Sign in to follow this  
Richter75

Er det bare jeg som bruker RDX offensivt?

Recommended Posts

C4 var jævelig effektivt i bf2 før husker jeg. Hoppe og kaste over gjerdet på Karkad, men så patcha de den ned. :D Men selfølgelig så ble det rot det og, så det var fortsatt mulig å kaste C4 over gjerdet. biggrin.png Jeg kan være enig at RDX er like effektivt på maps som Cebere, Tunis, Berlin, Gibraltor og Belegrade, men jeg synes alikavell at standard assault er det som gjelder! :D

Vel nå spiller jeg aldri Titan da, spiller kun 64 mans city maps conquest. Bruker våpenet offensivt som når jeg møter en kar rett foran meg så har jeg en tendens til å legge rdx på siden av veggen og smelle av mens jeg smetter rundt.

Richter, du skjønner vel at det ikke er så mange som bruker RDX i nærkamp. Det du gjør med RDX kan også mer eller mindre gjøres med granater. Kan selvfølgelig være smart hvis du kun har sniper og pistol som våpen, men spiller du 64 player CQ så tror jeg ikke RDX er så effektivt som du skal ha det til. Det er etter min mening mest nyttig til å ta ut HW, ved hjelp av pølsebil. Holder meg hvertfall til Scaar og Krylov når det gjelder inf maps :D

Joda forstår det, granater har man 3 av og de går fort tom så har man 5 rdx`er som er enda mer effektive slik jeg ser det. Når man spiller mest city maps og 64 mans public som jeg gjør så ser man hva som fungerer i antall kills pr minutt (sjeldent revives på meg) og hvor mange gull man får. For min del funker det med en fifty fifty fordeling assault og recon avhengig av brett, startpos og flaggfordeling på laga samt endel kalde øl tilgjengelig..

C4 var jævelig effektivt i bf2 før husker jeg. Hoppe og kaste over gjerdet på Karkad, men så patcha de den ned. :D Men selfølgelig så ble det rot det og, så det var fortsatt mulig å kaste C4 over gjerdet. biggrin.png Jeg kan være enig at RDX er like effektivt på maps som Cebere, Tunis, Berlin, Gibraltor og Belegrade, men jeg synes alikavell at standard assault er det som gjelder! :D

Synes rdx er bedre enn hva c4 var/er. Som recon har jeg en kill hvert 23de sekund uavhengig av maps noe jeg synes er bra, spiller jo stort sett bare i helgene og noen ganger etter jobb og det fungerer best for meg. At det er så utprega få som bruker det er jo forsåvidt moro det.

Edited by Richter75

Kan du forklare nærmere hvordan du bruker RDX. Hopper du og kaster, eller løper du bare gjennom og dropper noen RDX, og sprenger når du er på trygg avstand?

Kan du forklare nærmere hvordan du bruker RDX. Hopper du og kaster, eller løper du bare gjennom og dropper noen RDX, og sprenger når du er på trygg avstand?

Vel det er enklest når UAV går da ser man hvor de er flest, hopper gjerne rett ned eller løper rett inn i gjengen. Tar bare et brøkdel av et sekund å legge fra seg og detonere mens man finner en enkel dekning. Skal ikke mer enn en liten senkning i bakken eller en liten hindring foran deg så overlever du. Spesielt når det er ett flagg igjen og alle kommer mot det åpenbare nærmeste flagget så er de fem rdx`ene uvurdelige for meg ivertfall. Alt handler om å ha dekning tilgjengelig og ikke å stå stille. Hopper og hiver når de skal over vegger, steiner og andre hindringer. Ser ikke detonatoren engang før det smeller, trykker man høyre venstre meget fort så legger den ofte fra seg 2 stk rdx mens bare den første detoneres, så den må man bare plukke opp igjen.

Som nærkamp våpen er den soleklart det mest effektive, det er alltids dekning i nærheten og ingenting dreper fortere enn rdx i nærkamp. Nå finner jeg det ekstremt morsomt å se soldater fly til værs etter en eksplosjon men bruker av det er jo bare en vanesak.

