Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Opacus

Tippeligaen 2007-sesongen

Recommended Posts

Øy! Vi må holde liv i denne tråden! Spesielt når Viking vinner :)

Tredjeplass nå - kor herrligt ekje det? Og veeeldig lenge siden...

Synes etterspillet fra den kampen var morsomt jeg. Artig at Godset ansetter hobbypsykologer i trenerstaben. Fortjent seier btw.

Hva synes folk om dissing av dommerne i den stand det er idag? Tenker på Fjørtoft, Iversen og lignende episoder. Jeg forstår spillera og trenerne iaff, men jeg vet ikke hvilke regulations de er under. Er jo kjipt å gang på gang føle man taper/ikke vinner en kamp pga dommerepisoder. Lurer også på hvor mye dommerne kommuniserer seg imellom, de er jo 4 stk som følger med på kampen, da skal det godt gjøres å ikke få med seg situasjoner som kan være vitale for et av lagene.

Fjørtoft har jo kommet med slike utspill siden han selv var spiller på U21-landslaget ca. - og det er litt av grunnen til at jeg ikke orker å se sendingene til TV3 fra Champions League og. Fjørtoft, Nordlie, Rösler og Solèr er vel de mest ekstreme når det gjelder whine på dommerne, noen andre har jeg ikke lagt spesielt merke til - men sånn som det foregår i media for tiden er det langt over kanten, føler NFF bør komme med sanksjoner snart.

Fjørtoft, Nordlie, Rösler og Solèr er vel de mest ekstreme når det gjelder whine på dommerne, noen andre har jeg ikke lagt spesielt merke til
Henning Berg er ikke så verst han heller.

Dommerene og linjemenn (kalles vel "meddommere" nå) hadde tydligvis røyka noe før forrige brannkamp.

Jeg satt mer eller mindre på fanget til mjelde og hadde linjedommer 10cm til høyre for meg.

Akurat da sparket ene av bortelagets spillere ballen ut, også dømte dommeren kast mot brann :)

Ang. TV2: Hva gjør en kvinne som kommentator på en fotballsending?

Hadde forstått det hvis det var isdans eller bleiekasting :)

Er vel det samme som å spørre hvorfor Mini kommenterer..

makan til klovn

En gang klovn, alltid klovn. Aldrig klart å ta den fyren seriøst.

Fjørtoft, Nordlie, Rösler og Solèr er vel de mest ekstreme når det gjelder whine på dommerne, noen andre har jeg ikke lagt spesielt merke til
Henning Berg er ikke så verst han heller.

Haha ja det er sant. Hvordan kunne jeg glemme han!?

Er vel det samme som å spørre hvorfor Mini kommenterer..

makan til klovn

Mini er bare... Mini. Stor i ord og VELDIG liten på jord. Tviler på at alt han sier er like seriøst, tror han whiner mest på kødd egentlig.

jepp, og det er like forbannade irriterende at han hver sending av fotball xtra/evt kommenterer kamper, at han kviner om "åh, Rosenborg, de komm til åh vinn i år igjæn! dem andre hakke nubbsjangs"

tosk

Er det andre som savner Sølve Grotmol? Saklig og informativ kommentering.

'jaaaaha.... endelig ein nordmann ØVST på pallen!' (NM i orientering)

jepp, og det er like forbannade irriterende at han hver sending av fotball xtra/evt kommenterer kamper, at han kviner om "åh, Rosenborg, de komm til åh vinn i år igjæn! dem andre hakke nubbsjangs"

tosk

Hvis du bryr deg om slikt tror jeg du like godt kan emigrere og brenne bergenspasset ditt først som sist, for det der kommer du til å høre mye av resten av livet.

plz

som om eg ikke hører det hver dag på serverene mtp nicket mitt, "opacus"

Denne runden viser at lyn forsatt henger med i serien, så da holder jeg fast på at Norge har 5 gode tippeligalag:

• Rosenborg
    VIF
    Brann
    Lyn
    Start

Beklagligvis er de resterende lagene bare "fyll" for tabellen.

Kanskje (og forhåpentligvis) blir dette forandret fremover de neste årene :)

Denne runden viser at lyn forsatt henger med i serien, så da holder jeg fast på at Norge har 5 gode tippeligalag:
  • Rosenborg
    VIF
    Brann
    Lyn
    Start

Beklagligvis er de resterende lagene bare "fyll" for tabellen.

Kanskje (og forhåpentligvis) blir dette forandret fremover de neste årene :)

Morsomt at du klarer å få Vif, eller iallefall Lyn og Start til å bli bedre fotballag enn Lillestrøm. :)

nå er jeg engafan, men objektivt vet jeg at lsk er bedre enn vif. Dessverre. Solide i forsvar, men bare en god spiss og det er daniel holm. Og han er ikke god nok til å gjøre alt alene.

Flere gode spisser en Fredheim Holm du. Må kjenne sitt eget lag. Grei kamp i dag, ødela mye for Lillestrøm, spilte ok offensivt og rimelig vanntett defensivt. Fornøyd med 3 livsviktige poeng :)

Kongekamp på Viking stadion!!!

Begynner virkelig å få troen på dette laget, og de blir knallharde å slå fortsetter de sånn. Gleder meg vilt til Brann kommer i neste uke...blir lett!

Gruer meg til Stabæk, de virker sinnsykt gode for øyeblikket.

Ijeh e forhåpentligvis gull verdt - HEIA VIKING

Ijeh virker som en som har mer bak murene å gjøre enn ute blant folk. Samme med Rösler. Når det er sagt, så er jeg enig i at Viking virker solide, og på vei opp. Gruer meg litt til Brann skal møte Viking i Stavanger, får se hva som skjer frem til da. Men jevnt over bør Brann slå Viking 99 av 100 ganger hvis en sammenligner troppene - but hey, that's football!

Ijeh slår keepern i ansiktet. Keepern får spasmer i hele kroppen og er i ferd med å dø av skadene han pådro seg etter det fatale slaget. Dommern ser på og tenker: "Hmmm. Frispark til keepern? Okei. Gidder ikke å gi kort for slaget/filminga siden de var like gode eller no".

Uansett hvor mye keepern overdriver der, så er det rett ut når man slår en fyr i trynet. Feig/dårlig dommer.

--

Daniel F. Holms demping på brystet og volley fra 25+ meter. Dæven. Skulle vært 3 cm. høyere så hadde det blitt et av årets mål.

Synd at slike ikke går inn.

Flere gode spisser en Fredheim Holm du. Må kjenne sitt eget lag. Grei kamp i dag, ødela mye for Lillestrøm, spilte ok offensivt og rimelig vanntett defensivt. Fornøyd med 3 livsviktige poeng :)

jaha hvem da? Berre og Lange? haha

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...