Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Opacus

Tippeligaen 2007-sesongen

Recommended Posts

Vinner AaFK i morgen, så tror jeg det er et tegn på at de klarer å holde seg. Taper de med mer enn 3 mål, da går det til hellvette!

Jadda! Ledet 2 - 1 til pause! Endte med 4 - 2 til Start. jeg gidder ikke komme med unnskyldninger en gang.

Men jeg fikk jo svar hvertfall! For gode for Adeccoligaen! Men har ikke noe å gjøre i Tippeligaen!

Enga tapte for et dårlig Tromsø lag. Elendig jobb av laget og Petter Myhre, og begynner å lure på hva han tenker på. Tror mer på Freddy enn på Mila, da er det noe galt. Håper dette løser seg, og at Enga tar gullet :D

Vinner AaFK i morgen, så tror jeg det er et tegn på at de klarer å holde seg. Taper de med mer enn 3 mål, da går det til hellvette!

Jadda! Ledet 2 - 1 til pause! Endte med 4 - 2 til Start. jeg gidder ikke komme med unnskyldninger en gang.

Men jeg fikk jo svar hvertfall! For gode for Adeccoligaen! Men har ikke noe å gjøre i Tippeligaen!

Det var 1-1 til pause Ludde, Skiri gålla (tidig fornorskning) kort tid etter pause. Midtbana trakk seg for langt ned etter 2-1 målet, kom seg ikkje tidlig nok opp i ballfører og blei løpande imellom. Midtbana til Aalesund bør trene ballpress til neste kamp.

Hehe, sant det.

Han "Perry" klikket jo fullstendig på en helt feil dommer avgjørelse, var utrolig moro å se! Vet ikke om det ble vist på TV, men herregud! Mannen måtte roes ned av flere! Hysterisk! Liker han dere "Perry" :D

Finfin runde, og en glimrende start for Nordlie! Det var en del smårusk i maskineriet, men alt i alt synes jeg årets tropp virker å ha det som kreves.

Godt å se at Myklebust fortsetter fjorårets positive trend, jeg tror fortsatt at han kan bli en spiller av solid norsk toppklasse.

Brenne har vist masse potensiale i sesongoppkjøringen - det blir spennende å se ham i neste runde. Det spørs bare om det legges litt for mye press på nettopp den posisjonen på banen? Nå tror jeg at Nordlie greier å bygge en spillestil rundt mer enn bare en eller to kjernespillere, slik vi (dessverre?) har sett i mange av de siste ti-tolv sesongene for LSK, men det vil kreve mer enn bare vårentusiasme og glød for å være hjemme.

I år skal SELVSAGT Brann vinne!!

Og fy faen om de der ekle sleipe dritt trønderene aka Rosenborg vinner i år klikker det for meg, hva faen skal de være med etter om de er så gode dem vinner uansett!? Bra de ble 1 - 1 i dag da, fordiom det egentlig ikke var fortjent.

Og gøy å se Tromsø vinne. Altså , Brann skal vinne, og visst dem absolutt ikke får lov, ja da skal Tromsø vinne.

Å herregud hvor jeg hater Rosenborg.

Tromsø knuste Vålerenga første omgang, andre omgang klarte vi akkurat å kjempe oss igjennom..:D

Det som virkelig er irriterende:

Vålerenga supporterne har bevist at de er en gjeng med idioter, starta slagsmål på en av Tromsø's beste utesteder, for INGENTING, og ødela nesten hele utestedet.

Noen som kan forklare dette? Kun fordi noen kommer inn på et utested og roper "Heia Til" Så skal det starte et slagsmål?

Føler rbk hadde fortjent å vinne, selv om Viking hadde sine muligheter de også.

Konan og Traore viste lovende takter og mye fint spill. Iversen enormt langt unna toppformen, skulle hatt Kone skadefri nå.

RBK vinne? De tapte jo konstant på midtbanen. Å trille ballen mellom midtstopperene når man ligger under kalles ikke å styre spillet! Personlig syntes jeg at viking hadde fortjent 3 poeng her.

Var selvsagt å så mitt kjære Godset i går! 1. omgangen var det pent lite å skryte av, men vi har visse lyspunkter som Stian Ohr, Mattias Andersson og Ousman Nyan.

2. omgangen derimot, den var nyydelig <3 Vi rundspiller odd store deler av 2 omgang, og putter 2 mål. Stian Ohr hadde også en jævlig bra mulighet, men stanga står i veien =/

Hehe, sant det.

