Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
pikk

r3n vs vC]

Recommended Posts

Det verste er jo at myst aldri har vert god i bf2, og det er jo helt skremmende å tenke på hvor dårlig han hadde vert - uten cheats.

Jeg husker gang på gang, at du anklaga folk for juks Myst, du var mr.anti-cheats både på forum og ingame.

Og så nå, ble det nok for deg? Du ble rett og slett ikke god i et spill du så gjerne ville vere god i? Du måtte ty til cheats for å bli en "respektert" og "god" spiller. Til og med i kamper - og i offisielle!?

Jeg husker en gang for ca 2 måneder siden. Da skrev du i flere topics, daglig:

Myst: -"jeg hater cheaters"

Jeg svarer:

LosiD: -"Hvorfor skriver du imot cheaters i hver eneste topic, myst? Skulle nesten tro du cheata selv og vil dekke over for det?

(Prøver å finne quote as we speak)

Og jammen hadde jeg ikke rett!

At du prøver å skjule at du juksa, er enda mer tragisk. Skifte alt mulig, i en desperat kamp mot å ikke bli "busta" - men hvorfor prøver du egentlig? Du ER allerede busta, myst :lol:

(Og til dere, som kommer til å skrive ang. meg, som også var en "cheater", men på et helt anna nivå enn det myst er - jeg testa wh noen timer public i css, noe jeg selvfølgelig angrer på noe veldig.

Jeg hadde aldri gjort noe slikt i et spill jeg vil spille seriøst ? og i alle fall ikke i kamper. Cheats er ødleggende, for alt og alle ? og blir ekstra ødleggende og mye mer seriøst når de blir brukt i offisielle kamper.

Du har drete deg ut gang på gang myst, i utallige situasjoner - men denne gangen tok kaka, og jeg håper for din del at dette er siste gang du driter deg ut.

Ganske artig å tenke tilbake, da myst så gjerne ville vere en god og respektert spiller i bf2. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg fikk slengt i trynet at jeg hadde aimbot i bf2. Og annenhver uke anklaga han halve aPas, xGx og flere av clanene jeg spilte i for juks. Uffda, den svei?

Nei, cheats er noe man skal holde seg unna.. man blir tatt.

Og btw: du kunne i det minste prøvd å skjule cheatsa dine da. Patetisk ^^

Mvh

Mr.Dramaqueen

en ting jeg lurer på, har real bekreftet at de brukte aimbot eller bare configtweaks?

edit @ losi-d, du skjønner vel at de ikke har cheatet hele tiden, poenget er jo nettopp at myst plutselig ble plutselig GOD, blir for dumt å dra inn at "han sugde selv med cheats" da.

BTW: Dere får spørre VGA om pbscreens, det gjorde jeg. Og alle var clean, så jeg skjønner ikke hva dere syter etter.

* Clean local and remote punkbuster Screenshots

Men det vet du vel.

anyways.. du var skikkelig elendig til å cheate. gg : )

du innrømmer vel selv at dere brukte nametagconfigs myst, og av mange ansees dette som wh fordi det fungerer på samme måten:)

Angående aimbot, mulig jeg er naiv, men hvis c-shot er clean så er ikke dette noe fullgodt bevis på aimbot uansett hvor mistenkelig enkelte scener måtte se ut, geværet hakker litt ja, kan være noen spiller med litt høyere sens elns. Ser ut som aimbot, men det gjorde f*** meg flere av klippene i c-shot filmene også.

Denne filmen er MYE MYE klarere bevis en C-Shot sine filmer. C-Shot har alltid vært litt sånn "bobb bobb", men denne filmen er det nærmeste man kommer skikkelige bevis på cheats.

Hadde dette vært film av en i GFC eller Viscera, hadde dere sagt bra kills gutta. Dere er så forbanna dumme, jeg KOSER meg nå-)

Jeg tviler på at en fyr som deg koser seg når imperiet hans går til grunne på en slik flau måte som dette.

Vi fortsetter vi, du vil nok se mer av oss. Ingen er banned, vi er bare banned av dette community. Noe vi alltid har vært, og noe jeg og fleste andre gir blanke faen i-)

Dumt ingen vil spille mot dere, og at dere heller ikke får være med i noen form for liga/cupper da :|:lol::| :| :|

en ting jeg lurer på, har real bekreftet at de brukte aimbot eller bare configtweaks?

edit @ losi-d, du skjønner vel at de ikke har cheatet hele tiden, poenget er jo nettopp at myst plutselig ble plutselig GOD, blir for dumt å dra inn at "han sugde selv med cheats" da.

