djchange 16 Report post Posted March 29, 2007 GTA IV - Traileren er herDen etterlengtede traileren til det siste tilskuddet i Grand Theft Auto-serien er her. Hva har Rockstar Games funnet på denne gangen? Se traileren og få svaret. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted March 29, 2007 Grand Theft Auto IV: Bilde fra trailerenFor i underkant av en måned siden la Rockstar Games (R*) ut en nedtelling til lanseringen av traileren fra Grand Theft Auto IV på nettsiden GTAIV.com. Det i seg selv var nok til å lage en nyhetsartikkel ut av for de fleste spillnettsider rundt om i verden. Denne traileren kan gi svar på mange spørsmål vi potensielle GTA IV-spillere sitter inne med. Som for eksempel: Vil vi denne gangen ta del i gangster- eller mafiamiljøet? Hvilken tidsepoke og by er spillet lagt til? Vil spillet ha en multiplayerdel, og er den i så fall online? Nedtellingen er nå over og traileren med svaret på noen av disse spørsmålene ligger klar og venter på å bli avspilt her. Oppdatering: YouTube-stream lagt til, men du kan også laste ned traileren i HD-format fra Battlefield.no sin fildatabase.(Kilde: GTAIV.com) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 29, 2007 Bare jeg som ikke får opp siden el? Sikkert stor trafikk nå^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted March 29, 2007 Du er ikke den eneste. Ikke noen stor bombe at sida kneler når hele internett står og hamrer på den Mirrors, folkens? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted March 29, 2007 http://www.gametrailers.com/player.php?id=18206&type=wmv Edit: ser ut som også gametrailers.com er ganske traffikert for tiden. We need moar mirrors! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted March 29, 2007 Laster ned nå, så legger jeg den ut for nedlasting så fort jeg har den. (Det går ikke akkurat fort... 34,5KB/sec) Midlertidig: http://www.eurogamer.net/tv_video.php?play...id=2512&s=l Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 29, 2007 Come on bitch, come on! Jeg vil se den... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted March 29, 2007 http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...04&mode=all http://movies.teamxbox.com/xbox360/gta4/gta4_3291.wmv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 29, 2007 Omg DET var egnetlig en overraskelse:D men AI KULT gleder meg til GTA4 kommer nå^^ *nynne Frank Sinatra* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted March 29, 2007 Dette så artig ut (det lille man så) Utrolig dynamisk by i alle fall, med tanke på væreffekter/døgnet etc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted March 29, 2007 ammagaaaad! ' /> Russisk mobster i liberty city på G! :duske: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramboknut 0 Report post Posted March 29, 2007 skuffa egentlig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 29, 2007 Som nå faktisk ER New York:D *ser fram til å eventuelt smadre frihetsstatuen* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 29, 2007 Så ut som det var veldig bra grafikk ihvertfall, håper ting blir gjort realistisk og ikke Tøydokke Anna stil som resten av GTA spillene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted March 29, 2007 Litt mer desaturert enn de forrige spilla, hmmm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted March 29, 2007 blir bare russerpropaganda imo. virker ikke som om de belager seg like mye på humor som tidligere (ikke vet jeg, er jo bare 30 sek. med "se så fin grafikk vi har"!!1112 Quote Share this post Link to post Share on other sites
GhostViper 0 Report post Posted March 29, 2007 Oooo, fugler Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted March 29, 2007 http://www.gamershell.com/download_18488.shtml Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted March 29, 2007 Tja hva skal man si, er fortsatt en stund til release så masse kan skje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Unabomber- 0 Report post Posted March 29, 2007 Jeg får bare se halve videoen =S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted March 29, 2007 Var ikke noe revoluserende akkurat. Men skal vel ha det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 29, 2007 jeg er optimist som alltid nydelig grafikk, og gameplay har vært genialt siden gta først ble lansert. Ingen vil ha noe helt nyskapende her uansett, gta er gta, og vi elsker det Quote Share this post Link to post Share on other sites
GhostViper 0 Report post Posted March 29, 2007 lagt merke til at det sto "GetaLife" på den ene bygingen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PlatypusPedersen 0 Report post Posted March 29, 2007 Jeg emrket iallefall det GhostViper, og det alene er mer enn nok bevis for meg om at R* nok en gang slår til med sin til tider kontroversielle humor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kowalski 0 Report post Posted March 29, 2007 blir bare russerpropaganda imo.virker ikke som om de belager seg like mye på humor som tidligere (ikke vet jeg, er jo bare 30 sek. med "se så fin grafikk vi har"!!1112 "America's next top hooker" Så du traileren? Jeg synes det ser fantastisk ut. Glimrende koloritt (nå har jeg brukt det ordet to ganger på to uker, så jeg ilegger meg selv karantene). For meg har aldri NFS-aktige spill vært særlig attraktive, jeg synes de blir for glorete. Her har vi herlig, gritty og mørk bystil og det smaker gull. Valget NYC er briljant, de har vanvittig mye å spille på. Verdens ubestridte toppmetropol, og tenk på omgivelsene! Man har jo 5 boroughs i tillegg til gigantiske områder rundt. Bare tanken på å kjøre til Pine Barrens... dette blir måneder som svir. Jeg kan ikke se noen som helst negative aspekter ved GTAIV, og kommer til å kjøpe en konsoll for dette spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites