Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Martyrium

Kult kort hår

Recommended Posts

Gikk til en ganske bra og rimelig frisør, virka som karen hadde peiling, så føler meg trygg på å farge der. Hjemmefarging med billigste fargen man finner derimot, er utrolig fjortis. Folk burde også skjønne at ikke alle kan ha kullsvart hår....

Faren min sa forøvrig at jeg så ut som Johnny Rotten, så da er jeg fornøyd smile.png

er aldri negativt og dille med seg selv:) så lenge man ender opp med å føle seg bedre. evt se bedre ut.

Det er litt for jålete for meg.

Mannfolk skal ikke drive å dille med håret sitt.

Skal vel ikke bruke deo eller parfyme heller da? smile.png

Jeg kjøpte engang en hårfarge (rød) på Europris til 5kr som vi prøvde å farge håret til en venn av meg med når han pæsa ut. Tror fargen holdt ca. en dag sad.png

Stussa toppen i dag selv. Tenkte det var på tide med noe nytt så jeg fulgte beckham katalogen din, Kleven. Og jeg vil bare si at jeg ser ut som en homofil 8-åring sad.png

Håper virkelig det blir litt bedre etter at jeg har bleka det litt... gir dere pics på lørdag etter bleking... fy faen...

Det er litt for jålete for meg.

Mannfolk skal ikke drive å dille med håret sitt.

Someone do like to work on their appearance rolleyes.gif

Er jo idiotisk å klippe seg selv. Søstra mi har klippet meg før, men hun er sånn passe flink. Hårspray som ikke er permanent er stress, og kan skade håret i form av ufrivillig bleking osv.

Hvis det var meg du tenkte på så klippet jeg meg ikke selv, var hos frisøren smile.png

Hmm, hvorfor klippe seg etter bestemte frisyrer? No sånt har jeg aldri brydd meg om og jeg har hatt den samme sveisen i alle år, enkel og grei sveis. Når det blir sånn passe langt, så klippes det ned til kort(har det siste året klippet meg ned til noen centimetere) og trives greit med det. Og det beste av alt, det koster meg ikke mer en 100kr. Har igrunn aldri brukt no gjele eller voks heller, liker det best naturlig.