Ceft 3 Report post Posted September 4, 2007 DA ER TEKSTEN GJORT OM TIL NORSK Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted September 4, 2007 Hehe, najs. Mye fritid på fhs? Share this post Link to post Share on other sites
StikSER 1 Report post Posted September 4, 2007 Haaha djizz det må ha tatt litt tid:P Veldig bra ;D Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted September 5, 2007 Bra jobbet, Arild Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted September 5, 2007 grei guide, men ikke tro du blir bedere av å drikke vann. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 6, 2007 Nei, men man beholder evnen til å fokusere og holde konsentrasjonen oppe - som drastisk forringes ved dehydrering. 1% væsketap = 10% nedgang i fysisk ytelse. Share this post Link to post Share on other sites
ziroz 0 Report post Posted September 6, 2007 Han som skrev artikkelen nevnte jo quake også da. Lord, man blir ikke direkte god av å drikke vann nei, men om du har gode og sunne spise- og drikkevaner så yter både kroppen og hjernen din bedre. Uansett hva du skal bruke den til, om det så måtte være ett spill så la det være ett spill, du yter bedre. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted September 6, 2007 jeg for min del sverger til aim ballen jeg har under foten. (spiller ikke uten) Share this post Link to post Share on other sites
TeddyBjørn 0 Report post Posted October 30, 2007 Kopiert ARTIKEL! FANT Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted October 30, 2007 Om du mener at han kopierte den - Bra observert, han opplyste oss om det i førsteposten sin. Share this post Link to post Share on other sites
likhary 0 Report post Posted October 16, 2008 Nivået på den gjennomsnittlige spilleren i CSS er utrolig lavt. Jeg snakker ikke om aim, men om hvordan dere tenker. Kommunikasjonen til enkelte er så dårlig at jeg får vondt i magen. Share this post Link to post Share on other sites
CoolSpin 0 Report post Posted October 16, 2008 Har du eksempler på det, kunne vært artig om "sånn gjør dere det" og "sånn burdet det gjøres, fordi ..." Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted October 16, 2008 Har du eksempler på det, kunne vært artig om "sånn gjør dere det" og "sånn burdet det gjøres, fordi ..." Sånn gjør de det: prøver å rushe viVa i side hall, og dør. slik bør de gjøre det: la viVa være i fred ffs! Share this post Link to post Share on other sites
fryseboks 0 Report post Posted October 16, 2008 Sånn gjør de det: Backstab på viva på g(mfe tar screen)... Slik bør de gjøre det: ma_aban_name "viva" Share this post Link to post Share on other sites
HaJM 0 Report post Posted November 8, 2008 (edited) Very good indeed Nydelig find, må jeg nesten kunne ta med meg videre, tenkte aldri på at man måtte spise bra før man skulle spille data ^^ Er det mulig få direktelink som kommer på engelsk ? Edit 1: Fant den Edited November 9, 2008 by HaJM Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted March 31, 2009 Faen så najs! Takk for gode råd! Share this post Link to post Share on other sites
Napkin 0 Report post Posted April 2, 2009 Najs! ; D dette kommer til å hjelpe meg in-game hvertfall! ; D Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 2, 2009 alltid tilfredsstill kroppens behov prrrr Share this post Link to post Share on other sites
kalinkamaen 0 Report post Posted January 21, 2010 Vil bare legge til en video som forklarer veldig mye om lyd og mulighetene man har med lyd. Tror det er mange som gjør dette ubevist og bevist. Andre gjør det kanskje ikke i det hele tatt. Min erfaring er at man må ha et greit headsett og spesielle instillinger for å få dette til i source. I 1.6 var dette 100 ganger enklere. Share this post Link to post Share on other sites
AmyJames 0 Report post Posted November 18, 2010 Dette syns jeg var fornuftig og bra! Takk så mye. Nyttige tips til noob som meg Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted November 18, 2010 "necro" @ amy james... ? -.- Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 18, 2010 Ikke mye necro i en sticky tråd Mentalpro... Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted November 19, 2010 hah oke visste nt att den var sticky lol. Share this post Link to post Share on other sites