Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

god of war 2 og ff12 kom KUN til ps2 når ps3 var på markedet. disse var også to veldig store titler i fjor. Gow2 vant også noen priser om jeg ikke tar feil.

hvorfor er det retard/direkte latterlig og spille ps2 spill på en ps3? hvorfor er tilbakekompabilitet negativt? jeg skjønner liksom ikke hvor du tar det fra.

Nekter du på at playstation 2 er den maskina som har hatt de største titlene og brakt spillverden mest fremover gjennom sin levetid?

kan jo seff være at du kødder, det virker for meg mest naturlig..

Hehe, der var det en som skjønnte det...... Sårt område? :happy: Mest useriøse tråden på hele forumet og her tennes alle lunter.

Helt greit, Lygre kommer med den PERFEKTE forklaringen.

Men om man kjøper en PS3 for å spille PS2 spill nå til flere gode PS3-spill kommer ut, så er det helt normalt.
Jeg som har vært Xbox 360 eier over lengre tid har faktisk ALDRI spillt ett Xbox spill på Xboxen, for jeg fikk med meg alt som var på Xbox før Xbox 360 kom - Etter release av 360 var det ikke behov for den gamle Xboxn mer rett og slett for min del - Jeg har heller INGEN behov for å kunne spille PS2 spill på min PS3 selvom jeg kan det - Det er individuelt, så enkelt er det.

:innocent:

haha, er ikke første gang jeg blir oppgitt over r-tards på forum for å si det sånn:P første gang jeg har sett deg do a phun også.

det er seff opp til alle og enhver, men det jeg først reagerte på var at det var sååå forferdelig å spille ps2 spill generelt, mtp at ingen maskin har så mange bra titler.. at du ikke vil spille alle ps2 titlene du har gått glipp av er jo bare synd for deg :innocent:

er vel redd for å ødelegge inntrykket at halo er jævlig bra spill tenker jeg:D

njae.. tror hverken blu-ray eller HD-DVD blir noe stort.

Sannheten er at det selges fler rene HD-DVDspillere enn BluRay. Grunnen til at så mange har BR er pga PS3.

Man kan da ikke vri det at MS inkl HD-DVD til noe negativt? Men at det hjelper så veldig mye tviler jeg på.

Paramount og Universal er fortsatt HD-DVD exclusive; Men hvor lenge vill det vare? Blu-Ray stakk nokk med seieren etter nederlaget med Warner Bros - HD-DVD Skal ha en annonsering i Las Vegas på Søndag tror jeg, om hva som vill skje fremover.. Nå går det mot Blu-Ray på førsteplass, men det er ikke helt bestemt enda; En vet aldri hva som kan skje.

Dette sa jeg lenge før denne krigen startet, det er ulogisk at HD-DVD vinner om det ikke har en klar teknisk fordel noe den ikke har. Folk sitter med blu-ray spillere fra før av pga PS3, folk gjør ikke det med HD-DVD. Føler Microsoft prøvde å være med sammen med stora gutta men hang ikke helt med her. Sony er faktisk sterke nok i markedet til å bestemme hvilket format som vinner, de hjalp DVD igang også når maskinen kom.

...det er ulogisk at HD-DVD vinner om det ikke har en klar teknisk fordel noe den ikke har. ...

Det er desverre slik at historien er full av eksempler på at det ikke er den kvalitativt beste teknologien som vinner hver eneste gang.

Noen eksempler:

Beta vs VHS

MAC vs PC (på 80 tallet)

osv

BlueRay og HD-DVD er nok siste generasjon med fysisk media. Blue-ray får jo en kjempefordel om PS3 fortsetter å selge mer og mer. Uansett tror jeg ikke at folk flest er veldig interessert i noen av formatene. Foreløpig er det for dyrt i forhold til den opplevde kvalitetsforskjellen. Forskjellen er jo relativt liten i forhold til når DVD kom, som jo hadde veldig mye bedre bilde og ikke minst lyd, enn VHS. Selvsagt har man ett market i de ca 5 % som er early adopters, men massemarkedet har vel ennå ikke valgt side.

Ketle speaks the truth!

Dette sa jeg lenge før denne krigen startet, det er ulogisk at HD-DVD vinner om det ikke har en klar teknisk fordel noe den ikke har. Folk sitter med blu-ray spillere fra før av pga PS3, folk gjør ikke det med HD-DVD. Føler Microsoft prøvde å være med sammen med stora gutta men hang ikke helt med her. Sony er faktisk sterke nok i markedet til å bestemme hvilket format som vinner, de hjalp DVD igang også når maskinen kom.

