Sign in to follow this  
PuNky

Catch Me If You Can - Reloaded!

Recommended Posts

catchmeqq1.jpg

Da var endelig et langvarig prosjekt fullført. Dette blir sannsynligvis det siste prosjektet mitt i Premier - det er et flott program å begynne med, men det er veldig begrenset hva du kan gjøre effektmessig og after effects er et helvete å musikksynch med :|

Filmen i seg selv består for det meste av PCW-kills og er en blanding av førsteperson og 3.personsfilming på en litt orginal måte - så håper det faller i smak. Siden jeg kun fikk filma i 3.person vs Polargutta så stammer den meste av inf-slakten derfra :|

Har venta litt med release for å prøve å finne en alternativ FTP, men både Viscera`s og kandu er nede.. Så hvis noen har noen gode alternative steder jeg kan laste opp eller har en FTP-slot til låns hadde det vært sweet :lol:

Vet alle ikke får god hastighet fra filefront - men jeg håper den er verdt nedlastningstiden allikevel ' />

Link til filmen: http://www.speltorrents.se/details.php?id=376

hagleyv6.jpg

heliat3.jpg

atguidek4.jpg

knivgh7.jpg

Enjoy!

Ser bra ut. Regner med du har brukt endel timer med battlerecorder.

Hva med rewind, visning av tid og kunne hoppe til gitt tid Dice?

Pen knivsekvens. Kjenner meg igjen.

Var et sant helvete å få på plass all den 3.persons footagen - mye takket være det faktum at man ikke kan rewinde - men det var verdt knotingen in the end :lol:

3d-person? Er det at folka er i 3D og ikke 2D? Eller er det 3. persons kameraføring du mener? :lol:

Jævlig bra film :|, kjente meg også igjen i knivsekvensen :lol:.. Kjente meg dog ikke igjen med hagla da.. Treffer aldri noe jeg sikter på jeg :|

Amagahd! For en fin film :lol:

Du inspirerte meg nettopp til å begynne på prosjektet jeg har tenkt så lenge på :|

Tittelen suger! Og punky veit det så jævlig godt!

Ellers.. sikkert fin, skal laste ned når jeg kommer hjem :lol:

dette forumet er som asia, det masseproduseres filmer til de grader

Positivt:

Nice musikk elser Billy Talent

Bra synch

Fine kills.

Alle filmer har noe negativt så jeg kjører på:

Den tv i venstre hjørne burde bare vært der når det kom noen syke frags, ble til tider litt forvirra og skjønte hvor jeg skulle se

8/10 fra meg :lol:

Edited by Moven

*nevermind, im fucked*

EDIT CUMMING

EDIT HAS CUMMED!

Tja, whattosay. Syns det er flere som har blitt litt 'trege' i det siste, syns du viser ting for mange ganger, greit nok, du hadde et par fine streaks, men de er sjelden verdt å se to ganger, spess i slow-mo. Gotos nevnte det med TV'en, konstant to ting å se på blir litt forvirrende, vet ikke helt hva jeg skal fokusere på. Visste ikke at du fløy heli btw, ble hvertfall litt etterlengtet variasjon. Blir litt mye av det samme hele tiden, du fragger noen, replay i slow-mo, TVn i hjørnet viser det fra en annen vinkel. Synk var litt så som så, så ikke så veldig mye til det, men det var jo over gjennomsnittlig synking, og det er bra :| Første sangen fikk jeg flashbacks av, 'gammel' slager :lol: Så den var pluss hvertfall, resten av musikken var ok. Hørte jeg zpam btw? tongue.png Hørte hvertfall musikken fra filmen hans ^^

Alt i alt, over gjennomsnittet her på bruket, når ikke opp til BeaVer sin, men godt forsøk. Lurer på om jeg var overmåte gira elns ved første filmen din, for syns egentlig den var hakket bedre. =/

lol punky din slask ,håper du fikk nappa ut de eh 9 \10 killsa du sa du hadde av meg der :lol:

ehm joda helt grei filml det derre :| ;D

Edited by SpeCsa

- Veldig fin film, masse fin syncing og til tider noen fine kills :lol:

1ern var selvsagt bedre, men så var 1ern veldig bra da.

