Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
djchange

GTA IV - Traileren er her

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6829&g2_serialNumber=1 GTA IV - Traileren er her

Den etterlengtede traileren til det siste tilskuddet i Grand Theft Auto-serien er her. Hva har Rockstar Games funnet på denne gangen? Se traileren og få svaret.

gta4_trailerscreen001.thumbnail.jpgGrand Theft Auto IV: Bilde fra trailerenFor i underkant av en måned siden la Rockstar Games (R*) ut en nedtelling til lanseringen av traileren fra Grand Theft Auto IV på nettsiden GTAIV.com. Det i seg selv var nok til å lage en nyhetsartikkel ut av for de fleste spillnettsider rundt om i verden. Denne traileren kan gi svar på mange spørsmål vi potensielle GTA IV-spillere sitter inne med. Som for eksempel: Vil vi denne gangen ta del i gangster- eller mafiamiljøet? Hvilken tidsepoke og by er spillet lagt til? Vil spillet ha en multiplayerdel, og er den i så fall online?

Nedtellingen er nå over og traileren med svaret på noen av disse spørsmålene ligger klar og venter på å bli avspilt her.

Oppdatering: YouTube-stream lagt til, men du kan også laste ned traileren i HD-format fra Battlefield.no sin fildatabase.

(Kilde: GTAIV.com)

Du er ikke den eneste. Ikke noen stor bombe at sida kneler når hele internett står og hamrer på den :cool:

Mirrors, folkens?

Omg DET var egnetlig en overraskelse:D men AI KULT gleder meg til GTA4 kommer nå^^

*nynne Frank Sinatra*

Så ut som det var veldig bra grafikk ihvertfall, håper ting blir gjort realistisk og ikke Tøydokke Anna stil som resten av GTA spillene.

blir bare russerpropaganda imo.

virker ikke som om de belager seg like mye på humor som tidligere (ikke vet jeg, er jo bare 30 sek. med "se så fin grafikk vi har"!!1112

Var ikke noe revoluserende akkurat. Men skal vel ha det.

jeg er optimist som alltid :)

nydelig grafikk, og gameplay har vært genialt siden gta først ble lansert. Ingen vil ha noe helt nyskapende her uansett, gta er gta, og vi elsker det biggrin.png

blir bare russerpropaganda imo.

virker ikke som om de belager seg like mye på humor som tidligere (ikke vet jeg, er jo bare 30 sek. med "se så fin grafikk vi har"!!1112

"America's next top hooker" :)

Så du traileren?

Jeg synes det ser fantastisk ut. Glimrende koloritt (nå har jeg brukt det ordet to ganger på to uker, så jeg ilegger meg selv karantene).

For meg har aldri NFS-aktige spill vært særlig attraktive, jeg synes de blir for glorete. Her har vi herlig, gritty og mørk bystil og det smaker gull.

Valget NYC er briljant, de har vanvittig mye å spille på. Verdens ubestridte toppmetropol, og tenk på omgivelsene!

Man har jo 5 boroughs i tillegg til gigantiske områder rundt. Bare tanken på å kjøre til Pine Barrens... dette blir måneder som svir.

Jeg kan ikke se noen som helst negative aspekter ved GTAIV, og kommer til å kjøpe en konsoll for dette spillet.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...