Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

haha, vel selve kanalen suger som faen (bortsett fra når man er fyllesjuk) så er helt forståelig at man blir litt forundra ' />

For gametrailers og comedy central eier p

hehe, viste ikke jeg heller! xfire også, det msn aktige programmet?

btw: Noen som har fable 2 og knothull island?

Jeg lasta ned knothull til min boks fordi dama digga fable og ville spille det. kjipt nok så kom jeg på at dama har hverken GP(gamerprofile) eller save på den HDDen, så slengte boksen på soverommet på nett og recovera gamertaggen til den, for så å laste ned knothull island på nytt igjen. siden jeg har spilt utrolig kort på min save så kommer jeg meg ikke tilbake til bowerstone pga ei ødelagt bru eller noe. Dama fikk kun det missonet som var å snakke med han ubåt mannen, hu får ikke reist til knothull og blir bedt om å laste ned premium utgaven (selvom premium utgaven er lasta ned) Er den rett og slett bundet til GT?

Når jeg er inne på HDDen så ser jeg savene våres står med GT under så de er jo bundet, men på CE stuff og knothull står det ikke noe, så skulle tru de var åpene til alle saves og alle profiler? but maybe not?

Ser jo den atte hvis jeg kunne recovera gamertaggen min på uendelig med bokser og lasta ned ting jeg har betalt for på nytt så kan jo folk slippe å betale.

Så question? er det noen måte dama kan spille knothull med sin save uten å kjøpe live gold også kjøpe live points?

Er jo litt rart ettersom mange hustander sikkert har 1 xbox og flere brukere. veldig pussig da om man skal måtte betale pr GT som skal bruke content?

Neste spillet jeg skal ha til konsoll blir Gears of War 3. Etter at det er kommet er det nok bare å hive 360 så langt man får den, for da er vel snart neste ute.

Killzone 2-demo + Halo Wars-demo = Torsdag

Gleder meg til begge =)

Edit: Woho! Post nr. 5555 i denne tråden er min!!! :lol:

Fin review det :lol:

K2 skal nok kjøpes! Spilte mp betaen endel og jeg som ikke liker fps på konsoll ble sittende en god del timer.... Skikkelig fett hvordan matchene blir inndelt i flere omganger. Match i 20 min blir delt inn i 5min med Search & Destroy, Assasination, Body Count, Capture and Hold og Search & Retrieve.

Skal også hive meg på demoen på torsdag.

Heh. UT3 er jo ganske fett :lol: Spaceworld i Storgata har ombyggingssalg, så fikk det for 100 spenn :lol:

Jeg plukket opp min kopi på Linderud senter i Oslo til 99 :lol: røverkjøp!

Hvis du liker RE4 så tror jeg du liker RE5, hvis du derimot ikke er så glad i 4'ern, og det litt knotete kontrollsystemet er det mulig du hater det.

Jeg plukket opp min kopi på Linderud senter i Oslo til 99 :lol: røverkjøp!

Var på Linderud Senter i dag, hehe. Så deg ikke der :lol:

Var dog ikke innom Gamestop, men hos tannlegen :lol:

Edit: Faen avataren min er så jækla creepy. Veit ikke hva jeg tenkte på i natt =/

PS: Hu ene som jobber på Notabene (tror jeg det var) er så inni helvetes nais tongue.png I like. Men de hadde ikke fler utgaver av The Dark Knight på blu-ray, så jeg ditcha henne der og da. Her loss, liksom.

Jeg er på jakt etter en såkalt Xbox 360 HDMI Conversion Kit for å få de analoge signalene på xboxen til å bli digitale på min 40" TV. Hvor bør jeg gå for å kjøpe dette? Rask levering og for en billig penge.

Mulig jeg burde ha postet dette i kjøp og salg, doooh, men tar sjansen her. :lol:

RE5 - Fy faen så pent spillet er!

MEN! Noe så inni hamperæva knotete kontrollsystem og tregt gameplay.

Om hele RE-serien er slik så fatter jeg ikke at de har en eneste tilhenger.

Enig Talgmar, fantastisk grafikk men så inn i hampen uspillbart i forhold til andre spill.

Ble gal av å snu meg, stå stille, sikte, skyte, repetere...

Velkommen til resident evil.

Skulle til å si det. Alle spillene er helt like sånn sett.

Jeg har samme greia med Final Fantasy. Dødskult spill, om man liker random encounters. Ellers er det søppel :/

hnnnngghh... blfffrrmmmm..... gaAAAAHHHHHHOEFAI EGOIHEA G!!!!!!!!!!!!!!!!

YOU DIDNT? :lol:

FF7 er jo et episk eventyr enten man er utviklingshemmet eller perfekt - slik som meg.

RE5 - Fy faen så pent spillet er!

MEN! Noe så inni hamperæva knotete kontrollsystem og tregt gameplay.

Om hele RE-serien er slik så fatter jeg ikke at de har en eneste tilhenger.

I de gamle spilla funka det, grunnet færre fiender. I de mer actionpregete spillene som RE4 og RE5 synes jeg det bommer. Spesielt i 5eren. Toskete Capcom som ikke lager et kontrolloppsett ala Gears of War i 5eren.

Det passer ikke RE å ha noe annet enn akkurat den feelingen på kontrolleren. syns allerede etter 3'ern at RE ikke ble det samme. er vel mer actionpreget nå,så...vel,når jeg tenker meg om,så kanskje skiftet kontrollere,men da burde de skifte navn på serien også!

Savner puzzlinga og stupide,trege zombier i et hus! Det var RE det!

Prøvde demoen til PS3 også, syns styringa og kontrolloppsettet virka litt greiere da siden jeg allerede hadde spilt demoen på 360. Man kan vende seg til det aller meste her i verden, selv knotete kontrollere som i RE. Men da jeg kom til han motorsagduden kom jeg på det største irritasjonsmomentet med demoen - det var ikke det faktum at man ikke kan gå og skyte samtidig, men når du dauer, så kan du værsågod å starte hele demoen på nytt! Har Capcom hørt om lagringspunkter? Eller checkuru pointu som det heter i Japan.

Det minner jeg mitt om det ene oppdraget i GTA IV hvor du må kjøre halve jorda rundt før du skal rane en bank og skyte halve NYPD-styrkene og komme deg unna. Hvis du feiler er det bare å starte helt på nytt, wuhu. Gøy. Jeg klarte det oppdraget til slutt, men hvis man feiler om og om igjen på samme sted, og tvinges til å spille gjennom lengre deler av et spill på nytt kan man til slutt gå så lei at man ikke gidder mer, og da feiler spillet, selv om man kanskje kan si at spilleren har feilet og ikke er god nok, ikke har god nok tålmodighet osv.

Hva om det hadde vært et lagringspunkt i det den lille mellomsekvensen når motorsagzombien kommer? Så hvis du dør kan du bare prøve på nytt, istedet for å spille gjennom hele god damn nivået som du kanskje ikke har lyst til å spille igjen, og igjen.

Syns egentlig ikke R5 ser så vanvittig fett ut men skal sjekke ut demoen... Syns egentlig Left 4 Dead gjør det bedre :lol:

Og at man ikke kan skyte mens man går? øh, lame?

First try på bankoppdraget her Lygre, men nå er jo jeg pro så... :lol: