Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Kva bilspel anbefalar folk for å spele i splitscreen?

Både til 360 og PS3.

Gjerne noko som er lett å sette seg inn i, er ikkje på jakt etter realisme og alt det der, berre pur køyre- og konkurranseglede.

Både til 360 og PS3.

Gjerne noko som er lett å sette seg inn i, er ikkje på jakt etter realisme og alt det der, berre pur køyre- og konkurranseglede.

Vet ikke om det er split screen, men Grid har fått god kritikk mener jeg.

Bah, noe har gått fyken på xboxn..LAN fungerer men kan ikke gå online på LIVE..faens rar feil.

Men uansett så har Grid eid meg hele jula sålangt, lenge sia ett bilspill fikk meg så hekta.

ps. Go Jul :D

Edited by tykjen

Har fremdeles en død xbox-360* elite liggende (noen som vil ha?) Ps3 is still going strong etter 2mnd konstant folding. . .

Mangler selfølgelig spill til denne maskinen, har ønsket meg noen tittler til jul. Hvem vet :D

Lite spørsmål: Har fått en ny PS3 siden den som ble sendt til rep. for 1 1/2 måned siden har blitt sendt til England.................. Jeg lagret alt lagret data over på minnepenn, og har overført det til den nye PS3-en. Så setter jeg i Fallout 3, og starter der jeg slutta forrige save sist. Nå når jeg spiller, så funker det ikke å save lengre. Dauer jeg, så starter jeg bare der jeg sava før den forrige PS3-en kræsja.

Er det noen som har hatt samme problem, eller ihvertfall overført lagret data fra minnepenn og over til PS3 og fått det til å fungere ved at spillet automatisk overskriver den lagrede dataen, eller må jeg begynne spillet helt forfra igjen?

Eksperimentèr med å laste inn savadata før/etter du installerer spillet. Har ikke noe erfaring med problemet, men dèt (evt. å starte opp spillet igjen og prøve å lagre på nytt), er hva jeg ville begynt med.

Håper det ordner seg :D

Edited by Cathode

Har fremdeles en død xbox-360* elite liggende (noen som vil ha?) :D

How much?

tar gjerne hdden:P

Solgt ! (Tydeligvis en hot vare)

Eksperimentèr med å laste inn savadata før/etter du installerer spillet. Har ikke noe erfaring med problemet, men dèt (evt. å starte opp spillet igjen og prøve å lagre på nytt), er hva jeg ville begynt med.

Håper det ordner seg :D

Takk for forslaget, men jeg fant ut av det! :D Måtte først loade den forrige saven i Fallout 3, så spille etter å ha loada den. Hvis jeg trykket på "continue", så funka det ikke å save :S Jaja, nå blir det mye tid med tapt gaming som må gjøres opp. Snakkes på nyåret biggrin.png

Ikke glem uncharted 2 trailer da! http://www.gametrailers.com/player/43625.html

Uuuh, EPIC!

Både til 360 og PS3.

Burnout

Spørsmål: Er left4dead bra? altså bra co-op og sånt?

Så trailer i går og det så jævlig gøy og å bare mose bølger med zombies

Laster ned demo av Wipeout HD nå. Fila er på 1040 MB, men det tar søren meg hundre år.

Går så utrolig treigt. Tror ikke det er nettet mitt det er no feil med...

Edit: L4D er bra ja :D Et veldig morsomt spill. Funker fett i co-op både lokalt og over nettet.

Er det lett og modde xbox360, eeeeeller klarer man det uten å måtte svi på plass masse chips og dilldall? :D

Lett som fy, men det er fare for og bli oppdaget når du bruker internettkabelen.

Microsoft i sin tur banner MAC-Adressen din. No more internets for you :D

Spørsmål: Er left4dead bra? altså bra co-op og sånt?

Så trailer i går og det så jævlig gøy og å bare mose bølger med zombies

L4D er dritmoro. Eneste som er litt negativt er at man kan bli fort lei det. Er bare 4 vanslighetsgrader, når man har tatt alle mapsa på Expert er det ikke stort mer å gjøre.

Forhåpentligvis kommer det ut noen mods og custom-maps i tiden fremover :D

Forhåpentligvis kommer det ut noen mods og custom-maps i tiden fremover :D

Til Pc ja, ikke for 360 brukerne. Kommer offisielle maps også, men de må dere nok betale for :D

Lett som fy, men det er fare for og bli oppdaget når du bruker internettkabelen.

Microsoft i sin tur banner MAC-Adressen din. No more internets for you :D

Nice, har du link til en god walkthrough?

Har ikke akkurat planer om å spille onlaaain på konsoll i nærmeste fremtid gitt, kompetetiv gaming hører hjemme på PC imo.

Fy faen nå er det like før det rabler for meg her.

Fikk PS3 av dama til jul (yay), men det er selvfølgelig problemer med PSN. Den kobler seg opp mot nettet, men når jeg skal laste ned oppdateringer (som er nødvendig for å spille spillet) så detter faen meg hele nettet i huset ned. Jeg får NAT3 de gangene PS3 rekker å kjøre nettverkstest. Jeg har åpnet alle porter, gitt PS3 en statisk IP og gjort no DMZ-greier uten at det hjelper meg det grann.

Tips?