikle seg for så å synke tilbake :| Men syns egentlig dr3ad formulerte det bra, virker litt slik.

(ikke noe negativt i den setningen der!)

Likte filmen jeg! masse fine frags, musikken er ikke helt min greie med det er jo en fragmovie :lol: Liker filmer med høyt tempo, type CS filmer. Sett deg ned å se Danish Dynamite eller Slap.css. fantastiske filmer, masse ting å lære om filmlaging. Men om punky går over til Vegas vil jo alt være kung!

8 / 10 :|

Dread - det er vel bare naturlig å prøve å utvikle seg innen noe man liker? :lol:

Hehe, det er vel naturlig å utvikle seg, ikke _prøve_ å utvikle seg for så å synke tilbake :| Men syns egentlig dr3ad formulerte det bra, virker litt slik.

(ikke noe negativt i den setningen der!)

Effektmessig og teknisk sett så har jeg jo utviklet meg voldsomt - jeg takler alt det tekniske mye bedre enn jeg gjort på 1`ern. Men at sluttproduktet er dårligere kan jeg jo ikke si noe på - der er jo smaken ganske individuell :|

På samme måte som at nye Simpsons eps. er bedre tegnet og klippet sammen - så er fortsatt sesong 4-5 best :|

Jeg skal gjøre mitt beste for at pilen skal peke OPP neste gang - dvs HVIS jeg får til Vegas :|

Bare så det er sagt, det er ikke Premiere som setter begrensningene for deg :lol: Programmet lager ikke filmen, det er det personen som sitter med programmet som gjør :|

Skal se den senere, å se den i preview-vinduet er vanskelig. Btw, hvorfor spiller du med høy grafikk etc. er så vanskelig å se på filmen :lol:

han har det på så filmen skal se bedre ut, troooor jeg

Veldig fin film :lol: har ikke prøvd Premiere selv, men det ser ut til at du har utnyttet det fullt ut! God musikk også, du minnet meg på at jeg hadde tenkt å laste ned Fallen Leaves (så det har jeg gjort nå) ' />

Tror jeg vil gi den en 9/10 jeg p

Bare så det er sagt, det er ikke Premiere som setter begrensningene for deg :| Programmet lager ikke filmen, det er det personen som sitter med programmet som gjør :|

Seff. det vet jeg vel - men jeg vil absolutt si at Premier har sine begrensninger - hvertfall på effektsiden! - sammen med after-effects KUNNE det vært match made in heaven - men after effects lar deg ikke spille av musikk/lyd mens du redigerer filmen - og det er helt på trynet lame...

I after effects var jeg som en starwars shitkid i en starwars special effects butikk(ellns..)

Etter de filmene jeg har sett fra Vegas virker det et mye mer avansert program å bruke - og det tror jeg alle vegas-brukere er enig i..

rglaf: tror jeg kjørte førsteperson i high for å få så nice bilde som mulig - kjører vanligvis low/med som den pro`en jeg er :|

Takker slayer - fallen leaves eier ja. Syntes den hadde akkurat riktig tempo til å passe i en helidel :lol:

Premiere er jo 62ganger så vanskelig som vegas :lol:

hehehe - svenskene elsker filmen ' />

t.o.m. en som slang den opp på speltorrents uforespurt - så nå har jeg en link til :lol:

[url="http://www.speltorrents.se/details.php?id=376'>http://www.speltorrents.se/details.php?id=376

edit; får 600kb/s fra speltorrents - så det er absolutt å anbefale!

Jeg skal hvertfall seede hele helga smile.png

Bare så det er sagt, det er ikke Premiere som setter begrensningene for deg :| Programmet lager ikke filmen, det er det personen som sitter med programmet som gjør :|

Seff. det vet jeg vel - men jeg vil absolutt si at Premier har sine begrensninger - hvertfall på effektsiden! - sammen med after-effects KUNNE det vært match made in heaven - men after effects lar deg ikke spille av musikk/lyd mens du redigerer filmen - og det er helt på trynet lame...

I after effects var jeg som en starwars shitkid i en starwars special effects butikk(ellns..)

Etter de filmene jeg har sett fra Vegas virker det et mye mer avansert program å bruke - og det tror jeg alle vegas-brukere er enig i..

rglaf: tror jeg kjørte førsteperson i high for å få så nice bilde som mulig - kjører vanligvis low/med som den pro`en jeg er :|

Takker slayer - fallen leaves eier ja. Syntes den hadde akkurat riktig tempo til å passe i en helidel :lol:

Ikke noe problem å bruke AE til å synke, hold inne ctrl når du scrubber så får du lyd. tongue.png) Jeg for min del har aldri hatt behov for spesielt med effekter i premiere, siden jeg gjør de mest avanserte i AE uansett. Dessuten har jeg ikke sett så mange ting i Vegas som tyder på at det kan noe som Premiere ikke kan, stort sett eneste man ser er jo den scanne-effekten og lysblinkene. Men whattheheck, Avid/Final Cut ftw. Color<3Shake<3

Såeh - alle som bruker vegas bruker uansett after effect for the final touch?

..hmmm...

Men da er vi hvertfall enige i at Premier suger balle på effektbiten? Var det jeg mente med "begrensninger" tidligere :lol:

Såeh - alle som bruker vegas bruker uansett after effect for the final touch?
Aner ikke hva vegas-brukere gjør, vet bare at jeg aldri har lagt merke til spesielt med effekter fra vegas du ikke kan gjøre i Premiere.
Men da er vi hvertfall enige i at Premier suger balle på effektbiten? Var det jeg mente med "begrensninger" tidligere :lol:
Sier ikke at Premiere er dårlig, syns det fungerer ypperlig til basic effekter som de _fleste_ fragmovies består av, men jeg tyr til AE fordi jeg liker å ta et lite steg over de _fleste_. :|

helt grei film punky, som de fleste har sagt var skjermen stressende, dessuten burde du kjørt med samme grafikkinnstillingene på replaysa som i 1.person (på skjermen synes jeg det var fint at ting var så mye lysere og tydeligere). det verste med filmen var vel at du spillte mot boter (?), public-biten virka mer utfordrende enn pcw-biten. helidelen var fin, den gav et lite avbrekk fra botene

w000000000000000000000000000000000000000000000t???

boter i min film? where? what? how?

Polar-gutta burde bli offended av dette :lol:

All inf-action var fra PCW vs Polar - bortsett fra AT killsa som var public - Helidelen var PCW mot Cruel ' />

boter? ammagad p

Jævla morsomt å se når du tar ut de fire bak hotel, alle går rett ned i prone xD.

Når det kommer til vegas, så er vel ikke CaptivA så dårlig på effektsiden :lol: Tror de fleste bare putter på en effekt uten å gjøre noe mer med den. Men så er vel After effects lagt spesielt opp til å lage filmeffekter.

var kos å se du eide de folka med AT. :)

stfu :lol:

Jeg var ikke klar over at han var der. Det tels ikke!

Artig film Punky, måtte smile litt da jeg så fragsa dine, og tenkte på hva de på vt måtte høre når du dro dem :lol:

Sign in to follow this  

• Create New...