Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

cod hører hjemme på pc!

Åja? :D 12% av salget til PC? Impressive.

MW2 solgte i følge VGChartz (som jeg har hørt ikke er helt til å stole på, men dog) 7 mill den første dagen.

VGChartz preliminary day one figures puts the sales to date (including the midnight launches) at over 7 million copies worldwide across Xbox 360, PS3 and PC. Around 55% of sales are on Xbox 360, 33% on PS3 and the remaining 12% on PC.

Link.

Jeg er vanligvis ikke så opptatt av salgstall, men må si det er imponerende å selge 7 mill det første døgnet hvis tallene stemmer.

De antar at MW2 vil selge 5,5 mill på Xbox 360 i løpet av den første uka.

Lurer på hvor mye MW3 til selge om to år. 10 mill det første døgnet? 12?

antar at pc salget har synki greit pga mange pc spillere føler seg snytt med tanke på dedikerte servere etc.

men spillet hører ikke noe mindre hjemme på pc selvom konsoll seff selger bedre.

Det er jo mp fps! og det har jo vært oppe så mange ganger før, så vet vi jo at console fps mennesker starta spille fps online på konsoll fordi de ikke fikk det til på pc. autoaim og 3 ganger så store hitboxer ftw? :D

Har spilt FPS aktivt på PC siden 2000, aldri vært spesielt bra på noen av platformene dog(bortsett fra TF serien)..

Den nye autoaim saken i MW2 er rimelig lattis ihvertfall

Hvilken ny autosiktesak?

Enig med Maxi at det er ganske camper vennlige maps, folk sitter jo bare i hus og kroker å venter ... skulle ønske det var litt fleire maps som det var i eneren kor banene var smalere og gjerne ikkje så mange veier ein kunne gå. Men skal nokk spille nokre døgn til før eg gjer opp mi meining ... kan jo bare være at ein ikkje er vant med banene enda.

Altså, jeg pwner campere som faen, men de gjør det jo bare kjedligere for seg selv og for oss andre når de sitter på sammen plassen å runker 24/7.

Farmer gjerne knife kills jeg.

hehe herjer lett i cod! er veldig artig online:)

sitter og tester ass creed 2 nå. mr Drake er LETT bedre enn enzio eller hva han heter til å klatre, det er hvertfall sikkert.

Etter uncharted føler jeg asscreed har noe klumsete styring.

må forresten bytte fra norsk localization or what not for å få engelske menyer ingame. jævlig irriterende med alt på norsk.. alt ser så dumt ut da:p

Er på 50 % på Uncharted 2 og så langt det beste spillet i år. Batman på nr. 2 på lista og CoD 6 vil er nummer 3.

Youtube!

Har ikke lyd på pc'n,men skal se og høre når jeg fyrer opp ps3'n. Han virket litt..ja. Se video.

Tar han livet sitt, ser jeg ikke på det som selvmord. Heller naturlig seleksjon.

Btw; har ingenting å legge til bortsett fra at jeg ikke rører boxen før jeg kjøper ass-creed 2. (Ezio > Drake)

Da er tiden snart kommet, de få Wii-spillene som faktisk er gode får endelig en ny bror!

Gleder meg som en unge til New Super Mario Bros. Wii :D

Godt det blir vanskeligere enn det på DS, ble litt lett biggrin.png

faen gleder meg jeg og! skal coope med dama:D blir evig kos!

blir som mariokart, smash etc at man kan game med gamecube kontroll eller? er ikke spesielt glad i wiimoten :D

faen ass. driver på med; fifa10, mw2, dragon age, ass creed 2 (skulle helst tatt ferdig borderlands og torchlight og) blir vrient å legge mario til også.. det blir hardcore gaming en stund framover ass!

Tydligvis ikke GC-kontroller.

Control Schemes

The game is played either in classic style, with the Wii Remote held horizontally, or in Nunchuk style, with the Nunchuk used for movement. Some actions such as jumping and attacks are performed with the buttons, whereas others like spinning in midair and picking up other players are performed by shaking the Wii Remote.[15] Certain areas of some levels, such as specific platforms, can also be manipulated by tilting the Wii Remote.

Regner med jeg går for bare Wiimote, liker å spille slike spill med en god D-pad :D

Må bare si at Zune på lolboxen var elsk :D

Hadde mine tvil, men det funker jo.... mye bedre enn forventet.

Streamet Avatar klippet i full hd (1080i) og det grøsset på ryggen. :D