Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Vil ikke spille homofile japser som kryper rundt i skogen og spiser fisk og slåss mot atomroboter mot "broren" sin.

Nå passer du kjeften din

:happy:

Visste ikke at mor di spilte 360 Avean.....

jeg kan nesten høre ghetto slynglene fra oslo øst skrike "ØØØØLLLLØØØØ DISS ASS!!!!!!!"

Fåtallet av Xbox 360 får hardwareproblemer. Alikevel solgte maskinen overraskende bra i 07 - sier litt om konsollen og spillene.

BTW så har Bill Gates en stor nyhet på lager, ryktene går om innebygget HDspiller.

Fåtallet av Xbox 360 får hardwareproblemer. Alikevel solgte maskinen overraskende bra i 07 - sier litt om konsollen og spillene.

Pff... Var ikke mye spillbart som kom til 360 i fjor da :happy:

Mass Effect er vel det eneste som jeg virkelig har lyst til å spille som er xbox exclusivt ;>

Så de skal mekke enda en super 1337 utgave? Blir den billigere enn PS3 er det jo mulig folk kjøper den for HD-DvD så de kan jo vinne på det :happy:, at de lager spill på hd-dvd er vel svært lite sannsynlig.

Har ikke store troa på HD-DVD for å være helt ærlig.

Og jeg synes prinsippet med å produsere masse fete varianter etterhvert som årene går er tragisk. Oss som kjøpte 1.gen føler jo oss litt snytt.

Klart hardcore gærninger kjøper vel alt nytt som kommer, ikke vet jeg.

Ja Mass Effect og spill som Eternal Sonata er noen perler man bør ihvertfall teste.

Uncharted kunne jeg godt likt å prøvd.

I diskusjonen rundt hvorfor X360 solgte relativt bra mtp TRL så syntes jeg et innlegg fra en bruker sa det bra:

"Well Kotaku just came out and said Xbox 360 won 2007. They list off the games that you can play on the 360 and the fact they do online the best: multiplayer, online game store and video store.

Still the games I want to play run best on the Xbox 360. It?s all about the games for me. I now have 2 360s so when my primary unit fails I have a spare."

Kotaku-link

Tror dette er den generelle oppfattelsen for de som velger en 360. Om det stemmer eller ikke er jo heftig omdiskutert ^^

Men jeg tror altså litt av greia til MS er at konsollen og spillene i tillegg til onlinedelen er veldig bra NÅR de fungerer.

Jepp, de aller fleste tidlige multiplatform spiller har vært best på 360, heldgvis endte opp CoD4 og burnout paradise(demo ihvertfall) jævlig bra på begge consoler, noe som beviser at det er mulig.DMC 4 ser også ut til å bli bra på begge consoler, men dette er ikke et spill jeg ser så jævlig mye framover til.

Sant.

Begynner å lure på om disse ryktene rundt MGS blir satt ut for å skape PR rundt spillet.

Slik jeg forstår så dreier det seg bla om at penger skal være gitt tilbake som en del av eksklusivitet-dealen. Noe som frem- og tilbakebevises.

Hjelpes.

Man skulle tro alle MGS-fans vil spille spillet når det slippes uansett, og ikke over et år senere. Tror ikke dette har mye å si for konsollkrigen ihvertfall.

Mass Effect er vel det eneste som jeg virkelig har lyst til å spille som er xbox exclusivt ;>

Så de skal mekke enda en super 1337 utgave? Blir den billigere enn PS3 er det jo mulig folk kjøper den for HD-DvD så de kan jo vinne på det :happy:, at de lager spill på hd-dvd er vel svært lite sannsynlig.

Ja, de er vel redde for å tape inntekter på HD-only releases tenker jeg :innocent:

Men man kan vel enda ikke si at det ikke har utkrystalisert seg noen klar vinner enda i HD-DVD / Blue-Ray-krigen. Litt artig at det er konsoller som leder veien for salget av slike spillere. Men det varer vel antagelig ikke lengre enn til når man får kjøpt kombinerte HDDVD/Blue-Ray spillere på Obs til 2000 kr...

Testet Asassins Creed her for leden på 360, det var faktisk nesten litt gøy :innocent:

Visste ikke at mor di spilte 360 Avean.....

jeg kan nesten høre ghetto slynglene fra oslo øst skrike "ØØØØLLLLØØØØ DISS ASS!!!!!!!"

Feilfeilfeil.

Som en øskantghettoslyngel fra Oslo må jeg nok rette på deg. Det heter OOOLLØØØ ikke ØØØØLLØØØ.

Denne tråden er hysterisk morsom nå

gleder meg til dmc4:) har bestilt meg 3.5 for å rocke på ps2en :happy:

Regner med du kjøper PS3 da, mtp at noen sier det faktisk går hakket bedre på PS3 :q

kjøper nok en ps3 ja, men ikke pga at et spill går hakket bedre:P da skal det være en eksklusiv som gjør meg halvfeit.

kjøper nok en ps3 ja, men ikke pga at et spill går hakket bedre:P da skal det være en eksklusiv som gjør meg halvfeit.

Som det nye Harry Potter-spillet?

HD-DVD slår vel ikke gjennom før de kan lastes ned fra nett (det er bare dvd-filmer tilgjengelig på xbox live nå, stemmer ikke det?). Når HD-filmene kommer nedlastbare, så vil nok gradvis hele disk-problematikken forsvinne uansett. Noe HD/BLUERAY-vinner tror jeg aldri vi får.

bare mine to sent. Oh, og PS3 suger.

Tror ikke alle vil sitte å laste ned filmer fra nettet, folk vil ha filmer i film samlinga si, cover etc. tror ikke filmelskere bryr seg så mye om nedlastbart materiale. Samme kan jo sies om musikk, men vi ser jo såklart at musikksalget har gått ned år etter år, men folk vil fortsatt kjøpe det i butikk.

Skjønner ikke hvorfor det blir så mye oppstyr rundt det ryktet egentlig. De fleste Xbox fans jeg har hørt/lest har ikke hatt noe positivt å si om MGS4. Ellers må jeg si meg enig med deg Maxi, har ikke xbox selv, så jeg håper ME blir porta over til PS3 etterhvert.

Edited by Cathode

Noen som vet hvor mye båndbredde som trengs for å streame en br/hd-film fra nett?

hehe en 20Mbit linje burde klare jobben, men det er ett spørsmål om serverkapasitet istedenfor klienten sin linje. For meste linjer skal i teorien greie det, problemet er å få streamet dette kjapt nok fra servern.

Det tar meg 15 sekund å streame en trailer på 179Mb @ 1080P med en 20Mbit linje. Hadde servern vært norsk skulle jeg klart det på 5 sekund, men det er snakk om 1 minutt bare med film. 2 timer / 25Gb blir litt annerledes. Men med flittig scripting og komprimering så er det vel mulig.