Sign in to follow this  
ChaccO

Facebook

Recommended Posts

hej

Laget en gruppe ved navnet battlefield.no

Finn den og join den.. la oss knuse catch-gamer på medlemmer :boxed:

Link til facebook

Kos og klem

ChaccO

Satan, fant alle klassekameratene mine på facebook :boxed: Visste ikke de hang på internett i det hele tatt. Både på barneskole og videregående skole.

Facebook er GENIALT. Eneste minuset er at min msn er 5 år gammel og jeg har hatt en del kontakter opp gjennom tidene dvs 400 som jeg bare har lagt til for og slette en måned senere liksom for jeg ikke hadde kontakt med de... Det som har skjedd nå er at den har sendt mail til de 400stk, og noen av de har jo lagt meg til venn eller andre har send meg mld der og spurt og gravt hvem jeg er og sånn. Så den er litt sur :boxed:

Skjønne ikke, dårlig rotat side.. men DER skal alle være.. Kjedelig e den å..

Ahh.. Oppgitt Isse.. :boxed:

Wow. Noen ganger kjenner jeg at hjernecellene formelig smuldrer bort mens jeg leser Generelt.

Internett bør ha aldersgrense.

laga en facebook greie, men så begynte alle de jeg ikke vil ha kontakt med å legge meg til.. :boxed:

facebook har greid en genial ting, og det er å få folk som aldri rører internet, til å begynne å grave rundt etter hvordan gamle klassekompiser har det. Tilogmed de engang så vakre bærtene fra ungdomsskolen, første jenta som fikk skikkelig pupper, første jenta som gikk med sefa-bukse +++ de er der alle. Det er helt genialt av facebook å bruke nettverk som skoler, til å få folk i kontakt. De har vekket seoghør-følelsen i alle, nemlig nysgjerrigheten etter å vite hva som har skjedd med din gamle ungdomskoleforelskelse, hva som har skjedd med hu bitchen du kranglet med hver dag osv osv. Egentlig ganske imponert over hva de har fått til, å basere siden på nettverk er noe av det smartere jg har vært borti sånn sett.

Skjønner ikke hvorfor dette er så populært.. Det eneste denne siden gjør er å sende teite invitajoner og meldinger til deg og sier at de har lagt deg til som venn på facebook når jeg ikke engang er registrert. Hva er det som er spess med dette? Dere kan se på bilder?? Facebook is cool..... nææææt

Join Multigamer.no også da :boxed:

-Lucky-

Det at du får invites slv om du ikke er medlem på Facebook, er nok fordi folk bruker den mailadresseliste-import-funksjonen der. Og om de da ikke går inn å plukker ut de de ønsker å invitere ut fra adresselista si, men bare legger invite på alle så sendes invite til alle i adresselista - samme om de er medlem på FB eller ikke.

Og FB er jo en måte å finne kjente og gamle venner for så å holde kontakten med de via nettet på - chatt, forum, blogg, gjestebok, bildedeling og generelt pisspreik + + pakket inn i en løsning som er enkel å forstå for de fleste (selv fordi som ikke henger på www.webcoding.nsa.gov dagen lang).

Hva skal jeg gjøre når jeg registrer da? Jeg går på videregående, men har ikke noe mail for den, og skolen står heller ikke i lista.

Kan ikke velge Nothing of the Above fordi man må være over 18..

laga en facebook greie, men så begynte alle de jeg ikke vil ha kontakt med å legge meg til.. :boxed:

Så reject dem da. Er ikke vanskeligere enn det.

Skjønner ikke hvorfor dette er så populært.. Det eneste denne siden gjør er å sende teite invitajoner og meldinger til deg og sier at de har lagt deg til som venn på facebook når jeg ikke engang er registrert. Hva er det som er spess med dette? Dere kan se på bilder?? Facebook is cool..... nææææt

Etter ca. 3 minutter hadde jeg vært i kontakt med folk på barne- ungdoms- og videregående skole.. folk jeg ikke hadde snakket med på årevis. Nå har det blitt opprettet en gruppe for klassen jeg gikk i på ungdomsskolen. Vi har begynt å snakke om og planlegge reunion-fest neste år (10 år)... Uten facebook, så hadde det vært sykt vanskelig å oppdrive kontaktinfo til de 25 folkene.

Facebook er genialt, men står over denne gruppen. =)

Annen ting som er genialt er at man må akseptere folk før de kan se profilene.

Er det som er så hat med nettby og blink, der er jeg ikke bruker lenger. Er så mye svada meldinger jeg får.

Mye slutty damer også, totalt turnoff.

Men de fleste som sitter på Facebook er vel 14 åringer som håper på å få seg venner. Det er greit at folk som er eldre enn 16-17 er interesserte, men herregud. Eneste jeg har sett der er fylle bilder og folk med Eli svis og trute munn som du kan se hvorsom helst. Det er sikkert akktuelt for folk som ikke bruke msn osv, og folk som ikke har hatt kontakt på lenge, men når 14 åringer er der å legger ut fylle bilder.. Da orker ikke jeg å være en del av det :boxed:

Men for all del, facebook har klart å skape et lite fellesskap for folk som ikke har hatt kontakt.

Håper jeg ikke var FOR uforstålig :boxed:

Er det som er så hat med nettby og blink, der er jeg ikke bruker lenger. Er så mye svada meldinger jeg får.

Alle i samme network kan se hverandre, f.eks. alle i Norway, eller alle i Uni. Bergen osv..

Alle i samme network kan se hverandre, f.eks. alle i Norway, eller alle i Uni. Bergen osv..

Jo men du må fortsatt JOINE den for at de kan se deg.

Med Blink så er du åpen for angrep uansett egentlig. Alle og hvem som helst kan gå innpå deg og sikle og onanere til profilbilder.