Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Avean

PS3 Lanseringen

Recommended Posts

Det er jo vanskelig å si noe sikkeret før man vet omfanget av launch'en.

Sony har pekt på et par faktorer:

1. Sony har lagt ut mange flere maskiner enn det de hadde tilgjengelig ved US/JP-launch. Hvis folk vet at de kan skaffe en Playstation uten å vente i kø i flere timer og miste skjønnhetssøvnen, så gjør de vel det?

2. Sony har forhåndssolgt veldig mange maskiner.

Sony sier de har solgt veldig mange konsoller, men det ser jo ikke sånn ut når man ser på antall som har møtt opp inatt.

Men som sagt, vi får vente og se.

+ Xbox 360 var første 3rd gen console og wii kom rett før jul + masse slaskete kids som har tid til sånn slasking i kø

Så er det slik at det er mange butikker i Trondheim som har den inne nå? :)

Hvor bør man i så fall dra, om man ønsker å kjøpe en -god- pakke (noe som inkluderer Motorstorm og/eller Resistance)? :)

+ Xbox 360 var første 3rd gen console og wii kom rett før jul + masse slaskete kids som har tid til sånn slasking i kø

Er nå strengt talt 7ende generasjons konsoller vi leker med nå om dagen :)

Var ihvertfall der jeg kjøpte min, å fikk sms om å komme å hente den nå om jeg vil.

Der jobber jeg :) Er ikke i butikken men skal hilse på om jeg ser deg hehe.

Ja den maskinen skulle jo komme ut i dag... Får kose meg litt ekstra med Wii'en i dag :)

kjøpte meg HDMI på clas olshon, typ 140 for 1 meter elns.

Hatt ps3 i noen timer nå og den er HERLIG. og kvaliteten på blu ray er faen imbalanced.

Satt no demos og GT HD version på DL også :) bare å glede seg til MGS4 om et år nå ^^

Testet litt motorstorm nå og det er utrolig fett... slet med å finne spille jeg skulle ha til idag. Men angrer ikke på motorstorm da det er underholdning til tusen :cool:

Noen som har sett noen blurayfilmer? Ingen som nevner den delen...

MotorStorm skuffa stort imo, hvor er fartsfølelsen min? og palla på de slowmo scenene når du kræsjer - hver gang!

Grafikkmessig er det pent, dog ikke noe som en 360 ikke klarer, men det var fint og se på - ikke noe mere.

Trodde det bare var en leverandør på ps3, NF?.

Bare et vagt minne jeg har, bestilte ikke inn en eneste maskin her.

PS3 levde til forventningene ihvertfall, grafikken er enorm, spesiellt på Motorstorm.

Men det jeg elsket mest var at jeg kunne koble på mus/tastatur på usb portene og voila så fungerer det sånn uten videre. Jeg koblet til og med på med Logitech Ultra Vision kamera med HD oppløsning og kunne videochatte med venner :cool: Den krever egentlig en driverfil på 30mb i Windows. Playstation 3 fant den på 1 sekund så fungerte det.

Noen som har sett noen blurayfilmer? Ingen som nevner den delen...

Jeg var på en PS3-lanseringsfest for en uke siden og der kjørte de det jeg antar var BD på haugevis med lekre skjermer. Men av en eller annen grunn virket bildet både flatt, fargeløst og dårlig oppløst. Rare artifakter og greier.. Jeg mistenker faktisk at de kjørte en PC som signal, en eller annen "pen" divx av noe slag. Ble i alle fall rimelig skuffet av bildet, selv på de dyreste skjermene så det stusslig ut.

Og det er rare greier, spesielt med tanke på hvor mye penger Nordisk Film svei av den kvelden.

PS3? Jepp da, da er det snart 4 ute å da =p.

Men som sakt Playstation 3 har ikke overbevist meg noe som helst nå.

Oi, Sony har brukt for langt tid å lansere denne maskinen. Vis Sony egentlig tenkte at de ga ut for få maskiner før dem tenke om igjen, Blueray ja? Skal med det nå a?. Det er HD som er på best vei inn nå. Eller hva den formaten het igjen. Og Bluray kan ikke engang lese HD eller HD lese blueray. SAmma det.