Han sa kylling hadde hacket før, men at vi prøvde config changes. Tror jeg det var-)

du innrømmer vel selv at dere brukte nametagconfigs myst, og av mange ansees dette som wh fordi det fungerer på samme måten:)

Angående aimbot, mulig jeg er naiv, men hvis c-shot er clean så er ikke dette noe fullgodt bevis på aimbot uansett hvor mistenkelig enkelte scener måtte se ut, geværet hakker litt ja, kan være noen spiller med litt høyere sens elns. Ser ut som aimbot, men det gjorde f*** meg flere av klippene i c-shot filmene også.

Denne filmen er MYE MYE klarere bevis en C-Shot sine filmer. C-Shot har alltid vært litt sånn "bobb bobb", men denne filmen er det nærmeste man kommer skikkelige bevis på cheats.

Hadde dette vært film av en i GFC eller Viscera, hadde dere sagt bra kills gutta. Dere er så forbanna dumme, jeg KOSER meg nå-)

Jeg tviler på at en fyr som deg koser seg når imperiet hans går til grunne på en slik flau måte som dette.

Vi fortsetter vi, du vil nok se mer av oss. Ingen er banned, vi er bare banned av dette community. Noe vi alltid har vært, og noe jeg og fleste andre gir blanke faen i-)

Dumt ingen vil spille mot dere, og at dere heller ikke får være med i noen form for liga/cupper da :|:lol::| :| :|

Ingen cuper som banner oss, allerede spurt. Og de sa at ikke bevis som demo var bra nok. Så vi er med i alt vi-)

Men tror du noen vil spille mot dere, når dette blir kjent?

Uansett, kan du ikke bare inrømme det? Bevisene er som makrell i makrellboks - makrellen er der. Jeg inrømmet glatt at jeg testa wh public i css, og jeg hadde vert dum om jeg hadde nektet. Det var i utgangspunktet dumt at jeg testet juks, men slik var det i den perioden.. Var ikke helt meg selv da.

Admit it, blir mye bedre da, jeg lover deg!

Han sa kylling hadde hacket før, men at vi prøvde config changes. Tror jeg det var-)

Ingen cuper som banner oss, allerede spurt. Og de sa at ikke bevis som demo var bra nok. Så vi er med i alt vi-)

synd at de eneste du vil kunne spille mot(visst dette i det hele tatt vil være mulig) vil være utsvetne russere da..

Begge, pluss nametag.

kk (nametag er vel configtweaks, det jeg tenkte på anyway) ser litt verre ut da, ser ikke at John skulle hatt noe motiv for å angi teammates for noe de ikke har gjort.

Hadde vært deilig om dere bare kunne inrømme/evt forklare noe :lol:

edit: hva stemmer egentlig, sa John rett ut at myst brukte aimbot i bf2??

Skjer med massiv quoting?

Uansett, lol myst, bare innrøm det, du ble bustet.

I LIEK QUOTES!

Skjer med massiv quoting?

Uansett, lol myst, bare innrøm det, du ble bustet.

han er ikke busted, det er ingen konkrete bevis som sier noe, det er øyet som ser foreløbig:) men jeg vet ikke selv

LilleKylling1: Film

Stor fil, men skuddene som faller når Kylling står på flagget og skyter mot fyren som kommer springende i midtgangen nord er bevis nok i seg selv.

Myst er så busted som man kan bli. Jeg ville heller ikke stolt for mye på "jeg har sjekket med alle liga" sånn riktig ennå, og heller ventet på offisielle uttalelser. Det er ikke mange postene siden han sa at han har blitt unbannet fra forumet. Det sa han med en konto som ble laget i dag...

Forøvrig lurer jeg på hva slags bevis som skal være bedre enn demo? Må det innrømmelser til for å bli bannet fra ligaer?

Jeg har begynt å spre budskapet om en boikott av rR. Desverre for de rene medlemmene av rR, men det må gjøres dersom man skal få luket vekk cheaterne.

Jeg foreslår at medlemmene av rR som er rene, bryter ut og danner et nytt team. MysT har vært, og er, synonymt med rR eller r3n3gad3s. Det er kanskje på tide at dere dropper det imaget nå.

Dere som vet slikt, er det faktisk noen ligaer som har uttalt at demoer ikke fungerer som bevis? Det virker absurd for meg.

Bara reset deras stats så har de spelat all den där tiden med cheats i onödan. How hard can it be?

:lol:

Denne, sammen med #care, er de beste kommentarene så langt.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...