Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
fenr.my

lovlig med kniv på fly

Recommended Posts

Det kan vel seriøst ikke være reglene? Nei, jeg nekter å tro det.

Ingen kan komme med en så dum regel?

Sa de som satt regelen tror da at man sier ifra om man skal drive med terror? jiiiiiz, merker jeg blir en smule lei meg =(

- Ey hva skal du med den kniven?

- Knife admin!1poneoneoneone

Da blir det permban fra SAS sad.png

- Ey hva skal du med den kniven?

- Knife admin!1poneoneoneone

Da blir det permban fra SAS sad.png

Nei, bare viss det er teamkill.

Tja, inntil det er noen troverdige som sier at reglene faktisk er slik, og ikke se&hør som lager overskriften, så forblir jeg skeptisk.

Visste ikke at vg.no var det samme som dagbladet.no.

Er jo flere år siden man kunne se forskjell på de to...

- EY ! Hva skal du med svære katana sverdet bak ryggen din ???

Bruker det til å skjære brød.

- Ah ok , sorry måtte spørre.

:D

676575.jpg

Eh, hva skal du med den kniven?

Spisse blyanter?

Ok, du kan ta den med ombord.

Så vidt meg bekjent, forteller ikke terrorister allmenheten om planene sine, det ville sannsynligvis virket mot sin hensikt.
Rent faktisk er vel det der et av grunnprinsippene i terrorisme, det er jo ikke selve handlingen men heller frykten :D

For ti år siden var det jo en real motedille å bruke flybelte som vanlig buksebelte, kanskje denne karen er en late bloomer?

hei... hvorfor har du hagle på ryggen...

bruker den på jakt...

ok.. ha en fin tur....

det blir bare for domt med de norske reglene .... de er jo helt føkka.... her jeg bor for du 5 tusen i bot hvis du står og pisser i vannet fra brygga. men en kniv på flyet er greit.... FY FAEN :D

Som sagt før i tråden er de nye reglene helt på trynet, who cares om du ikke får lov til å ha med flytene væske på flyet, de klarer ikke å stoppe en utspekulert terrorist likevel..

det blir bare for domt med de norske reglene .... de er jo helt føkka.... her jeg bor for du 5 tusen i bot hvis du står og pisser i vannet fra brygga. men en kniv på flyet er greit.... FY FAEN :D

Har du noengang vært et sted der folk kan gå å pisse overalt uten at politet gjør noe?

Det er DISGUSTING!

Lenge leve nulltoleransen!

Videre kommentar til den aktuelle saken i denne topicen.

Hvorfor er egentlig regelen formulert slik? Er det så betjening kan ha med brødkniv ombord i flyet?

Faen eller, jeg hater jurister. De lager mer problemer enn de løser, også koster de samfunnet $$$$$!!!

jeg jobber i securitas på værnes og skjønner godt at folk blir oppgitte når jeg må ta ifra dem tannkremtuber forde de inneholder 5 ml for mye.

De nye reglene er en overdrivelse fra EASA der man har fattet strakstiltak for å møte en tidligere undervurdert sikkerhetssituasjon.

øksehendelsen samt andre

markerte slutten på den tiden hvor ingen sikkerhetssjekk på flygninger skjedde på innenriksflygninger

etter dette var det et rama skrik om at noe måtte gjøres,

vell noe ble gjort, regler ble instrammet, folk måtte ta av seg skoene

og folk begynte å fly igjen.

kunne jeg bestemt reglene. hadde jeg gått tilbake til slik det var før reglene om flytende artikler kom og heller utplasert elektroniske bombesniffere.

pluss innført hygiene standard for inpass på flyplass siden en fyllsyk stinkende passasjer er et større ubehag for besetningen en 105 ml tannkrem :)