Sign in to follow this  
Tenebres.no

Gaming mus

Recommended Posts

jeg har en microsoft intelli 3.0 og er super fornøyd med prisen i underkant av 300 kr, og du får en kjempe mus..

Jeg synes jeg har to meget gode tommelknapper på min MX518 jeg men... Mulig G5 er laget for folk med deformerte hender eller krokfingre? Uansett 100 kr mer for en dårligere mus - nei takk. Da kjøper du heller en Deathadder.

Å si at G5 muligens er laget for for folk med deformerte hender eller krokfingre, er en ting du bør holde deg for god til å si sadolf. Når det gjelder hvilken mus som er best, skal jeg ikke legge meg inn på, for så stor peiling har jeg ikke. Mye ligger i smak og behag, men ikke alt.

:)

G5 er et middelmådig og overpriset produkt. Jeg holder meg ikke for god til å si noe som helst :happy: Hvorfor betale mer for noe som ikke er like bra? Hvis alle gadd høre på meg, så hadde vi ikke hatt all denne sytingen om "hvem mus" osv. :duske:

Her er den absolutt riktige kjøpeliste for mus:

Har du god råd: Razer Deathadder

Greit med gryn: MX 518

Litt blakk: Intelli 3.0

Er du rar: Razer Diamondback

Spiller du ikke: Da kan du kjøpe en trådløs en, men kast ikke penger ut vinduet på f.eks. en G7...

Logitech G3 er da den ultimate musen som ingen vet om og bare de beste bruker.

:) Og folk klager på at Avean er fanboy.

:duske: :duske:

Vel, jeg anbefaler faktisk hele 3 forskjellige merker mus da... Er mer enn Avean gjør :happy: Vet ikke hvordan det kan gjøre meg til "fanboy" men.

hva baserer du utsagnet på at G7 er søppel? Var den beste musen jeg hadde helt til katta tråkka på antenna og signalene gikk til helvete :D falt jeg tilbake på mx 700, uvant var det med den pga tyngden, men ellers er det faenmeg også en utrolig god mus..

Jeg får vondt i magen av å tenke på å game med MX 700 :D Nei, jeg vil ikke anbefale trådløst til gaming. Men jeg skal ikke tvinge noen til å ikke kjøpe det om de har lyst på det...