Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Spec: Jeg vil spille 3d-spill med ps2 grafikk fordi det så moro ut. har det vært 3d-spill med currentgen maskiner,så har jeg også ville spilt det fordi det ser sikkert like moro ut det også.

Jeg er skeptisk til på om det er innebygget HD-DVD BillGates skal annonsere, ihvertfall mtp hva som har kommet frem de siste dagene. Og MS har jo selv sagt tidligere at de ikke bryr seg om HD-drev og skulle ihvertfall IKKE ha en innebygget i 360`en.

Tipper det blir som ryktene sier, at de lisensierer bort 360-teknologien til andre firmaer. Og på DEN måten vil man kunne få en multimedialøsning uten sidestykke.

Venter med spenning.

Jaja, da vare ingenting nytt i den leiern.

Zzz.. snakk om å dø ut med en fjert.

Date with Master Chief

har lydproblemer på maskinen,så får ikke med meg hva som skjer. men er den fun?

Filmen funka ikke på maxconsole.net for min del, men klippet ligger på YouTube også: http://youtube.com/watch?v=4wUq8B3HG3c

Litt morsomt her og der. Spesielt da Bobby Lee spurte Master Chief om han kunne kaste en plasmagranat på hunden :D

Svaret på det første spørsmålet er jeg ikke helt enig i siden jeg mener det er mange fler gode spill til konsoll enn PC for tia.

Men folk har forskjellige meninger. Sånn er det bare.

nå er jeg lei..

jeg(og seff talgmar) vant konsol krigen, dere sucker, jeg herjer. next topic please!

Merk hvordan det står "real friend" i entall under Wii, og real friends i flertall under xbox 360 :D

nå er jeg lei..

jeg(og seff talgmar) vant konsol krigen, dere sucker, jeg herjer. next topic please!

Vi kan jo dra igang spekulasjoner om next-gen konsoller, når kommer de og hvordan blir de.

Hvilke taktiske grep gjøres osv.

Tipper Sega kommer med Dreamcast2 <3 <3 chuchu rockets revamped.

Tipper Ms fortsetter samme taktikk og slipper en konsoll lenge før de andre som er enda mer lik en Pc. HVIS ikke Ps3 blir godt elsket pga. Linux.

Uansett, tipper Wii selger mest denne runden, Ps3 på andre plass(litt for arogant?) mens Xbox 360 kommer på en veldig sterk andre plass.

I neste genrasjon tror jeg en ny Xbox vinner overall, mens Nintendo drar en gamecube og i en liten twist tror jeg faktisk Playstation merket blir så svakt at Sony bestemmer seg for å satse på tv-er eller virtuel sex som de har masse markedsført gjennom Home i mange år...

Totalt sett tviler eg på at PS3 kommer til å ta igjen Xbox 360 i løpet av 2008. I USA solgte Xbox 360 flere konsoller enn Wii i desember(http://kotaku.com/gaming/december/npd-360-beats-wii-ps3-in-december-228212.php). Nå er jo ikke de nummerne 100 % nøyaktige siden NPD ikke tar med nettbutikker o.l. Likevel så er USA det største markedet.

For året som kommer så ser det litt tørt ut for Wii når det kommer til spill. Når det gjelder PS3 og Xbox 360 blir det jo et veldig bra spillår(veldig uenig i de som sier Xbox 360 har "ingen" spill for 2008). Xbox 360 får jo Alan Wake, Ninja Gaiden 2 og muligens Gears of War 2. PS3 får jo MGS4, GT4 og FF13(?).

PS3 slår 360 hvis de har like lojale kunder i Japan som i forrige generasjon. Ser dog ut som Japan er entusiastiske for PSP og DS, ikke konsoller.

Greia er som nevnt her at MS selger som hakka møkk i det totalt største spillmarkedet Amerika.

Er vel her litt av utfordringen ligger også for Sony og Nintendo, og evt for MS i Europa og Japan.

PS3 slår 360 hvis de har like lojale kunder i Japan som i forrige generasjon. Ser dog ut som Japan er entusiastiske for PSP og DS, ikke konsoller.

Og Wii. Ikke minst.