PS 2 har aldri overbevis meg det eller egentlig, jeg kjøpte den og jeg ble skuffa. Den har støvet ned mye så tok den fram igjen pga at lille søs fikk en singstar sett av meg. Så nå støver den ned igjen. Så PS 3 på meg?. Nei, er for dyr for en sånn maskin.

Du skal ha det gøy når du spiller og sånt, så gameplay går først fram for meg. Jeg spiller enda C&C ikke sant, fordi gameplayet er så konge. Men GFX sucks. Jeg likte egentlig Nintedo 64 og Super Nintendo veldig mye jeg. Bra grafikk og underholdende. Jeg har ikke tenkt å flamme PS3 men tror Sony har drittet seg litt ut på denne maskinen.

Sony har bare hold den inne lenger og brukt lenger tid på den. Xbox er jeg ikke noe fan av eller, Xbox 360 bråker alt for mye og ja, jeg liker den rett og slett ikke. PS 2 bråker for mye, men dem sa den skulle være stille. PS 3 stille? Tror jeg neppe da. For å være ærlig den mest stilleste maskinen jeg har spilt på det blir Nintedo Wii. Den er helt stille, eneste du hører den er kanskje når han loader fra CD'n en gang i blant.

MotorStorm spille som Avean sier er så bra. Jeg har lest og sett på det. Det er FAIL synes jeg, jeg ble mer trøtt av å se på det. Hvor er farten liksom?

Bil spill med fart som du synes du er 100% nesten med, det blir Burnout serien. Alltid likt det, men jeg kommer ikke til å kjøpe en PS 3 pga Burnout serien. Tekken? Hva har skjedd med det liksom, jeg likte 1-3 men når Tag kom og resten av serien, synes jeg det ble for teit. Akkurat det samma og det samma, slåss samma ting om og om igjen, bare litt bedre GFX. Og nye folk nei.

Jeg hadde vel eller betalt 8000 for en blueray spiller til PC en PS3. PC er bare den kraftigste maskinen ever. OG blir den kraftigste å.

Lo og jeg lo når jeg leste at PS 3 ikke klarte å ta Crysis. Crysis blir et kickass spill, tror jeg. Fin grafikk og sånt, men kan gameplayet være like bra? Vis det så blir det bedre en Half-life serien.

Jeg hadde eller kjøpt meg 3 Nintedo Wii enn 1 PS 3. Jeg har hatt det så gøy med venner foran Wii, spilt golf til bowling. Kjørt bil spill og spilt fotball med bil spillet. Hatt det gøy og sånt. PS 2 hadde jeg det ikke like gøy, fordi loadingen tok ÅR og DAGER på burnout serien, så jeg skrudde eller av PS 2 og satt på Super Mario Bros det første på NES konsollen. Super Mario er kanskje barnslig for mange, men Mario er så morsomt. Ihvertfall med venner rundt seg.

Dette er hva jeg synes, så jeg gidder ikke å høre at jeg flammer en maskin eller noe, fordi det har jeg ikke gjort. Har ikke sakt liksom: Ps 3 suxk in hell, Wii is best og sånt.

Hvorfor Anderwin ikke skal ha PS 3=

Negative:

-Dyr.

-Få spill, de spilla som er ute er elendige.

(+)/-Bråker vel(?) Wii er helt stille som sakt.

-Samme GFX som PS 2 spilla nesten.

-Sony har brukt for langt tid.

Positive:

+Fin å se på.

+Internet endelig.

Jeg gir som karakter nå: 3/10

Kan ende jeg gir den mer senere.

Vent et halv år, når alt funker på konsollen nesten.

Flere spill som er ute, kompiser har fått konsollen så du kan spille mot dem via nett.

Den er for dyr nå. Vent et halv år også koster den vel 4000-/+,-. Det skjedde med PS 2, den sank veldig fort ned med prisen.

Anderwin skal gå og spille Wii =). Zelda here i come ^^. :huh::cool: