Larss 0 Report post Posted April 30, 2007 Du burde formulere setningene dine bedre slik at vi ni åringer kan forstå dem. 9 år? Ja, er det rart. Seff er han 9. Jeg å btw Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted April 30, 2007 Evt. Lera seg norsk. Les før du skriver, StudenTnTnTnNNN. Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted April 30, 2007 Denne filmen var det definitivt behagelig å se på, bra overganger å akkurat passe bruk av effekter. Bra musikk også, ja også mange fine frags da såklart ^^ Lyd/Bilde var bra synca, å den var ikke for lang. gj! Share this post Link to post Share on other sites
Unknown Account 0 Report post Posted April 30, 2007 Alle venter på din film gismo Gief Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 30, 2007 NYDELIG FILM BEAVAHHH 12/10 Jeg vil ha oppfølger ASAP! Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted April 30, 2007 Alle venter på din film gismo Gief ^2 Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted May 3, 2007 Alle venter på din film gismo Gief ^2 ^3 Gief ASAP!1 Share this post Link to post Share on other sites
KoseMelon 0 Report post Posted May 3, 2007 Alle venter på din film gismo Gief ^2 ^3 Gief ASAP!1 HiHi ^4 Share this post Link to post Share on other sites
VIKINGdom 0 Report post Posted May 4, 2007 Beaver powah...nice movie and some very nice headshoots...thumbs up! nb: If you play in #infwar gathers ten i has to be 1 on 4 otherwise we dont have a chance Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 7, 2007 Vet det er leeenge siden sist post osv. men har liksom fått ny pc også må jeg liksom ha denne filmen, men den ligger ikke lenger på filefront eller eubf.net... noen som gidder laste den opp på filefront eller en annen plass? Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted July 7, 2007 ok jeg gjør det, kommer om 4 timer , det er en drit bra film Share this post Link to post Share on other sites
Masterfifty 0 Report post Posted July 7, 2007 *Laster* 388kb sec :D Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 7, 2007 *Laster* 388kb sec :D Men hvordan faen? hvilken link?! Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted July 7, 2007 haha jaja jeg gjøre noe galt , men snart ferdig Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 7, 2007 haha jaja jeg gjøre noe galt , men snart ferdig Jag älskar dej! Kom hjem fra Östersund i dag Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted July 7, 2007 se her ferdi http://files.filefront.com//;7988426;;/ Share this post Link to post Share on other sites