Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Morsomt at du nevner det egentlig, for selv om Nintendo kassettene var ved veis ende, så var de allikevel mer pålitelige enn PS1's optiske lagringsmedium. :lol:
N64 hadde myyyye mere kvalitet enn PS1 (Goldeneye, Donkey Kong, Zelda, Perfect Dark, Mario 64 :) osv osv).

Skal ikke legge meg opp mot Goldeneye her, men jeg tror du snakker uten å helt ha greie på hva PS1 faktisk hadde av spill..

Sant nok. PS1 hadde Crash Bandicoot, Rival Schools, de første Gran Turismo, de første Tony Hawk's og Tekken ihvertfall. Og Crash Bandicoot er bedre enn Donkey Kong 64 og Zelda og Mario 64. Eneste som går forbi fra N64 sin del igjen er Goldeneye og kjørespillet over alle kjørespill: Mario Kart 64. Og selvfølgelig det udødelige Super Smash Bros som er ubeskrivelig konge. Derfor er nok N64 foretrukket av de aller fleste. Dessuten har den alltid hatt sin egen ultraspesielle sjarm.

PS kontrollen har alltid og vil alltid eie den stygge xbox kontrollen.

<quote>Er ofte sånn blant enkeltmennesker som faller i samme kategori som bildet under. </qoute>

82608-004-867AD557.jpg

Det syke er at han bloo har aim med den hånda. :lol:

Edit: Svin!

Edited by Cathode

PS kontrollen har alltid og vil alltid eie den stygge xbox kontrollen.

Dummeste jeg har hørt. Handler om tilvenning. Jeg har brukt mye tid med begge. Er jo en grunn til at Xbox kontrollen ER kåret til den beste kontrollen :lol:

Hva betyr det egentlig om en kontroller blir kåret til den beste? Ingenting? Så lite at det ikke er verdt å nevne at Dualshock 3 også er blitt det.

Edited by Cathode

Hvordan kan du argumentere med at den har blitt kåret til verdenz bezte kontrollzor? Er vel allmennkunnskap at dreamcast kontrollen > all!

Dreamcast kontrolleren er teh shit.

Når det er sagt så er vel de fleste enige om at Xburk360 kontrolleren er diggest.

Så sant du ikke har tatovert Sony på penishode som en del her inne har.

Smak og behag.

Xbox 360-kontrolleren passer til perfekt til mine to hender. Kan ikke komme på noe annet som kan gjøre en kontroll enda bedre. Den trådløse-kontrolleren kan de godt integrere ett oppladbart batteri med en egen adapter via eller uten konsollen. Batteriklumpen under plager meg til tider. ;)

Har ikke noe å si om PS-kontrolleren, like kjedelig og like stygg. Har spilt Final Fantasy i timesvis uten å bli sliten, så regner med at den fungerer slik den skal. :lol: Skal si at den er bedre enn det banan-designet som gikk rundt på nettet. ' />

Men uansett:

heroreg.jpg

Hadde den kontrollen eksistert til PS3, skulle jeg kjøpt en PS3-konsoll! Kanskje. p

Bytt om på d-pad'en og venste analog, senk knappene på høyresida og fjern den føkka batteripakken så snakker vi!

Edited by Cathode

Bytt om på d-pad'en og venste analog, senk knappene på høyresida og fjern den føkka batteripakken så snakker vi!

Jeg er helt enig med batteripakken på undersiden av de trådløse-kontrollerne, det er derfor jeg bruker kabel. Men hvorfor i allverden vil du ha d-pad på toppen på venstre side og flytte analogen ned? Ta tak i en Xbox 360-kontroll... Gjort det? Med mindre du har umenneskelig små hender så får du tommlene perfekt oppå begge analogene. Mener du at vi skal flytte på analogen på høyreside også, og flytte ned knappene? :lol: Må bare le.

Hva går oppe i hodet ditt gutt?

EDIT: Guess who visited my profile and put down my rep? Cathode!! :) Hehe. ;)

batteripakke? lol.gif Trodde det ble slutt med sånt etter rumblepaken til N64

Jepp, men microsoft vil gjøre ting billigst mulig, desverre. Håper virkelig på at de fikser dette snart. Eller kan klare å selge begge deler.

Nei, jeg har aldri holdt i en 360 kontroller. Som om det har noe med saken å gjøre? Vedkjenner at den er sykt behagelig å holde i henda, og at den er uslåelig på fps spill, men Dualshock er i min menig en bedre kontroller jevnt over.

Sier ikke at PS3 spaken er perfekt heller da. Analogknappene kunne med fordel kopiert 360'ens, og "Sixaxis" og trigger-knappene er helt bak mål. ' />

[quote name= Hehe. ;)

Right back at ya :)

Edited by Cathode

Og Crash Bandicoot er bedre enn Donkey Kong 64 og Zelda og Mario 64.

PUUULLIIIIIIIZZZ!!!

Crash Bandicunts bedre enn DK 64, OoT og Mario 64? :lol:

Skal gi deg at Crash Bandicoot er bedre enn Star Wars: Shadows of The Empire for det spillet fikk meg til å dø litt innvendig.

og 360-kontrollern er smudest av teh smud :) Skjønner ikke at folk vil påstå noe anna

360 kontroller er mye bedre en ps3 mener jeg og. Kjenner mange som har ps3, men har lyst på 360 kontroll til det. Så vil de jeg skal modde ps3 til 360 ctrl som på bildet noen poster over =/

Opp gjennom åra har jeg eid en NES, Segamega Drive, PS1, Xbox, 360 og PS3.

