Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ceft

For dere som vil bli bedre i css

Recommended Posts

DA ER TEKSTEN GJORT OM TIL NORSK

Nei, men man beholder evnen til å fokusere og holde konsentrasjonen oppe - som drastisk forringes ved dehydrering. 1% væsketap = 10% nedgang i fysisk ytelse.

Han som skrev artikkelen nevnte jo quake også da.

Lord, man blir ikke direkte god av å drikke vann nei, men om du har gode og sunne spise- og drikkevaner så yter både kroppen og hjernen din bedre. Uansett hva du skal bruke den til, om det så måtte være ett spill så la det være ett spill, du yter bedre.

jeg for min del sverger til aim ballen jeg har under foten.

(spiller ikke uten)

dsdassst1.jpg

Om du mener at han kopierte den - Bra observert, han opplyste oss om det i førsteposten sin.

lættis

Nivået på den gjennomsnittlige spilleren i CSS er utrolig lavt. Jeg snakker ikke om aim, men om hvordan dere tenker. Kommunikasjonen til enkelte er så dårlig at jeg får vondt i magen.

Har du eksempler på det, kunne vært artig om "sånn gjør dere det" og "sånn burdet det gjøres, fordi ..."

Har du eksempler på det, kunne vært artig om "sånn gjør dere det" og "sånn burdet det gjøres, fordi ..."

Sånn gjør de det: prøver å rushe viVa i side hall, og dør.

slik bør de gjøre det: la viVa være i fred ffs!

Very good indeed :D Nydelig find, må jeg nesten kunne ta med meg videre, tenkte aldri på at man måtte spise bra før man skulle spille data ^^

Er det mulig få direktelink som kommer på engelsk ?

Edit 1: Fant den :happy:

Edited by HaJM

Vil bare legge til en video som forklarer veldig mye om lyd og mulighetene man har med lyd.

Tror det er mange som gjør dette ubevist og bevist. Andre gjør det kanskje ikke i det hele tatt.

Min erfaring er at man må ha et greit headsett og spesielle instillinger for å få dette til i source.

I 1.6 var dette 100 ganger enklere.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...