Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Xtragal3

UFOer Kan redde Jorden

Recommended Posts

Kan du seriøst gi faen? Du er så fjern at jeg blir kvalm.

Enig. Du skjønner virkelig ikke at vi driter i det, Xtragal?

Kan ikke du da gå å forsøple et annet forum, fordi det er valgfritt å bry seg.

Morsomt med ting som dette, da kan man virkelig se at det er folk som er litt gal'ere enn seg selv

Edited by Liptonic

Og hva skjer hvis flere Ufoer skal lande samtidig? Jeg kan ikke se noe kontrolltårn.

eller:

Hva faen skjer hvis jeg kommer kjørende?

:)

Og hva skjer hvis flere Ufoer skal lande samtidig? Jeg kan ikke se noe kontrolltårn.

Landingsplatformen fungerer kanskje som en heis

ufoen heises under jorden så heises platformen opp igjen

klar for neste ufo eller .. :)

Edited by Xtragal3

Xtragal, kan du spørre din mor om hun røykte/drakk alkohol eller brukte noen narkotiske stoffer under de 9 mndene før du ble født?

Sitat frå dagbladet:

Jeg er ikke sjokkert. Denne mannen hører hjemme på lukket psykiatrisk avdeling for schitzofreni sammen med de andre galningene

La oss håpe vi får inn noen vettuge folk snart som ikke svever rundt på en rosa sky på jakt etter påstått ufo teknologi.

QFtW!!

Edited by N3vrast

Det er ikke mulig å ta noen tråder i Generelt særiøst lenger!

Det har det aldri vært. :huh:

Utenomjordisk teknologi kan redde Xtragal3

Dette er en type kommentar som er ok. Kul. Morsom. Ikke ment nedlatende. Ikke sant ?

En del av de andre kommentarene ...fra Runar^Pr0^lizm^ og andre neandertale bleie-unger er bare sååå jævla mentalt invalide. Slike postere viser en modenhet på linje med eplekart. Dere skal være glad jeg ikke er moderator her :)

Xtragal3 er et friskt pust her på forumet. Men enkelte ratarder skal ta det sååå seriøst. Tsk tsk tsk.

Her er en dokumentar om annen "undertrykt" (?) energi. Litt i samme gata.

http://video.google.com/videoplay?docid=24...nergy&hl=en

En krigsskadet og xtragal kanadisk forsvarsminister preiker noe piss om ufoer og du poster det? :) Dere kommer begge to til å havne på samme mentalsykehus og hvis du ikke slutter å poste føger hele forumet hakk i hel :huh: You make me crazy!

hahaha Xtragal3! ^^,

digger ufo teoriene dine.

Jeg kan fortelle om første gang jeg så en ufo.

Meg og faren min var ute og gikk tur i skogen, dette var i høst for 3 år siden.

Det begynte og bli mørkt så vi bestemte oss for å ta en tur til Nordlibakken (hoppbakken her i Horten) for og se på utsikten før vi gikk hjemover.

Plutselig fikk vi øye på et ganske skarpt blått og rødt lys nordover over Langøya (utenfor Holmestrand), det stod helt stille. Pappa hadde med seg kikkert så vi prøvde å se hva det var.

men det var for mørkt, vi så kun lysene. Vi var ganske sikre på at det var et helikopter, men så plutselig raser det av gårde i en stor fart over oss og sørover og forsvant i horisonten. Dette skjedde i løpet av bare få sekunder.

Dere kan tro hva dere vil, men vi tror det var noe utenomjordisk.

Dere kan tro hva dere vil, men vi tror det var noe utenomjordisk.

Tja. Si det. Mye av det som tilsynelatende er uforklarlig , kan nok til slutt forklares hvis man undersøker godt nok. Det er ikke alltid man har tid/resursjer til det da.

Asteroider , kometer og slikt kan se ganske spektakulært ut når de brenner opp/eksploderer i atmosfæren. Enten nær bakken , eller høyt høyt oppe. Som oftest høyt oppe. Hvordan dette skjer avhenger mye på størrelsen , med hvilken vinker de treffer osv. Tenk på Tunguska-hendelsen. DET var spektakulært det. (Etter sigende.)

En tidligere kanadisk forsvarsminister, Paul Hellyer (83), krever at myndigheter verden over legger fram og bruker utenomjordisk teknologi,

som de skal ha skaffet seg etter flere angivelige UFO-krasj, i kampen mot klimaendringene

Utenomjordiske fartøy må ha reist lange avstander for å nå jorda, og må derfor ha vært utstyrt med avanserte systemer og eksepsjonelle typer drivstoff, hevder den tidligere forsvarsministeren.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/02/493782.html

Har man teknologien hvorfor ikke bruke den til noe godt sier nå jeg :)

old news, vi har da alle sett Men In Black.. :huh:

Vet ikke hva som er verst;

En smårar rom-entusiast, eller alle ungene som skal hyle i kor og gjenta hverandre.

Tragisk å rakke ned på folk fordi de tror på noe annet enn deg selv..

keep it up!

Vet ikke hva som er verst;

En smårar rom-entusiast, eller alle ungene som skal hyle i kor og gjenta hverandre.

ungene..