Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Haha dere har faen meg e-penis ned til ankla.

Synes Crysis var overraskende lett å dra jeg, trodde maskinen min skulle dø på Very High, men jeg kara meg igjennom med en sugen fps.

(har typ amd4000+, 7800gtx, 1gig minne.. JAAAA 1 gig...)

Driver å leker meg med Sandbox editoren om dagen, har noen morsomme filmer om folk er hypp. Tweaking med photorealisme og ikkeminst med all slags rare påfunn. (Er utrolig hvilke muligheter som ligger i Cryengine2 og Sandbox2)

Se her for Crysis vs CoD4 video-omtalen så skjønner dere hva jeg mener i mitt forrige innlegg. teh video

Se her for Crysis vs CoD4 video-omtalen så skjønner dere hva jeg mener i mitt forrige innlegg. teh video

Fin video... Er mye derfor jeg aldri gadd spille ferdig SP delen av CoD4... Crysis er vel mer lagt på is på grunn av den "flotte" ATI-støtten :happy: - har dog ikke testet etter jeg puttet inn nyeste Omega-tunete drivere...

Hvis du innrømmer at du faktisk spiller PS2 spill så synes jeg nesten litt synd på deg:) Ellers så er du en såkalt "Nerd" innenfor dette feltet, og jeg sier ikke at det er noe galt i det men... Hehe, spiller ikke Halo 1 når Halo 3 er ute for å si det slik :happy:

Tard.

Sitert for sannhet, tard. Om jeg først skal ha ps3 så skal det være versjonen som har bakoverkompabilitet, ikke snakk om no annet. Greit man kan si at ps3 har få bra spill på nåværende tidspukt men ikke kom å si at ps2 har det også liksom, blir for dumt. Og nerd? er man nerd frodi man spiller ps2-spill? ooook, jeg er midt i Zelda OoT på N64, hva er jeg da?

Haha dere har faen meg e-penis ned til ankla.

Synes Crysis var overraskende lett å dra jeg, trodde maskinen min skulle dø på Very High, men jeg kara meg igjennom med en sugen fps.

(har typ amd4000+, 7800gtx, 1gig minne.. JAAAA 1 gig...)

Driver å leker meg med Sandbox editoren om dagen, har noen morsomme filmer om folk er hypp. Tweaking med photorealisme og ikkeminst med all slags rare påfunn. (Er utrolig hvilke muligheter som ligger i Cryengine2 og Sandbox2)

Jo men når du først har investert i ett skjermkort til over 5000kr så orker du ikke å sitte på Medium grafikk. Skal du spille online må du ha bra fps skal du spille ordentlig, 35 fps er ikke nok. Trenger det dobbelte før jeg satser noe på spillet.

Sant nok.

Selv om jeg er egentlig mest opptatt av teknologien i Cryengine2.

Virkelig, motoren og ikkeminst Sandbox2 er en modders drøm.

Ja jeg vet, den er helt sinnsyk. Håper jeg blir ferdig med prosjektet mitt. Stunt Island :innocent:

Tar bare så sykt lang tid å rendre alt osv når du har tegnet en øy. Men så har jeg valgt kartstørrelse som strekker seg 16km i hver retning da :happy: D er loco moco svært.

Det at man kan lage maps og ved ett tastatrykk befinne deg realtime inni mappet er noe av det råeste innovasjonen jeg har sett ihvertfall.

Det som gjør COD4 best av de to er at det finnes ingen store flyvende blekkspruter ,ingen nanosuit eller mongo fremtids tull. Motoren er bra, men spillet er dritt.

Hvis du innrømmer at du faktisk spiller PS2 spill så synes jeg nesten litt synd på deg:) Ellers så er du en såkalt "Nerd" innenfor dette feltet, og jeg sier ikke at det er noe galt i det men... Hehe, spiller ikke Halo 1 når Halo 3 er ute for å si det slik :innocent:

Tard.

heh, så du spiller spill for grafikk og ikke gameplay und story? :happy:

trur forsåvidt jeg også kan kalles nerd(les: deilig og kunnskapsrik) innenfor feltet har jobbet med spill i 3-4 år tross alt og gama siden jeg fikk 8biten:P

Hvis du innrømmer at du faktisk spiller PS2 spill så synes jeg nesten litt synd på deg:) Ellers så er du en såkalt "Nerd" innenfor dette feltet, og jeg sier ikke at det er noe galt i det men... Hehe, spiller ikke Halo 1 når Halo 3 er ute for å si det slik :innocent:

Tard.