For seriøse spillere som heller vil stille nakne med spretterter i sort hvitt på en 680 oppløsningsskjerm så er det sikkert en anelse cowboy dog :D.

Pølsebil er jo konge, men bruker det litt for lite :D
Iflg. statsen din har du 1.92 KDR, ikke 32.

Synes sniper generelt ikke er så artig, men spawner det for å bruke pølsebil smile.png

Enig med dere, Pølsebil er KONGE :D :D

Ypperlig å lobbe pølsepakker ned på chokepoints på f.eks Gibraltar med 64 spilere, men stiller meg sterkt tvilende til RDX "som nærkamp våpen er den soleklart det mest effektive".

Må nesten innrømme at RDX funker bra på 32 player maps med 64 spillere på, men vil nok ikke egne seg veldig bra på 16 player maps, eller i CW.

Det er riktig, man får jo en særegen stats av det også. Mye kills og mange deaths akkurat slik jeg liker det :D, man må jo sloss med revive folka som sanker både kills og revives. Treffer man i utviklingen i brettet så blir det meget artige scores. Her er siste runden jeg spillte på tv2 i går kveld, som regel får jeg assists på 0 eller nærme 0 dog.

screen036.jpg

Edited by Richter75

Registrerer at du får bra kd og at du koser deg med statsen din, men det er vel ikke det vi skal ha som fokus i tråden her. Det bilde egner seg vel bedre i en annen tråd :D

Du klarer ikke det der hver runde? Jeg hadde en gang 57-3, men jeg har ikke 19 i K/D ellers. ' />

Nei gjør ikke det, men vinner jo mer enn jeg får andreplasser og får andreplasser oftere enn bronse ivertfall. Siste månedene så er det vel en seier pr annenhver til tredje runde tenker jeg på TV2. På de tyske er det jo a walk in the park ofte, og ff off er jo en gavepakke men ikke like artig. Av 1200 runder så har jeg vel nesten 15% gull totalt, mye tull i starten men det var det vel for alle. 64 mans public som jeg utelukkende spiller er jo meget stressende og man må jo ha litt flaks også. Man får ikke de store poengsummene pr runde da de går alt for fort. Men er jo jævli artig synes jeg p

Her er en av de bedre rundene, bretta går jævli fort så man rekker ikke de aller største scorene men man kan sammenligne med de andre ivertfall. Her har jeg brukt utelukkende Recon, rdx og miner sikkert til manges frustrasjon ..

Her har TV2 fucka opp ranks som vanlig dog.

screen020.jpg

Registrerer at du får bra kd og at du koser deg med statsen din, men det er vel ikke det vi skal ha som fokus i tråden her. Det bilde egner seg vel bedre i en annen tråd :D

Har vel ikke noe spesielt bra stats, men har jo ikke spillt så mye så da havner man endel i bakleksa. Med Rdx så kommer det endel deaths også slik at k/d ratio totalt ikke blir så eksepsjonelt, men for meg er det artigste flest kills og å vinne. Alt annet er sekundært.. :D.

Edited by Richter75

outfragger jo glatt en rdx fjomp med litt effektiv krylovin:)

tenkte jeg bare skulle leete opp topicen litt.

Så det er ekstra vanskelig å fragge med rdx mener du? :D

Forvirret meg nylig inn på en server som ikke hadde FF på. Og seriøst det var mange RDX tøser på titan. Det var jo bare å slenge rundt seg noen krutt-tønner for å så trigge dem, da blåste du alle fiendene rundt deg til kjøttdeig mens du stod igjen uten en skramme. Var nesten umulilg å få gjort noe konstruktivt på enemy titanen, spessielt oppå toppen av den. :D

Nei må huske å krysse av FF=on på neste server søk!

Personlig så bruker jeg rdx en del offensivt, men kan nok bli en go del flinkere. De fungerer ganske effektivs som inf nades i mange situasjoner.