Du ser på dette med arge fanboy-øyne igjen. "Microsoft prøvde å være sammen med de store gutta" (Nå er det vel strengt tatt MS som har vist at de har god kontroll på hva de gjør i konsollkrigen frem til nå, så Sony bør skjerpe seg om DE vil henge med de store gutta som kan lage konsoll, OS, spill, community og online-system)

MS gikk tidlig ut å sa de ikke satset på noe spesifikt HD-medie, de lente imot HDDVD og avventet - etterhvert kom ekstern spiller, og nå gir de deg muligheten til å kjøpe integrert - synes det virker glassklart at MS VET at dette ikke er vits i å satse på. Og for å vri Aveans tankegang som jo sef er provoserendes som vanlig så kan man si at Microsoft var ikke dumme nok til å gå på en Sony-smell hvor de lager en alt for dyr konsoll pga en teknologi som antakeligvis ikke blir noe særlig av. Antakeligvis så kommer DVD til å være det dominerende alternativ langt frem i tid, helt til bedre og enklere tilbud blir tilgjengelig for forbrukerne.

For HAR BR vært noen stor hit? NEI! Har HDDVD NEI! SÅ hvem er idioten? Jeg vil si begge.

Du kan være så saklig som du vil, men når jeg fikk angrep over å forsvare Blu-ray når PS3 først ble lansert av samtlige av dere så er det en fryd å provosere litt tilbake. :happy:

HD-DVD får dø ut så alle filmene kommer på ett format, var på Elkjøp istad og da stod Transformers på HD-DVD der men ikke Blu-Ray. Fikk lyst til å kaste filmen på en betjent der. Er en skam rett og slett.

Sant nok, og det er jo ironisk nok at når det anntas at MS skal komme med en ny konsoll med innebygget HD-DVD-spiller så går de på en kjempesmell med WB.

Du kan være så saklig som du vil, men når jeg fikk angrep over å forsvare Blu-ray når PS3 først ble lansert av samtlige av dere så er det en fryd å provosere litt tilbake. :happy:

HD-DVD får dø ut så alle filmene kommer på ett format, var på Elkjøp istad og da stod Transformers på HD-DVD der men ikke Blu-Ray. Fikk lyst til å kaste filmen på en betjent der. Er en skam rett og slett.

Regner med at du vet at den ikke er gitt ut på BD. HD-DVD Only.

Hvordan gikk det egentlig med DVD+R og DVD-R format krigen? Jeg heiet lenge på DVD+R fordi jeg syntes DVD-R hørtes så negativt ut.

er vel ikke noe stress det:) synker uansett i pris med tid.. men spørsmålet er jo bare om formatene lever når det skjer:)

Artikkel

Holder meg til dvd fram til jeg fikser en ny tv:)

Fin oppskalering på ps3 sin dvd-spiller også.

Hvis Wii skal hjelpe folk med 3D spill begynner jeg å bli redd, hvem vil spille et 3D spill med grafikk som Ps2... Det er jo mye lettere å lage en lignende kontroll til enten Xbox 360 eller Ps3, Ps3 har jo forsåvidt bedre muligheter fordi den faktisk kan rendre et par pixler og har lignende kontroll.

En ting jeg tenkte på i stad: Hva skjer med PS3 hvis Blu-Ray taper krigen?

Merk dere at jeg sier hvis, så det er ikke noe vits å gå i full forsvarslock og si "Menneattebluraytaperikkefordidittogfordibritneyliggerpåsjukehus!!!!!!".

Du kan være så saklig som du vil, men når jeg fikk angrep over å forsvare Blu-ray når PS3 først ble lansert av samtlige av dere så er det en fryd å provosere litt tilbake. :D

Gidd å skylde på betjeningen :b

Du kan være så saklig som du vil, men når jeg fikk angrep over å forsvare Blu-ray når PS3 først ble lansert av samtlige av dere så er det en fryd å provosere litt tilbake. :D

Gidd å skylde på betjeningen :b

Enig, alltid betjeningen som får skylda, "Å beklager at Nintendo ikke har laget nok Wii maskiner, jeg sa jo at de ikke trengte å lage så mange så det hele er min feil".

Samme hvem som vinner formatkrigen. Hvis Blu Ray vinner formatkrigen kommer bare MS til å lansere enda flere filmer klar til nedlasting.

Det er framtiden!