Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

uhm nei, 7 er jo helt gjennomsnittlig. Nedover mot 5 er det direkte dårlig, og under der er det ikke verdt for blodfans av serien engang. Jeg anser 8 og oppover som bra. 9+ er nesten alltid verdt kjøpet.

Torres har desverre rett. De fleste anmeldelser har en skala fra 1-10, men bruker i realiteten bare halve!

Atter et starwars-spill laget kun for å tjene penger på navnet. YAY!

What ? Force Unleashed 2 ? En av tidenes beste filmspill og star wars spill ?

Første spillet slo alle rekorder og var solgt ut over hele Norge.

Enern var jo enormt bra og scoret toppscore på IGN, Gamespot, Gamer.no og overalt.

WTF you smoking :)

7.3 på IGN. 7.5 på gamespot. 8 på gamer.no. 71 på metacritic.

WTF yu be smokin?

Er sykt bra score det da for et spill. 7 og 8 defineres som VELDIG BRA.

What ye smokin blooey ?

Er nok desverre ikke sykt bra score. Som torres allerede har påpekt. Med dagens bruk av 1-10 skalaen så må du over 9 for at det skal være meget bra, og selv da er det fahn ikke sikkert det pwner.

Hadde anmeldere brukt hele skalaen skal jeg være med på at 7 og 8 hadde vært meget bra. Men det er som ketle påpeker i realiteten en 5-10 skala.

Jo det er det. Er et veldig bra spill. Er en grunn til at folk jublet og store artikler ble skrevet når oppfølgeren ble annonsert.

Gamer.no: 8/10 - Svært godt!

Bare sier det er tull å si dette var bare et typisk dårlig filmspill. Tvert om.

Star Wars: The Force Unleashed is a valiant effort at rejuvenating the largely underwhelming Star Wars videogame franchise. Some of the technology here is a little too far ahead of its time, though that could prove to be promising for future installments. Uninspired level design and some tedious enemy battles mar an experience that gives you power over the Force like we've never really seen before. While it's far from perfect, Star Wars fans will find that it's worth playing through simply for its story and the ability to use the Force in fairly awesome ways. IGN SCORE - 7.3/10 - Decent.
The Force Unleashed's action can be incredible, though it too often strays from what it does best. GAMESPOT SCORE - 7.5/10 - Good

Jeg personlig driter i hvor bra du synes spillet er, du kom med en påstand om at det hadde fått toppscore på ign, gamespot og gamer.no. Det har det ikke gjort.

7.3 på IGN betyr OK, 7.5 på gamespot betyr bra og 8 på gamer betyr svært bra. Men merk deg at selv om spillet faktisk fikk svært bra på gamer.no, så er det ikke toppscore.

synes spillet var fett! som maxi sier det hadde et enormt potensiale som det ikke helt klarte utfylle. spesielt kjedelig at det hakka både musikken og bilde.

ser fram til 2ern, trur det blir rått!

Mk1 var jo artig da. Men har mine tvil til det nye Mk. morro en runde så er man lei intrykk fikk jeg

Vel er jo "back to the roots". 2D fokus (som er bra), fatality er tilbake i god stil (noe som er bra) og skal KUN dekke MK 1, 2 & 3. (Noe som er jævlig bra imo). Det der "x-ray combo" så også fett ut :)

Og som vi alle vet så er det MK 1, 2 og 3 som er verdt å snakke om. Min fav er MK3, maaaange gode minner fra den edelstenen i gaming history wub.png

The 2010 Electronic Entertainment Expo showcase version received the Best Fighting Game of E3 and Best Stage Demo of E3 awards by GameSpot[22][23], and the best Best Fighting Game of E3 award by GameTrailers.[24]

Kjøpte meg Demon's Souls i dag! Kom nylig til Europa etter en lengere periode på markedet i usa. Omtrent det eneste jeg vet om spillet er at det er et action-rpg og at det skal være sykt vanskelig. Gleder meg smile.png

Kjøpte meg Demon's Souls i dag! Kom nylig til Europa etter en lengere periode på markedet i usa. Omtrent det eneste jeg vet om spillet er at det er et action-rpg og at det skal være sykt vanskelig. Gleder meg ' />

Gled deg! Fikk skaffet det importert fra USA for 1.5 år sida, og det er et av de beste spilla jeg har spilt! Historien er så som så, men gameplayet er fantastisk! Det er vanskelig, ja, men du verden det føles godt når man endelig mestrer det! De første timene kommer du til å angre strekt at du skaffet deg det (det gjorde jeg :boxed:

Spillet i seg selv er solid laget, og når du dør (du vil dø OFTE) er det ALLTID din egen feil fordi du overså en liten detalj :)

Kan noen forklare meg hemmeligheten til billige xbox spill? Noen foreslår amazon.com, men da må jeg jo kjøpe spill én og én, og de må koste under 200kr, sånn at jeg kan unngå toll og mva.

Enkleste er å bruke engelske nettbutikker da du ikke trenger å tenke på soneinndelingen, pluss at du får spill like billig.

http://www.play.com/

http://www.amazon.co.uk/

Anbefaler disse sidene. Play.com sender alle film\spill\cder\etc separat uansett hvor mye du legger i handlevognen, så du må passe på at hver vare ikke overstiger 200 kroner.

Amazon sender alle ordre i samme pakke, så da må du bestille 1 og 1 spill og betale for hver ting du legger i handlekorva så du ikke går på en smell. Amazon trekker også i fra 7.5% (tror jeg) pga av at det er britisk moms, men du må betale frakt. Så prisene er sånn crika det samme som hos play, men har erfert at amazon er som regel litt kjappere.

http://biit.no/ er en fin side for å finne varer til under 200 kroner.

Så det lønner seg ikke å kjøpe fra UK hvis varen koster over 200kr?

Har vært borti biit.no, men det ser ut som det blir "norsk pris" eller værre om varen koster over 200kr.

Om varen koster over 200 kroner må du betale 25% av varens verdi pluss et tollbehandlingsgebyr på 108,- kroner. Om du kjøper en vare som koster 201 kroner vil det da endre opp på 359. Du kan kanskje spare noen penger på visse varer, men som regel er de ganske lik de norske prisene når alt kommer til alt.

299 er overpris for de fleste spillene der, med tanke på at man kan få de for rundt 140 kroner på fysisk plate.

Om varen koster over 200 kroner må du betale 25% av varens verdi pluss et tollbehandlingsgebyr på 108,- kroner. Om du kjøper en vare som koster 201 kroner vil det da endre opp på 359. Du kan kanskje spare noen penger på visse varer, men som regel er de ganske lik de norske prisene når alt kommer til alt.

Ikke glem at man betaler 25% moms av kjøpsbeløpet+frakt (hvis dette ikke er inkludert i prisen). Staten er glad i pengene dine.

Men det som irriterer mest er tollbehandlingsgebyret. Det er latterlig overpris i forhold til småbeløpene man må ut med hvis man er så uheldig å akkurat overstige 200 kroner.

Den er intet mindre enn fantastisk!! Den er faktisk slik den burde vært.