Så det er ekstra vanskelig å fragge med rdx mener du? :D

nei? jeg mener at jeg lett klasserer ut en rdx fjomp med boom headshot istede;)

igjen så bruker jeg en ny "pro" holdning for å bli godt likt.

Pew-pew-laz0rs ftw? :D

For all del, man kan ha mye morro med RDX, men jeg synes generelt det er gøyere å løpe rundt som assault og pwne med Krylov og PK-74 med ekstra masse ammo. Ingenting som å pwne n00bs public med ræva full av unlocks :D

Og Support med hagle, RDX-kanon og privat UAV på egen titan er jo bare ren moro.

Høh? Krylov er jo pure pwnage i nærkamp. Eneste som kan sammenlignes er SMGene til engineers og kanskje Voss på grunn av ren sprayfaktor. Men Krylov er jo bare en kjapp burst og så er du daukjøtt.

Høh? Krylov er jo pure pwnage i nærkamp. Eneste som kan sammenlignes er SMGene til engineers og kanskje Voss på grunn av ren sprayfaktor. Men Krylov er jo bare en kjapp burst og så er du daukjøtt.

Må sikte først ,en kar med rdx er jo bare et klikk unna og kan løpe/hoppe samtidig det kan man ikke med krylov.. Det er nå slik jeg ser det og funker bedre for meg samt mer uvanlig og artig. Hver sin smak. På ei slette er jeg enig ;=)

Ellers så er det vel hagla og kniven som er kjappeste kills i nærkamp hvis man treffer, rdx er vel det eneste man ikke trenger å treffe med mens kniv er eneste man kan løpe og bruke den også..

Edited by Richter75

Jeg skal være enig i at hvis fyren med RDX driter i om han overlever eller ikke så har han et overtak, men du skal ikke fortelle meg at en noenlunde kompetent Assault ikke klarer å meie deg ned med Krylov før du har kommet langt nok unna til at du overlever din egen RDX... Da skal du ha flaks med plasseringen av cover. At folk hopper ser jeg ikke som et problem, da bare sikter jeg der jeg ser de kommer til å lande :D

Som Doktoren nevner; jeg ser ikke hvordan RDX skal vinne en duell mot en assault med mindre forholdene virkelig ligger til rette for det.

Jeg skal være enig i at hvis fyren med RDX driter i om han overlever eller ikke så har han et overtak, men du skal ikke fortelle meg at en noenlunde kompetent Assault ikke klarer å meie deg ned med Krylov før du har kommet langt nok unna til at du overlever din egen RDX... Da skal du ha flaks med plasseringen av cover. At folk hopper ser jeg ikke som et problem, da bare sikter jeg der jeg ser de kommer til å lande :D

Nærkamp uten at folk har gått tomme for ammo skjer jo overraskende, rundt hjørnet eller at folk dukker opp bak en hindring. Det sistnevnte er perfekt for rdx og da er mannen død på tiden det tar rdx`en å lande mens du har ligget i crouch en god stund, han må altså passere hindringen før rdx lander. Hjørner er man ops og har rdx i hånda møter man på noen så fester man en og smetter kjapt tilbake og detonerer. Man trenger ikke komme langt unna, og ivertfall ikke 10 meter som det står i specsen på rdx. Legger man seg ned og det er den minste grop så overlever man da også. Folk er avhengig av å treffe på første skudd og det er det tross alt en viss prosentsats på selv for de beste.. Sier selvfølgelig ikke at jeg alltid vinner nærkamp med rdx, men det er en utrolig bra prosentvis suksess ivertfall for de som gidder slik jeg oppfatter det.

Men nå er det jo litt av tråden det at det er det ikke mange som gjør, det er vel folk som liker å skyte trost med pil og bue også mens andre gjerne bruker dobbeltløper. Man kan bli god med begge deler.

Så det du egentlig burde ha sagt var: "Nærkamp der fyren med RDX ligger gjemt og har masse dekning har du ikke sjans :D" :D

Sign in to follow this