Bra argument.

Hvis du innrømmer at du faktisk spiller PS2 spill så synes jeg nesten litt synd på deg:) Ellers så er du en såkalt "Nerd" innenfor dette feltet, og jeg sier ikke at det er noe galt i det men... Hehe, spiller ikke Halo 1 når Halo 3 er ute for å si det slik :happy:

Tard.

Sitert for sannhet, tard. Om jeg først skal ha ps3 så skal det være versjonen som har bakoverkompabilitet, ikke snakk om no annet. Greit man kan si at ps3 har få bra spill på nåværende tidspukt men ikke kom å si at ps2 har det også liksom, blir for dumt. Og nerd? er man nerd frodi man spiller ps2-spill? ooook, jeg er midt i Zelda OoT på N64, hva er jeg da?

Ja? Selvfølgelig er du det? En Nerd er en person som er ekstremt opphengt/interessert innenfor ETT spesielt område - Her SPILL - Du er en NERD :innocent: Ikke noe galt i det, er ett sinnsykt misforstått begrep.

Tard.

heh, så du spiller spill for grafikk og ikke gameplay und story? :innocent:

trur forsåvidt jeg også kan kalles nerd(les: deilig og kunnskapsrik) innenfor feltet har jobbet med spill i 3-4 år tross alt og gama siden jeg fikk 8biten:P

Ja? Jeg spiller for underholdningens del, og jeg spiller som sagt ikke på XBOX 360 for nostalgiens skyld.

blir vanskelig og sammenligne med xbox ettersom xbox gikk ut når x360 kom...

men f.eks playstation 3 var jo ute når God of war 2 og ff12 kom ut.. så man er da "nerd" super opphengt i spill fordi man kan ha interesse av å spille disse spillene selvom man har en konsoll som takler mer? kan med hånda på hjerte si at når de spillene kom fantes det ikke en eneste titel på ps3 som var større eller bydde på høyere underholdningsverdi.

off oppgitt.. det handler ikke om nostalgi følelse.. kan være titler som har gått deg forbi.. som er geniale titler, men du ville altså ikke spilt dem fordi de ikke er laga på x360? du blir ikke underholdt om spillet ikke er på x360? i dont get it. Dømmer en hel maskin med over 10k titler til side... whai!

Tard.

Bra argument.

At du er en jævla retard er da ikke noe argument, men fakta.

Du sier jo selv at du faktisk synes SYND på de som spiller gamle spill, hvordan i helvete du kommer opp med en sånn tanke er jo helt ufattelig.

blir vanskelig og sammenligne med xbox ettersom xbox gikk ut når x360 kom...

men f.eks playstation 3 var jo ute når God of war 2 og ff12 kom ut.. så man er da "nerd" super opphengt i spill fordi man kan ha interesse av å spille disse spillene selvom man har en konsoll som takler mer? kan med hånda på hjerte si at når de spillene kom fantes det ikke en eneste titel på ps3 som var større eller bydde på høyere underholdningsverdi.

off oppgitt.. det handler ikke om nostalgi følelse.. kan være titler som har gått deg forbi.. som er geniale titler, men du ville altså ikke spilt dem fordi de ikke er laga på x360? du blir ikke underholdt om spillet ikke er på x360? i dont get it. Dømmer en hel maskin med over 10k titler til side... whai!

Nettop, det er scenarioet jeg setter opp forran meg - jeg snakker ikke om titler som blir sluppet i ettertid, uansett; Dersom en STOR tittel blir sluppet på PS2 når PS3 er ute blir den GARANTERT lansert på PS3 også.. Hvis ikke hadde jeg faktisk gitt meg en god F og ikke spilt spillet... Og ja, jeg rører ikke PS2 eller PS2 spill lengre.. Så enkelt er det.

Tard.

Bra argument.

At du er en jævla retard er da ikke noe argument, men fakta.