- Det med den lille skjermen i venstre hjørne var ikke helt vellykket, ble for mye å få med seg på en gang. Allikevel, tanken med å få litt mer overblikk(?) var god. Var bedre å se de i 3. person i replayen, så det hadde egentlig holdt ' />

- Gir også et litt ekstra piff med innlagte ladelyder, skytelyder, etc =)

- Store pluss for redigering, ser ut som det er lagt mye arbeid i den. Allikevel når den vel ikke heeelt opp.. p

- 7-8/10 fra min side :|

Reloaded... Betyr det at du brukte cheats?

:|
Edited by Jogers

Enig i alt de andre har skrevet.

+Fine kills

+Bra musikk

-Den skjermen. For mye å konsentrere seg om

8/10

Takk for både ris og ros.

Så etterhvert hvor kjipt det ble med TV-løsninga - det ble rett og slett for mye på en gang - hver for seg kunne de funket bra men ikke ilag - jeg hadde allikevel lyst til å lage en slik type film der begge var synchet og man kunne se actionen fra både 3.pers og 1.st pers.

Ullteppet: Fløy jo heli i tGC/belief-dagene så er veldig rusten, men solorape og bakkemål er noe jeg kan ' />

Til alle dere som syntes 1`ern var bedre - jeg er enig p

Det her ble en overflod av Polarfrags i en litt uhøytidlig pcw mot dem - fikk vel strengt tatt over 50 frags pr.runde ellns så etpar bra ble det jo :|

Det krevde enormt mye mer arbeid å synche 3.persfragsa enn å lage en vanlig fragmovie, og mtp at de aller aller fleste ikke får det med seg uansett så virket det vel som en god idè på papiret - men funket såder i etterkant.

Håper allikevel flere velger å laste ned å se filmen - som mange av dere har nevnt har jeg lagt mye arbeid i dette prosjektet - og vil at det skal nå ut til å mange som mulig :|

Mer ris&ros taes imot med takk..

Alt i alt en utrolig lekker film punky, jeg sa tidlig i produksjonen at jeg ikke likte tven, and i still do not. Men antall lekre frags veier opp for det.

ser frem til fremtidige prosjekter du kommer med!, og jeg håper å få tilbake nye rambrikker snart så jeg kan få ferdig zpammilicious :lol:

i wuv u! :|

9/10

JEG HATER DEG!!!!

Her har man faensteike jobba me nyfilmen sin i godt over en måned, kanskje to så er du faen frekk nok til å bruke samme musik som meg i filmen din, DU MÅ DØ!!!!1 :lol:

jaja, heldigvis bare intermission shit så det får bare være...

Gotos nevnte det med TV'en, konstant to ting å se på

trur jeg skal skifte avatar når jeg kommer hjem :lol:

Gotos nevnte det med TV'en, konstant to ting å se på

trur jeg skal skifte avatar når jeg kommer hjem :lol:

Kanskje lurt :|, Gotos har ikke vært i tråden engang ^^

Åhh, christ...

absolutt undeholdenede, kanskje litt overredigert til tider, men stort sett veldig bra på dette punktet, angående frgasene, fine streaks men litt for easy, mange frags der motstanderen ikke ser deg/ikke skyter tilbake osv.

7/10 imo

JEG HATER DEG!!!!

Her har man faensteike jobba me nyfilmen sin i godt over en måned, kanskje to så er du faen frekk nok til å bruke samme musik som meg i filmen din, DU MÅ DØ!!!!1 :lol:

jaja, heldigvis bare intermission shit så det får bare være...

Du vet at jeg brukte intermission i "Catch me if you can" og sant?

It`s like my calling card, don`t stealz it! :|

Flott film det her

Bra kills og bra musikk, men som de andre sier så ble den lille TV skjermen litt mye og følle med på

1'ern var nok et hakk bedre, men denne var ikke langt bak

8/10

Virker som du har tatt dette filmprosjektet litt for "seriøst" Punky. Blir litt for mye produksjon og gjentagelser slik at tempoet blir ekstremt lavt. Likte din forrige film bedre.

Sign in to follow this