Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Det er ett indirekte spørsmål som forhåpentligvis kan forklare meg hva SMG er

Siden jeg nevnte det i samme setning at han fikk en Wii så antok jeg at SMG var en rimelig selvforklarende forkortning for Super Mario Galaxy. Men det har jo kommet en Wii Zapper til konsollen, så kanskje Torsken trodde at det var det jeg mente - Sub Machine Gun.

Jeg trodde også du mente zappern faktisk :lol:

(Og jeg er den smarteste i hele tråden!)

LoL. Kom til å tenke på en annen sammenlikning. De kunne jo ha endra navnet på Wii Zappper til Wii Machine Gun - for Sub Machine Guns er jo "små", akkurat som Zappern. (Wee = liten)

gått sinnsykt mye Wii og DS siden 1.Des.

Mario galaxy toppet alt av spill. synd jeg ikke får spilt galaxy før etter jul...venter på en ny sensorbar. har en søt katt som har sansen for ledninger.

Du kan f.eks bruke et par stearinlys som sensorbar. Gjerne to kubbelys som det blir stor flamme på slik at Wiimoten får signal selv om du er et stykke ifra tv'en!

Esj tenkte kanskje å kjøpe en liten julegave til meg selv i år, enten Wii, 360 eller ps3. Wii er jo utsolgt så den blir det jo ikke. Så da står det mellom da box og stasjonen... Kommer nok til og få meg både 360 og ps3 så om jeg får meg en av konsollene først gjør ikke mye..

Tja... Hva skal jeg kjøpe da folkens? Må være slik at det er kos og stå opp om morgenen. ' />

Svikte Avean? p

Kjøp 360 og bli med det gode online miljøet som finnes her på BF.no, dra gjerne med deg COD4 i samme slengen smile.png

wii er å få tak i:) og med mario galaxy så lover jeg god underholdning:)

men en x360 med mass effect er heller ikke å forakte:P

Jeg prøvde demoen av uncharted, så faktisk litt frem til det da det virket som et bra spill. Men seriøst, ai på fiendene var så vond at det hele bare ble trist, bør være bedre i teh fullversjon.

haha spilt så mye GT5 Prologue nå med G25 rattet at jeg begynner å lete fibrilsk etter 6 giret når jeg er ute å kjører til vanlig. Clutcher jo og girer som jeg gjør på ekte i GT5.

Prologue ser jævlig tøft ut, men jeg hørte man ikke kunne oppgradere enkeltdeler i bilene? Er det de facto eller er det onde tunger som sprer vissvass igjen?

Ikke som jeg kan se, nå er det på japansk også. Men i fulle versjon er nå dette med garantert, de har sagt tidligere at man kan høre forskjellen på motoren når man oppgraderer den. F.eks sette på en annen intercooler eller luftfilter.

Jeg prøvde demoen av uncharted, så faktisk litt frem til det da det virket som et bra spill. Men seriøst, ai på fiendene var så vond at det hele bare ble trist, bør være bedre i teh fullversjon.

AI er så absolut bra, jeg vet ikke om utviklerne har gjort det med vilje eller ikke, men det hender at de kaster granater i vegger etc og får den i retur, om det er en utvikler feil eller om fiendene har sine flaws vet jeg ei.

Uncharted er kjempe kos, det eneste er at i starten så er motstanderne litt for ensformig og de kommer i bølger hele tia, det forbedrer seg utover i spillet heldigvis.

GT5 prologue har ikke noe oppgraderinger for motor såvidt jeg vet, mulig det kommer etterhvert?

tiss

Da har eg fått meg NDS biggrin.png

Så på 1up show at du fortsatt kan kræsje i en annen bil for å klare en krapp sving litt raskere. Så ikke ut som de hadde noe til skademodell inne akkurat.