Du sier jo selv at du faktisk synes SYND på de som spiller gamle spill, hvordan i helvete du kommer opp med en sånn tanke er jo helt ufattelig.

Ja, jævla retard, hvor retard er det å spille PS2 spill på en PS3? Det synes JEG er retard. Veldig bra argumentasjon å komme med personangrep... At jeg synes synd på folk som spiller PS2 spillene er en subjektiv mening, jeg synes det er direkte latterlig at folk faktisk spiller PS2 spill på PS3. Kall med retard for at jeg spiller Halo 3 online istedenfor Halo 2 - :happy: Men slik er de fleste..

god of war 2 og ff12 kom KUN til ps2 når ps3 var på markedet. disse var også to veldig store titler i fjor. Gow2 vant også noen priser om jeg ikke tar feil.

hvorfor er det retard/direkte latterlig og spille ps2 spill på en ps3? hvorfor er tilbakekompabilitet negativt? jeg skjønner liksom ikke hvor du tar det fra.

Nekter du på at playstation 2 er den maskina som har hatt de største titlene og brakt spillverden mest fremover gjennom sin levetid?

kan jo seff være at du kødder, det virker for meg mest naturlig..

Om man kjøper en PS3 kun for å spille PS2-spill så er man kanskje litt rar. Men om man kjøper en PS3 for å spille PS2 spill nå til flere gode PS3-spill kommer ut, så er det helt normalt.

sier bare latterlige ps2 spill? er du steike pine dum i hue vega? finnes ingen maskin med mer sinnsyke titler. her forventer jeg aveans støtte!

Her må eg forsåvidt si meg enig, uten å noen gang eid en PS2. PS2 hadde best utvalget i forrige generasjon. Skulle eg kjøpt PS3 ville eg kjøpt en 60 gb om det var mulig, det øker antall spill du kan spille betraktelig(hvis du ikke allerede har PS2).

PS2 eide jo alle andre konsoller pga gromt spillutvalg. Eksklusivitet som ikke lignet grisen. Og konsollen selges ENDA som hakka møkk!!!!one

god of war 2 og ff12 kom KUN til ps2 når ps3 var på markedet. disse var også to veldig store titler i fjor. Gow2 vant også noen priser om jeg ikke tar feil.

hvorfor er det retard/direkte latterlig og spille ps2 spill på en ps3? hvorfor er tilbakekompabilitet negativt? jeg skjønner liksom ikke hvor du tar det fra.

Nekter du på at playstation 2 er den maskina som har hatt de største titlene og brakt spillverden mest fremover gjennom sin levetid?

kan jo seff være at du kødder, det virker for meg mest naturlig..

Hehe, der var det en som skjønnte det...... Sårt område? :happy: Mest useriøse tråden på hele forumet og her tennes alle lunter.

Helt greit, Lygre kommer med den PERFEKTE forklaringen.

Men om man kjøper en PS3 for å spille PS2 spill nå til flere gode PS3-spill kommer ut, så er det helt normalt.

Jeg som har vært Xbox 360 eier over lengre tid har faktisk ALDRI spillt ett Xbox spill på Xboxen, for jeg fikk med meg alt som var på Xbox før Xbox 360 kom - Etter release av 360 var det ikke behov for den gamle Xboxn mer rett og slett for min del - Jeg har heller INGEN behov for å kunne spille PS2 spill på min PS3 selvom jeg kan det - Det er individuelt, så enkelt er det.

:innocent:

PS2 er jo en vanvittig bra spillemaskin enda. Slik som flere her har nevnt så får man temmelig mange gromme titler. Og si at man er retard for å spille ps2 spill når man har ps3 høres jo egentlig bare helt dumt ut.

PS2 er jo en vanvittig bra spillemaskin enda. Slik som flere her har nevnt så får man temmelig mange gromme titler. Og si at man er retard for å spille ps2 spill når man har ps3 høres jo egentlig bare helt dumt ut.

Poenget mitt er at JEG har ingen intensjon om å spille PS2 spill når jeg kjøper PS3, OVERHODET ingen - Hva andre har angår egentlig ikke meg, men jeg valgte å poste mine tanker i farta her siden det er denne tråden vi faktisk snakker om..... Hva jeg synes om de som gjør det, men det skulle jeg kanskje ikke gjort :happy: