Bang 4 Report post Posted April 15, 2007 hvis du uansett kommer til å gjøre det har det vel ikke no å si hva jeg synes? kan sikkert legge den ut der ja Share this post Link to post Share on other sites
Zevs 0 Report post Posted April 15, 2007 Har BeaVer god nok stats til det da? Share this post Link to post Share on other sites
AcNisse 0 Report post Posted April 15, 2007 Fan va nice Utrolig bra, særlig med the sweede på starten. 11/10 Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted April 15, 2007 Haha hvorfor det? Finnes det virkelig noen med mindre peil på film enn bf2s.com, bf2tracker, og totalbf2.com? Tror ikke det nei. Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted April 15, 2007 tror kanskje du kan legge catch-gamer under den lista også. alt som ikke inneholder kjente cs-gaymere er crap ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted April 15, 2007 Lenge siden jeg har sett gjennom en hel BF2-film, denne var ålreit ) Stilig å implementere 3D-patronen. Er dog litt irriterende å vite at du har lagt såpass til arbeid i filmen, men - som ullteppet nevnte - ikke fikser riktig prosjektoppløsning -> svarte kanter i hytt og gevær. Share this post Link to post Share on other sites
Bigz 0 Report post Posted April 15, 2007 Laster Edit: Nice film.. Jeg ble eid, denne kampen ble spilt på Lørdag faktisk. Share this post Link to post Share on other sites
sonder 0 Report post Posted April 15, 2007 Ja, fin film det Høyt tempo og gode frags Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted April 15, 2007 /whois Benz1n? lol. Skal se filmen imorra - eidt kjeme - gleder meg Don`t let me down biatch ! edit; Kjempefilm - synd du bomma på bilen Eneste er at det kanskje ble litt vel mye karkand-kills(som i alle fragmovies) - skulle likt å se litt mer fra andre maps og Bjørn Rosenstrøm outro? cheeeeesyness! Karakter: 9/10 Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted April 15, 2007 /whois Benz1n? lol. Vi er pwnpwn lzm, har du ikke hørt om oss? lol2k7. Vi er norges beste. Ingen har inf som oss. Share this post Link to post Share on other sites
larswey 0 Report post Posted April 15, 2007 ...og vi utfordrer bare random n00bs Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted April 15, 2007 Er Benz1n attack overalt om dagen :0 BeaVer: ja det er alt du får! er det ikke bra nok? ok kan legge på en 1337 / 10 i score!!!1111 Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted April 15, 2007 filmen var pwn. @ benz1111n ...og vi utfordrer bare random n00bs Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted April 15, 2007 (guess who we're imitating) Er Benz1n attack overalt om dagen :0 ? Share this post Link to post Share on other sites
Zevz 0 Report post Posted April 15, 2007 joda bra film det skal du ha Share this post Link to post Share on other sites
kalg 0 Report post Posted April 15, 2007 vanvittig bra! jeg må bare bøye meg i støvet for en som vet hvordan man lager film... 10/10 Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted April 15, 2007 Veldig bra Mange bra frags og veldig god redigering! Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted April 16, 2007 Kjempe bra film! ' /> Hver gang eg ser en bf2-film etter at DCon kom ut, blir eg trist. Skulle så ønsket at random deviation var vekke, dcon infing er slik bf2 skulle ha vært Ditt neste oppdrag beaver, lag en dcon inf film Share this post Link to post Share on other sites
LsyYEAH! 0 Report post Posted April 16, 2007 steike bra film Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted April 16, 2007 Kjempe bra film! ' />Hver gang eg ser en bf2-film etter at DCon kom ut, blir eg trist. Skulle så ønsket at random deviation var vekke, dcon infing er slik bf2 skulle ha vært Ditt neste oppdrag beaver, lag en dcon inf film da blir ditt oppdrag å få dratt igang DCon communityet sånn at man kan finne fulle servere som ikke bare er lost village, og finne kamper Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted April 16, 2007 Stresser med saken, det vil si eg mase på forslags forumet om eget forum og prøver å spille dcon så ofte eg kan Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted April 16, 2007 fin film Beavvah =) fin kombo med 3ps og fps j ;D fint at skuddhullene mine funka da =p Share this post Link to post Share on other sites
StaL 0 Report post Posted April 17, 2007 sweeeet film ;D akkruat sånn det skal være ! høyt tempo hele veien, heite frags. more ? (: (: Share this post Link to post Share on other sites
Stenersen88_ 0 Report post Posted April 17, 2007 ...Laster...! Share this post Link to post Share on other sites
Artigmann 0 Report post Posted April 17, 2007 Nydelig film Flott redigering nydelige frags Share this post Link to post Share on other sites