Han "Perry" klikket jo fullstendig på en helt feil dommer avgjørelse, var utrolig moro å se! Vet ikke om det ble vist på TV, men herregud! Mannen måtte roes ned av flere! Hysterisk! Liker han dere "Perry" :D

Det ble vist på TV ja, han så ut som en illsint lemen :D

Syns det er kult at han har gjort det så bra med Ålesund etter at han fikk fyken i RBK. Spillermaterialet til Ålesund er ikke verdens beste, og det er en bragd om de greier å holde seg i tippeligaen. Ønsker de lykke til, kul supportergjeng :D

synes det var litt latterlig at de Ornelas fra Odd fikk dømt gult kort mot seg da han prøvde å brassesparke ballen, men så kom det en motspiller i veien og ornelas traff han i brystet.

[spoiler=adhd test

]

Det som jeg liker med norsk fotball er ikke nødvendighvis fotballen, men kombinasjonen fotball og følelser. Veldig få ting gjør meg mer nervøs enn en Vålerenga kamp, klarer ikke å roe meg ned. Husker fortsatt slutten på Enga - Lillestrøm. Er hos en kompis sammen med par venner og venninner og en av de som jeg har et godt øye til. Holder meg alltid unna fotballprat og evnt fotballspilling om hu er i nærheten, siden hun hater fotball.

Hun spør meg hvorfor jeg skjelver og jeg sa at jeg frøys. Skjelvinga blir kraftigere og kraftigere, og etter en titt opp på skjermen klikker jeg totalt. Da hadde lillestrøm putta ett mål, og det gikk fra uavgjort til tap. Har aldri mista maska sånn før, og stakkars dama ble helt sjokkert.

Det er sånn det skal være, man skal bli totalt revet med. Har ikke fått de følelsene rundt Tottenham endå, men det begynner og ta seg opp der og. Fotball er mer enn underholdning, det er det som er så digg med laget du er vokst opp med å heie på. Det er så mye mer

Du må lære deg selvkontroll. Tipper du gjorde det får å virke tøff. Du kan brenne

[spoiler=adhd test

]

Det som jeg liker med norsk fotball er ikke nødvendighvis fotballen, men kombinasjonen fotball og følelser. Veldig få ting gjør meg mer nervøs enn en Vålerenga kamp, klarer ikke å roe meg ned. Husker fortsatt slutten på Enga - Lillestrøm. Er hos en kompis sammen med par venner og venninner og en av de som jeg har et godt øye til. Holder meg alltid unna fotballprat og evnt fotballspilling om hu er i nærheten, siden hun hater fotball.

Hun spør meg hvorfor jeg skjelver og jeg sa at jeg frøys. Skjelvinga blir kraftigere og kraftigere, og etter en titt opp på skjermen klikker jeg totalt. Da hadde lillestrøm putta ett mål, og det gikk fra uavgjort til tap. Har aldri mista maska sånn før, og stakkars dama ble helt sjokkert.

Det er sånn det skal være, man skal bli totalt revet med. Har ikke fått de følelsene rundt Tottenham endå, men det begynner og ta seg opp der og. Fotball er mer enn underholdning, det er det som er så digg med laget du er vokst opp med å heie på. Det er så mye mer

Du må lære deg selvkontroll. Tipper du gjorde det får å virke tøff. Du kan brenne

Hva er galt med deg? Blir ikke du sur om favorittlaget ditt taper en kamp? Hender det ikke at du kommer i situasjoner hvor du ikke klarer å kontrollere deg, uansett hvem du henger med?

Oj, nei, jeg glemte du var en følelsesløs harry-gris fra FRP

Helt utrolig at Gunnarsson ikke fikk gult kort når han først tok med seg ballen med armen inne i feltet og så legger han seg ned uten grunn 0,5 sek seinere. Bra at dommern ikke blåste straffe, men kan umulig ha sett det fra en god vinkel når filminga var såppas soleklar.

Tviler på at han går for flere slike svalestup i 2. omgang...da blir'n drept av galningen Andresen.

Lillestrøm 1 3 - 0 3

Lyn 1 3 - 0 3

Start 1 4 - 2 3

Strømsgodset 1 2 - 1 3

Brann 1 1 - 0 3

Tromsø 1 1 - 0 3

Rosenborg 1 1 - 1 1

Viking 1 1 - 1 1

Odd Grenland 1 1 - 2 0

Stabæk 1 0 - 1 0

Vålerenga 1 0 - 1 0

Aalesund 1 2 - 4 0

Fredrikstad 1 0 - 3 0

Sandefjord 1 0 - 3 0

----

Kanskje litt tidlig å juble over, men la det for all del ende slik :D

Edited by ChickChilla

Helt utrolig at Gunnarsson ikke fikk gult kort når han først tok med seg ballen med armen inne i feltet og så legger han seg ned uten grunn 0,5 sek seinere. Bra at dommern ikke blåste straffe, men kan umulig ha sett det fra en god vinkel når filminga var såppas soleklar.
Slesk type denne Gunnarsson ja... Var han like fæl å filme i fjor?