Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
djchange

GTA IV - Traileren er her

Recommended Posts

Jeg kan ikke se noen som helst negative aspekter ved GTAIV, og kommer til å kjøpe en konsoll for dette spillet.

Make it a 360 - er kun til denne at man får to "episoder" GTAIV-innhold (utvidelsespakker over XBOX Live). Og det kommer garantert til 360 ved launch, noen som vet om det gjør det til PS3?

"America's next top hooker" :)

"I slept with your mom" :happy:

Jeg håper AIen til politiet er bedre i 4'ern. Man kunne jo kjøre som en galmann i san andreas uten at de reagerte, så lenge man ikke kjørte over noen eller traff politibilen... helteit. Da er jeg større fan av "Mafia".

Jeg kan ikke se noen som helst negative aspekter ved GTAIV, og kommer til å kjøpe en konsoll for dette spillet.

Make it a 360 - er kun til denne at man får to "episoder" GTAIV-innhold (utvidelsespakker over XBOX Live). Og det kommer garantert til 360 ved launch, noen som vet om det gjør det til PS3?

Ifølge xbox-fyren på youtube er episodene x360-exclusive.

Det sies at det skal komme episodisk innhold til både X360 og PS3, men at det er forskjellig innhold til hver konsollene.

Altså slik at det X360-spillerene får, det får ikke PS3-spillerene og visa-versa.

Jeg har lang historie for å la meg påføres smerte og fornedrelse av Sony, og regner med det også denne gang.

Når det gjelder slipp har det blitt gjentatt at datoen er den samme for begge konsollene, og at vi i Europa må vente en uke.

Episodisk innhold var i utgangspunktet kun annonsert for 360, men etter hva jeg har forstått vil det slippes eksklusivt innhold til begge systemer.

Nesten litt trist, men det er vel fremtiden i konsollbissniss

Gleder meg til spillet, men den traileren der gav meg ikke mye. Ser ut som det er pen grafikk, væreffekter osv, men en relativt kort trailer som ikke sa så mye. GIEF GAMEPLAY!!1111!11!!!

Kommer vel uansett til å handle dette spillet her. Har alltid vært fan av GTA serien og har spilt det fra dag 1. Blir vel mest sannsynelig på en Kjeksboks denne gangen, men vi får se hva tiden viser. :)

Må si jeg ble litt skuffet over traileren. Hadde ventet meg noe like episk som Halo 3-traileren, men vet det er urealistisk å vente seg noe sånt fra GTA.

Blir sikkert et fett spill, dette.

Chrysler Building + Empire State Building + MetLife Building + Flatiron Building + Frihetsgudinnen + Times Square + Manhattan Bridge = New York

Men det står:

"Liberty City" på en båt. -- Klart det kan jo bare bety at båten kommer derfra og ikke noe mer.

"Liberty F" (Liberty Ferries) på en ferge og " IBERT Y FER Y TERMINAL" (Liberty Ferry Terminal) på en bygning. -- De har rute mellom Liberty City og New York.

"LCPD" (Liberty City Police Departement) på siden av en politibil. -- En politibil på avveie.

"Liberty Tree" (Avis fra både GTA III og GTA:LCS) på en reklameplakat. -- De gir også ut avis i New York.

"Liberty City" på en annen reklameplakat. -- Reklame for Liberty City i New York.

Tror nok det blir Liberty City bygget opp i kjent stil rundt New York.

I mine øyne er GTA på lik linje med Half Life. Begge nyskapende og begge elsket fra første stund og helt til i dag. At 4'ern kommer til å bli helt fantastisk har jeg ikke den minste tvil om :)

Men....Jeg kjøper ikke non konsoll for å spille det, så jeg venter heller det obligatoriske venteåret (eller to) på at de lager det til PC. Ikke dissing av non konsoll her, er bare at jeg er ikke noen konsoll person, så en konsoll vil bare bli stående å samle støv hos meg tongue.png

Nei det er til begge konsollene. Eneste som har blitt sagt er at Microsoft har betalt mye for at GTA4 skal bli reklamert mot dem istedenfor Playstation 3. Sier litt om hvor prippen de er.

Nei det er til begge konsollene. Eneste som har blitt sagt er at Microsoft har betalt mye for at GTA4 skal bli reklamert mot dem istedenfor Playstation 3. Sier litt om hvor prippen de er.

Kan du ikke heller legge ned den slitne stridsøksa di og heller se frem til at begge leire for oppleve GTA4? :)

Ikke ødelegg mine sikre ting:

Solen står opp og går ned.

Norge har 4 årstider (iallefall i sør)

Aveans enorme innsikt i hardware og spill.

Avean kverulerer og er pro Sony.

Avean hyper ett spill maks.

Avean tester spillet, blir skuffet og begynner å slenge om seg med feil og glemte at han var superfanboy.

Avean: Dine innlegg vil virke 100 ganger mindre latterlige hvis du gir oss kilder for hver gang du kommer med slike bastante utsagn. Dette gjelder forsåvidt alle, men spesielt deg.

Kan du ikke heller legge ned den slitne stridsøksa di og heller se frem til at begge leire for oppleve GTA4? :)

Hva faen da ? En fyr her påstår at det er eksklusivt til Xbox360 noe det ikke er. Jeg bare sier at det ikke stemmer. Er ingen krig det, er jo Xbox folket som sprer falsk propaganda.

Angel: Les IGN, Gamespot, Gametrailers, Gamer.no. Pick one !

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...