Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Hører ikke PS3en min så har ikke det problemet, er ikke vant med støy som dere er :happy:

Harddisken spiller ingen trille, har 1Tb på den uansett. PS3 er ikke bare en spillmaskin you know :innocent:

Hehe, har hatt en PS3 hele jula; Da 60 GB verisjonen, og drevvet bråkte mer en 360 min da NFS var i trayen :innocent:

Glad jeg skal kjøpe meg 40 GB verisjonen; Snakka med en kar på Spider-Man; Og han bekrefta at 60 GB verisjonen hadde gått ut av produksjon? Surt for dere som har betalt 6000,- :happy: Når 40 GB verisjonen støyer mindre :innocent:

Men for all del, sikkert kos med 2 ekstra USB innganger + at dere kan spille de latterlige PS2 spillene på "Next-Gen" konsollen deres :innocent:

Da har du hatt en defekt konsoll. Den skal ikke bråke så mye. 40 gig og 60 gig er helt identiske når det gjelder støy :innocent:

Eneste feilen Vista har er forbrukerne som ikke kan å bruke det.

Ikke lett når ting slutter å virke hele tiden.

Eneste feilen Vista har er forbrukerne som ikke kan å bruke det.

Ikke lett når ting slutter å virke hele tiden.

Godt sagt

Hørte forresten Xbox leiren kanskje får en ny utgave med innebygd HD-DVD spiller, sikkert gøyalt det for de av dere som allerede har Xbox360 ? :innocent: Microsoft skrøt jo over til Sony at "Vel i det minste så gir vi forbrukerne muligheten for å velge det de vil ha". Jepp friheten til å kjøpe en ny konsoll hver gang Microsoft adder noe nytt :happy:

Trenger da ikke å kjøpe en helt ny konsoll for å spille av HD-DVD på Xboxen. De som vil det, kan jo kjøpe den eksterne HD-DVD-spilleren. Men det vet du sikkert.

Hørte forresten Xbox leiren kanskje får en ny utgave med innebygd HD-DVD spiller, sikkert gøyalt det for de av dere som allerede har Xbox360 ? :innocent: Microsoft skrøt jo over til Sony at "Vel i det minste så gir vi forbrukerne muligheten for å velge det de vil ha". Jepp friheten til å kjøpe en ny konsoll hver gang Microsoft adder noe nytt :happy:

Trenger da ikke å kjøpe en helt ny konsoll for å spille av HD-DVD på Xboxen. De som vil det, kan jo kjøpe den eksterne HD-DVD-spilleren. Men det vet du sikkert.

HD-DVD drevvet til Xbox 360 støtter kun TOSLINK og COAXIAL som lyd Tx; Altså DTS og DD, ikke DTS Master HD og Dolby True-HD dekoding :innocent:

Hehe, har hatt en PS3 hele jula; Da 60 GB verisjonen, og drevvet bråkte mer en 360 min da NFS var i trayen :blush:

Glad jeg skal kjøpe meg 40 GB verisjonen; Snakka med en kar på Spider-Man; Og han bekrefta at 60 GB verisjonen hadde gått ut av produksjon? Surt for dere som har betalt 6000,- :happy: Når 40 GB verisjonen støyer mindre :innocent:

Men for all del, sikkert kos med 2 ekstra USB innganger + at dere kan spille de latterlige PS2 spillene på "Next-Gen" konsollen deres :innocent:

Ville egentlig ikke kommet inn her og prøvd å gjøre andre til latter, spessielt etter at du legger din begrunnelse i en kar fra Spider-man, har fortsatt til gode å møte en fyr i butikk som kan mer om spill og konsoller enn meg.

Det at 60 Gb har gått ut av produksjon er så gammelt nytt at jeg må svare "OLD" :innocent:

Hvis du har trengt å bruke Ps3 maskinen opptimalt ville jeg anbefalt 4 usb innganger, selv har jeg Harddisk i den ene, GH3 dongel i den neste og en sånn usb greie til tastaturet mitt, da er det litt problematisk med bare 2 :innocent:

sier bare latterlige ps2 spill? er du steike pine dum i hue vega? finnes ingen maskin med mer sinnsyke titler. her forventer jeg aveans støtte!