Beste kontroller? Xbox 360 med rimelig klar margin.

Dårligste? NES, men med tanke på hvor gammel konsollen er så er det forståelig.

Spilte veldig mye på PS1 og hadde ikke noe særlig å sette ut på kontrolleren da. Men foretrakk Xbox-kontrollen da den kom, selv om den var stor og tung. Det var avtrekkerne og de analoge stikkene på kontrollen som gjorde at jeg likte den bedre enn den til PS1 og 2.

360s kontroll er en forbedring av den til Xbox. Litt bedre avtrekkere. LB og RB i stedenfor den svarte og hvite knappen. Den er mindre, men fortsatt ikke så liten som den til PS1/2/3. Den sitter veldig bra i hånda, og er veldig behagelig å bruke, selv etter timevis med skyting eller bilkjøring. "Avtrekkerne" til PS3-kontrollen er feil designet om du spør meg, og gjør det vanskelig å spille bilspill over tid hvis de brukes til gassing og bremsing siden fingern sklir av.

Det blir spennende å se om Sony tør å endre litt på sin kontroller når PS4 kommer. Syns den burde være litt større og ha ordentlige avtrekkere, og ikke så "løse" analoge stikker. Også håper jeg at MS lager en mer solid D-pad på kontrollen til Xbox 362. Men d-paden har ikke vært til så veldig mye bry etter tre år med aktiv spilling. Det er de knappene som brukes minst av alle på kontrollen, heldigvis.

Så du har ikke prøvd kontrollern til N64? Den var så leet :lol:

NES sin var ren smerte hvis man spilte i mer enn 60 minutter. Hadde blemmer i hele hånda og utviklet etterhvert en merkelig måte å holde kontrollern nesten loddrett :)

Ah, den gode tiden når ergonomi var et sånt rart ord

N64 var digg den gang, helt rått hvor pro man var til å aime i goldeneye, men når man tenker tilbake på det. en stick til å se med så bruke to av de gule knappene for å strafe? Tar 2 sticks anyday! LETT

Sånne youtube-linker er så jævla deprimerende jeg vet faen ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hva er det som feiler folk??

Opp gjennom åra har jeg eid en NES, Segamega Drive, PS1, Xbox, 360 og PS3.

Beste kontroller? Xbox 360 med rimelig klar margin.

Dårligste? NES, men med tanke på hvor gammel konsollen er så er det forståelig.

Spilte veldig mye på PS1 og hadde ikke noe særlig å sette ut på kontrolleren da. Men foretrakk Xbox-kontrollen da den kom, selv om den var stor og tung. Det var avtrekkerne og de analoge stikkene på kontrollen som gjorde at jeg likte den bedre enn den til PS1 og 2.

360s kontroll er en forbedring av den til Xbox. Litt bedre avtrekkere. LB og RB i stedenfor den svarte og hvite knappen. Den er mindre, men fortsatt ikke så liten som den til PS1/2/3. Den sitter veldig bra i hånda, og er veldig behagelig å bruke, selv etter timevis med skyting eller bilkjøring. "Avtrekkerne" til PS3-kontrollen er feil designet om du spør meg, og gjør det vanskelig å spille bilspill over tid hvis de brukes til gassing og bremsing siden fingern sklir av.

Det blir spennende å se om Sony tør å endre litt på sin kontroller når PS4 kommer. Syns den burde være litt større og ha ordentlige avtrekkere, og ikke så "løse" analoge stikker. Også håper jeg at MS lager en mer solid D-pad på kontrollen til Xbox 362. Men d-paden har ikke vært til så veldig mye bry etter tre år med aktiv spilling. Det er de knappene som brukes minst av alle på kontrollen, heldigvis.

Vi vil ikke ha noen annen kontroll. De prøvde jo å innføre ergo kontrollern som fast standard til PS3 men ble nedstemt med stor margin.

Hvorfor ? Fordi det er en perfekt gamepad og vi har brukt den til PSX, PS2 og nå PS3. Hvorfor forandre på noe som er bra ?

Skulle jeg begynnt å spilt Tekken med en Xbox kontroller hadde jeg slitt som faen. Fingrene mine beveger seg lynkjapt og kaster og flipper gamepadden i mine hender når jeg spiller. Ikke sjans med en megasvær Xbox360 gamepad ihvertfalL !

Syns du kontrollen til 360 er megasvær? Jaja...kanskje ninjatrøndere har generelt små hender? :lol:

Edit: PS3 sin kontroller er ikke perfekt. 360s er ikke perfekt. Nada er perfekt.

Hvorfor endre på noe som er bra? For å gjøre det enda bedre! Det finnes alltid forbedringspotensiale. I alle spill, i alle konsoller og i alle kontrollere.

Nå stikker jeg og spiller det uperfekte spillet Grand Theft Auto IV for å stjæle biler for en kar med navnet Stevie som hele tiden driver å plager med med SMS! Telefonterror, I tell you! Må få den god damn achievementen. Tar tusen år...