Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
-Unabomber-

Hjelp til og lage konto i FlightSim X

Recommended Posts

Hei !

Når jeg prøver å lage meg et passord til online play i FlightSim X så kommer det bare opp " Yuor password must be less than 16 characters in alphanumeric format." hva mener de med det ?

Trenger hjelp så fort som dere klarer !

PS: Noen har snappa nicket mitt !!! :D Hvordan går det ann :D ? mann ! :D

Vel, hva er det å lure på egentlig? Du må bruke et passord som har mindre enn 16 bokstaver og tall, og det må ligge innen alfanumeriske verdier (0-9, a-z)

Vel, hva er det å lure på egentlig? Du må bruke et passord som har mindre enn 16 bokstaver og tall, og det må ligge innen alfanumeriske verdier (0-9, a-z)

Vil et passord som wtf0856 fungere ? jeg har noe sån som det og det funker ikke !?!

Kanskje du må dobbeltsjekke om alle de bokstavene og tallene er innenfor alfanumeriske verdier?

Jeg foreslår at du klipper ut alle bokstavene du kan komme på fra A til Z samt alle tallene fra 0 til 9 og legger dem ut på gulvet. Så tar du passordet ditt og krysser av om du finner de tallene og bokstavene på gulvet.

Kanskje du må dobbeltsjekke om alle de bokstavene og tallene er innenfor alfanumeriske verdier?

Jeg foreslår at du klipper ut alle bokstavene du kan komme på fra A til Z samt alle tallene fra 0 til 9 og legger dem ut på gulvet. Så tar du passordet ditt og krysser av om du finner de tallene og bokstavene på gulvet.

Skal dette være en spøk .. ?

( jeg skønte ikke noe som helst :D )

Ingen som vet ? Jeg har tilogmed laget et passord der bokstavene er i alfabetisk rekkefølge .. :D

Evangaleon Prøv det som passord!

edit: ops kanskje en liten pump det der :D

Edited by jungelpatruljen

*Sette albuene ned på bordet, og hviler hodet i hendene, mens jeg gnir tinningene*

Lærte du tall og bokstaver på skolen, eller sov du i timene, som det virker alle elever gjør for tiden?

Du blir jo bedt om å bruke vanlige tall og bokstaver, og må ikke overstige 16 (seksten/seisten eller hvordan faen det skrives) i antall.

Evangaleon Prøv det som passord!

edit: ops kanskje en liten pump det der ' />

Det har jeg prøvd p

*Sette albuene ned på bordet, og hviler hodet i hendene, mens jeg gnir tinningene*

Lærte du tall og bokstaver på skolen, eller sov du i timene, som det virker alle elever gjør for tiden?

Du blir jo bedt om å bruke vanlige tall og bokstaver, og må ikke overstige 16 (seksten/seisten eller hvordan faen det skrives) i antall.

Om det hadde vært så enkelt så hadde ikke denne tråden eksistert !

Gå til gamespy.com og lag en konto der. Så prøver du å logge deg inn med den nye kontoen.

Innebygd MP på FSX er uansett ikke noe interessant med mindre du skal fly sammen noen venner. Hvis du virkelig vil ha en ordentlig MP opplevelse som virkelig gjør FS til "As Real as it Gets", så burde du heller prøve VATSIM.

Gå til http://www.vaccsca.org for å lese om den skandinaviske avdelingen.