MS kan godt komme med en ny versjon av 360 med innebygd HD-DVD-spiller, den havner ikke i stua mi uansett. Jeg eier knapt noen dvd-er, så hvorfor skulle jeg gå til innkjøp av dyrere HD-DVD-er? Ser filmer på kino eller av og til på TV. Hadde vært fint om Video Marketplace snart hadde kommet til Norge siden jeg nå har fått med en 120 GB Harddisk =)

Hehe, har hatt en PS3 hele jula; Da 60 GB verisjonen, og drevvet bråkte mer en 360 min da NFS var i trayen :ohmy:

Glad jeg skal kjøpe meg 40 GB verisjonen; Snakka med en kar på Spider-Man; Og han bekrefta at 60 GB verisjonen hadde gått ut av produksjon? Surt for dere som har betalt 6000,- :happy: Når 40 GB verisjonen støyer mindre :blush:

Ville egentlig ikke kommet inn her og prøvd å gjøre andre til latter, spessielt etter at du legger din begrunnelse i en kar fra Spider-man, har fortsatt til gode å møte en fyr i butikk som kan mer om spill og konsoller enn meg.

Det at 60 Gb har gått ut av produksjon er så gammelt nytt at jeg må svare "OLD" :innocent:

Hvis du har trengt å bruke Ps3 maskinen opptimalt ville jeg anbefalt 4 usb innganger, selv har jeg Harddisk i den ene, GH3 dongel i den neste og en sånn usb greie til tastaturet mitt, da er det litt problematisk med bare 2 :innocent:

Jeg trenger ingen av delene du nevner :innocent:

Og denne visdommen du har om konsoller unner jeg deg ikke akkurat :dry: Så ikke noe poeng i å fyre løs med det :duske:

sier bare latterlige ps2 spill? er du steike pine dum i hue vega? finnes ingen maskin med mer sinnsyke titler. her forventer jeg aveans støtte!

Hvis du innrømmer at du faktisk spiller PS2 spill så synes jeg nesten litt synd på deg:) Ellers så er du en såkalt "Nerd" innenfor dette feltet, og jeg sier ikke at det er noe galt i det men... Hehe, spiller ikke Halo 1 når Halo 3 er ute for å si det slik :duske:

MS kan godt komme med en ny versjon av 360 med innebygd HD-DVD-spiller, den havner ikke i stua mi uansett. Jeg eier knapt noen dvd-er, så hvorfor skulle jeg gå til innkjøp av dyrere HD-DVD-er? Ser filmer på kino eller av og til på TV. Hadde vært fint om Video Marketplace snart hadde kommet til Norge siden jeg nå har fått med en 120 GB Harddisk =)

Noen ønsker veldig gjerne å bruke konsollen som DVD/HD avspiller i tillegg til spilling i deres eventuelle hjemmekino :duske: Siden du ikke ser så mye på film o.l Lygre blir jo Xbox 360 den perfekte konsollen for deg da du foretrekker å se filmene på kino fremfor hjemme f.eks :duske:

Ingen filmer slår en lang natt med BlackPanter & Co. i slagmarken på Xbox Live :happy:

Ingen filmer slår en lang natt med BlackPanter & Co. i slagmarken på Xbox Live :innocent:

Tror jeg kan nevne i fleng :happy:

I beg to differ.

Ingen filmer slår en lang natt med BlackPanter & Co. i slagmarken på Xbox Live :innocent:

I beg to differ.

Sure thing. Hadde berre Bloo kunne lånt bort xburken mens han var i armeèn..

Hvis du innrømmer at du faktisk spiller PS2 spill så synes jeg nesten litt synd på deg:) Ellers så er du en såkalt "Nerd" innenfor dette feltet, og jeg sier ikke at det er noe galt i det men... Hehe, spiller ikke Halo 1 når Halo 3 er ute for å si det slik :happy:

Tard.

I beg to differ.

Det der er mitt uttrykk ! Mitt kjennemerke når jeg skal vise dominans på forumet.

Jeg mener, på lik linje som IGN, at COD4 er årets spill. (er som gears of war på steroider)

Men det gikk opp et lys for meg når jeg så en COD4 vs Crysis video hvor lineært og begrensende COD4 faktisk er i forhold til et sandbox-spill som Crysis.

Altså det folk var så skeptisk på Crysis for gjelder i mye større grad COD4. Begrensede områder, lineært gameplay osv, fysikk osv osv.

Bare en tanke jeg hadde.

Hvis årets spll på konsoll er et FPS, så er gamer-verden på god vei til helvete...

Jepp men det er enkelt gameplay noe mange liker, og motoren krever ikke mye av maskinen din.

Crysis er noe av det beste som er på markedet uten tvil, men det er ett stort MEN og det er ytelsen. Spillet er ikke spillbart for 99% av befolkningen. Til og med Ultra kort så sliter jeg med spillet her. Kan selvsagt spille det på Medium men det er ikke av interesse.

Håper patchen som kommer løser dette her, er så ufattelig mye morro man kan gjøre i Crysis. Ikke bare gå rundt og skyte men leke ninja og sniper samt dykke og stunte og ha det rett og slett dritgøy :happy:

Om du oppgraderer til xp får du sikkert full guffe fps.

Jeg har iallefall markant bedre ytelse i xp.

Da med quad core og 8800 kort.