Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Lunch faktisk. Man kan se at innlegget ditt ble skrevet tre timer etter leggetiden din, Active.

Uff. At noen aldri lærer. Har ikke Active blitt banned og drite ut på forumet sånn 13 ganger nå?

Fikk inn metal gear nå,men limited kommer imorgen ja. må vente en hel dag til. nei,får vel bruke tiden på å rulle datteren på tur...føler meg litt slapp. sittet for mye inne:/

Zell og ulvedin er begge homser :lol:

edit: ulvedin, får dere inn limited edition altså? mulig å kjøpe for oss som ikke står i noe kø etc? rolleyes.gif

Så kjipt å ikke få kjøpe på Elkjip før realease... ARGH Mutherfuckings expert... Jaja, er jo garantert en kopi

tok det med hjem i går, fikk promo i dag:/ DOH

Når du starter spille fulgte Fireware 2.40 med?????!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!

!?!?!??!??!?!?!?!?!?!?!?!?

nei, fikk beskjed at jeg måtte upgrade til 2.20 eller nyere:)

i mgs må man installe 4.7 gigabyte (mener jeg det var) og mellom hver act så er det 2-3 mins med inntall. Men er så og si ingen loadetid lengre enn 5-6 sekunder i selve actene etter det. Litt plagsomt, men små rask med tanke på hvor sinnsykt lange cutscenes og samtaler det er.

Install mellom sekvenser :lol:

Sånn helt på siden, skjønner ikke hvorfor folk har så mye imot en install, tar maks 10-15 min som du bruker på(i MGS4 sitt tilfelle) så henter du brus og popkorn og gjør deg klar til å spille den beste filmen på mange år.

edit: ulvedin, får dere inn limited edition altså? mulig å kjøpe for oss som ikke står i noe kø etc? rolleyes.gif

koster dere 899.90 da:/ ikke til meg da:P

Vi får inn limited imorgen,og vi får inn 15. det blir sendt som express over natt til oss,så kommer immelom tidlig og 12,tipper jeg:)

om du skal ha,så kan jeg sette deg opp som Maxi på lista. da har du noen dager å hente den på. men ja,jeg åpner butikken imorgen(torget), så du får si ifra før klokken 09.00 på PM eller her;)

SKulle det eventuelt være kluss med posten,så sender SW en mld imorgen,så om du vil ha vanglig eller stryke deg av fra lista, så bare rop ut:)

God damn,må gå fra jobben og til risvollan imorgen...buss-streik. blir hardt med metal gear i handa. spørs om jeg tar taxi. oppkjøring neste Torsdag^^

Install mellom sekvenser :lol:

Sånn helt på siden, skjønner ikke hvorfor folk har så mye imot en install, tar maks 10-15 min som du bruker på(i MGS4 sitt tilfelle) så henter du brus og popkorn og gjør deg klar til å spille den beste filmen på mange år.

det er ikke døds pes, men det føles litt unødvendig.. og med bare usle 40gb harddisk så er det ikke mange spillene man kan ha om man må installe nesten 5gb pr spill:o

begynner bli hocked som juling nå! digger spillet no verre! Man har valget så mye mer om man vil kjøre stealth eller rambo.. personlig liker jeg stealth med så mye dreping som mulig. Det er herlig og snike seg helt opptill noen og knerte de i hode! hoho

grafikken er noen ganger litt skuffende, men så plutslig er den så jæææævlig sinnsykt bra at det går bra:P

åh klare? wait for it.. ps3 fanboy on: Det er nå PS tar det første store steget fra x360:) snakker da grafikk selvsagt, online delen til ps3 er jo luut i forhold til live.

men hvor lenge varer det? gow2?

haha er så evig festlig å lese de kommentarene under:O ps3 er en bedre maskin siden jeg har vokst opp med den.. x360 er bedre siden den er billig wtf lizm

Fra Codemasters ja :lol: Ta det med en klype salt. Er mange utviklere som ikke kan å utvikle for PS3 konsollen.

Og hva med Uncharted ? Hva med Heavenly Sword ? Har ikke sett noe lignende på Xbox360 enda.

Ikke ment å starte en konsollkrig igjen, men den artikkelen der er ikke noe bevis. Codemasters har ikke akkurat imponert med spill, og jeg kan ikke navnet på en PS3 tittel de har laget forutenom Toca Race Driver spillene. Jeg stoler på japsene, de er mer teknisk guru enn vi noengang kommer til å bli. Med andre ord, in Sony i trust :lol:

codemasters står bla. bak alle colin mcrae spillene og nye grid.

Altså de beste rally-spillene uansett plattform. Også LOTRO som jeg mener er det beste MMORPG laget så lenge, men nå er vi voldsomt off-topic.

egentlig ikke. Topicen er jo om all konsoll diskusjon og da kan fint artikler, leverandører og produsenter diskuteres også:lol:

codemasters har gjort mye ålreit, men stiller meg skeptisk til det han karen sier uansett:P

alle vet jo uansett at xbox er best på crossplatform:)

codemasters står bla. bak alle colin mcrae spillene og nye grid.

Altså de beste rally-spillene uansett plattform.

Host*Rally*Host*Sport*Host*Challenge*Host* :lol:

Og som dere kanskje ikke vet. Det er DICE som er folket bak Rallisport Challenge :lol:

edit: ulvedin, får dere inn limited edition altså? mulig å kjøpe for oss som ikke står i noe kø etc? :lol:

koster dere 899.90 da:/ ikke til meg da:P

Vi får inn limited imorgen,og vi får inn 15. det blir sendt som express over natt til oss,så kommer immelom tidlig og 12,tipper jeg:)

om du skal ha,så kan jeg sette deg opp som Maxi på lista. da har du noen dager å hente den på. men ja,jeg åpner butikken imorgen(torget), så du får si ifra før klokken 09.00 på PM eller her;)

SKulle det eventuelt være kluss med posten,så sender SW en mld imorgen,så om du vil ha vanglig eller stryke deg av fra lista, så bare rop ut:)

God damn,må gå fra jobben og til risvollan imorgen...buss-streik. blir hardt med metal gear i handa. spørs om jeg tar taxi. oppkjøring neste Torsdag^^

Er i militæret for tia så fikk ikke svart på det her før det var forsent desverre tongue.png

hahha, Eneste trekket MGS4 kan få på story er at det er vanskelig for nye spillere å skjønne anything av hva som skjer. Blir referert til tidligere personer og spill i hver eneste samtale uten at man får noen gode forklaringer på hva som skjer.

Jeg har desverre ikke spilt 1ern, men har runna 2ern og spilt 4-5 timer utti 3ern. Skjønner noe men ikke alt. Regner med at ting blir forklart bedre etter lengre man kommer ut i spillet og forsåvidt:)

hahha, Eneste trekket MGS4 kan få på story er at det er vanskelig for nye spillere å skjønne anything av hva som skjer. Blir referert til tidligere personer og hendelser i hver eneste samtale uten at man får noen gode forklaringer på hva som skjer.

Jeg har desverre ikke spilt 1ern, men har runna 2ern og spilt 4-5 timer utti 3ern. Skjønner noe men ikke alt. Regner med at ting blir forklart bedre etter lengre man kommer ut i spillet og forsåvidt:)