Simba 0 Report post Posted March 19, 2007 Bare 1 uke igjen nå. Tror dette blir glatt årets filmopplevelse. Sees sikkert på Prinsen 5 da Simba Da er jeg på Røros og jubileumstur gjennom jobben. Får ta det når jeg kommer hjem på søndag. Mindre pågang. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeremy 0 Report post Posted March 19, 2007 Den var jo rimelig pompøs, men det er Snorres kongesagaer også. Overser lett de svakere delene av filmen til fordel for den latterlig fete slåssinga og de flåsete onelinerene Ingen klar 6er selvsagt, men veldig god underholdning. Eneste som var kjipt var at jeg gikk glipp av 5mila - hvem har kinovisning halv 2 på en lørdag? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kowalski 0 Report post Posted March 19, 2007 Kom nettopp hjem fra kino, jeg må si jeg storkoste meg. Det var naturligvis mange klisjeer, men det hører jo sjangeren til. Metallriff mens soldatene peiser på, det er jo så over the top at man blir sittende med et kjempesmil rundt munnen og fnise. Historien i seg selv er engasjerende nok til at man er med, og det tekniske ved filmen er kanonbra. Glimrende koloritt, feite slo-mo-scener, presist kameraarbeid, skarp lyd og fantastiske effekter. Særdeles god underholdning, slik underholdning skal være Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zona 0 Report post Posted March 19, 2007 nydelig film! Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted March 19, 2007 Hvordan var manuset? Spy-verdig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted March 21, 2007 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted March 21, 2007 :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 21, 2007 Kom nettopp hjem fra kino, jeg må si jeg storkoste meg. Det var naturligvis mange klisjeer, men det hører jo sjangeren til. Metallriff mens soldatene peiser på, det er jo så over the top at man blir sittende med et kjempesmil rundt munnen og fnise. Historien i seg selv er engasjerende nok til at man er med, og det tekniske ved filmen er kanonbra. Glimrende koloritt, feite slo-mo-scener, presist kameraarbeid, skarp lyd og fantastiske effekter. Særdeles god underholdning, slik underholdning skal være Fikk du på noen tidspunkter ereksjon i løpet av filmens gang? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted March 21, 2007 Er det ikke halvnakne menn gjennom hele filmen da, mulig å ikke få ereksjon da?? Quote Share this post Link to post Share on other sites