Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Det var da faen :) , jeg som kjøpte Elite 250GB i vinter (som langt fra var billig), føler meg litt snytt.

1800kr er det billigste jeg har sett, noen lavere?

ps3 3d games var temmelig sick! men til tross for at det rocka så føler jeg de var dårlig laget. gi meg et fullverdig godt 3d spill! ASAP! (vi har jo mye 3d spill men jau, hva kaller man de? spill som krever 3d briller spill? )

Bør vel være en fane under spill i Playstation butikken?

Tilgjengelige 3D-spill:

WipEout HD

Super Stardust HD

PAIN

MotorStorm Pacific Rift (demo)

Kommende 3D-spill:

- MotorStorm Apocalypse

- Killzone 3

- Sly Cooper HD Collection

- GT5

- EyePet

- MLB

- The Fight

- Crysis 2

- Mortal Kombat

- Shaun White Skateboarding

- Ghost Recon Future Soldier

- Tron

- NBA 2K11

Personlig så er 3D-gaming fem år for tidlig/tre år for sent/12000 kroner for dyrt for min del.. (ja, jeg tenker på tv'en min)

fikk et godt tilbud på 55" 8705 for å si det mildt! koster jo 32k ut. jeg betalte under 20k, kunne ikke si nei tongue.png

gleder meg til fler 3d spill, synes det var veldig givende:)

meeen! til en annen sak..

jeg pleide ha ps3 koblet slik: ps3 -> hdmi -> forsterker -> hdmi -> tv. altså lyd og bilde gjennom forsterker. men ettersom forsterkeren ikke har 3d støtte måtte jeg koble slik: ps3 -> hdmi -> TV / ps3 -> optisk -> forsterker.

MEEN ettersom den optiske ikke støtter dts hd og dolby hd ( såvidt jeg har fortstått) så tenkte jeg at jeg kunne ha en extra HDMI liggende bak ps3 og bare bytte på om jeg skulle drive med 3d stuff eller bare bruke ps3 til film som jeg pleier.

men så greit var det ikke nei, for nå etter jeg har brukt den med 3d i tven (kan ikke skjønne hva annet som har gjort det) så får jeg bare en helt grå skjerm. står ikke noe om at den ikke får signal, det som er merkelig er at når jeg plugger ut kabelen så er fortsatt skjermen helt grå. og står fortsatt ikke noe om at den ikke får signal. har testet flere hdmi kabler og flere innganger på forserkern.

Har prøvd å endre video settings på ps3 bort fra 3d, alle hakk ned til 576p uten hell.

møkka maskin:(

Angående optisk utgang, ble ikke det oppdatert/patch'a til å støtte DTS og Dolby HD for lenge siden?

Du får bli BF.no's 3D pioneer da vettu ' />

Edit: Tv: kaputt p

er dere ikke litt skeptiske til å hive dere på 3D-konseptet allerede? Jeg mener med unntak av ÉN TV, så har all 3D jeg har sett frem til nå vært middelmådig/dårlig. Altså en stereoskopisk effekt er det mange som får til sånn halvveis, og da gjerne med horribel frekvensoppdatering, men en skikkelig god 3d-gjengivning er, for meg, langt unna. Men som nevnt tidligere så viste de frem én TV i japan som hadde et nydelig bilde, i helt grei 3d og bra frekvensoppdatering. (seff med briller tho -.-)

Jeg vet ikke jeg, bare føler vi er tidlig ute i 3d-fasen.

btw Red Dead Redemption ROCKS!

Noen som vil spille med meg, så er gamertag Talgmar.

For oss aller fleste blir jo dette en gimmick vi ikke får glede av på en god stund. Men det er jo kjekt for de som kan benytte seg av det.

for min del så var jeg hypp på en råtass av en led tv, og fra samsung følger da 3d med. Synes 3d effekten på både samsung sine 8700 modeller og panasonic sin 50" plasma funker konge på 3d bdvd. på høyde med avatar på kino som er det beste jeg personlig har å måle mot.

samsung sin 2d-3d effekt funker faktisk bra på BDVD. får en UTROLIG skarphet og et hakk mer dybde i bilde. Det blir selvfølgelig ikke skikkelig 3d, men gir noe extra. Om det er verdt å sitte med briller på, blir vel opp til hver enkelt.

klart 3d blir gimmick, men er en morsom en! og det er forsåvidt for tidlig. eneste jeg får brukt skikkelig 3d på nå er 4-5 spill på ps3:p

er jo ikke støtte for 3d film enda og trukke jeg orker kjøpe en 3d bluray spiller når jeg har ps3 og en bluray spiller ved siden av alt.

men det skal vel komme 30 3d filmer i år og til jul når ps3 får støtte så kan det jo bli spennende:)

zell, sony har vel sagt at ps3'en skal få en oppdatering som gjør at den støtter 3d bluray?

Stemmer det. 3D skal patches inn via 2 oppdateringer. 3D bluray og 3d foto kommer til Playstation i September.

Litt seint ute, men fikk endelig orken til å gjøre meg ferdig med RDR.Satan for en avslutning! Må jo være GOTY.

Spoiler
Satt med gåsehud når jeg red ned fra fjellet til familien etter å ha drept Dutch. Fantastisk sang som begynte å spille i bakgrunnen. Edgar Ross kuk of the year, var godt å plante 10 skudd i panna på han som Jack.

Jeg kunne tenkt meg å prøve ut et 3D FPS spill med Move. Altså ikke "retro-fit" men bygd inn fra start av. Socom høres greit ut forsåvidt, men Dead Space 2 hadde vært helt rått!

Noen som har spillt DeathSpank? Ser meget interessant ut, tror det blir et kjøp. 100lapp for 10 timers underholdning er ikke verst om spillet er så bra som folket sier.

De siste ukene har en kompis og meg dratt fram gamle slagere og pløyet oss gjennom Resistance 1 og Army of Two 1 i god gammel split screen coop. Vel, de to spillene er unnagjort, og jeg er ikke direkte oppdatert på spillfronten for å si det mildt. Har fått med meg at Borderlands skal være bra, men finnes det andre godbiter - gjerne til en billig penge?

Det jeg spør om er, som dere skjønner, innspill til knallgode delt skjerm coop-spill.

(PS3)

smile.png

Noen som har testet limbo her da? (xbox360) kjøpte det i stad, spesielt spill, faktisk spennende på en sær måte. Spilte ikke så lenge men ble virkelig nyskjerrig på fortsettelsen

Så litt på det og kommer nok til å kjøpe via xbl når RDR er unnagjort, har kommet 10% inn i RDR, og steike det kommer jo til å ta laaang tid med min spillestil. tongue.png

Det har vært oppe til diskusjon før, og folk har ment at consolepros har like god aim som pc-gamere. smile.png

men de vet jo at de tar feil. det har de alltid visst. de bare krangler for å krangle.