Sign in to follow this  
gilgamesj

Gullstikka direktesendt på nett!

Recommended Posts

Det går fint an å være skuffet over juryens avgjørelse uten å snakke negativt om Wii-fan.no. :D Det gjelder både her og på deres forum. (Ketle og Anax, jeg ser på dere.)

Det eneste som skinner igjennom er at wiifan vant på utsendende i en konkurranse som på forhånd var beskrevet som en konkurranse som skulle handle om mye mer. Det skulle handle om miljøene. Hvordan du finner et miljø inni en html/css kode lurer jeg på.

Vi har et kjempebra miljø blant medlemmene og rundt sida, men om det er bedre enn Battlefield.no sitt stiller jeg meg tvilende til, selv om man ikke akkurat kan dømme noe sånt. :D

Tror faktisk Wii-Fan slår oss på miljø også. Altså de er en mer tettere gjeng mens vi snakker kanskje litt for mye bullshit ? Begynner å tenke over litt, jeg skriver mer om ufoer og overnaturlige ting her enn gaming :D Sånn er det for de fleste tror jeg. Battlefield.no er og forblir norges største offtopic diskusjon. Men tror også administrasjonen oppfordrer til dette også.

Annen ting er at Battlefield.no er mer Battlefield.no/forum enn hovedsiden. Det er nesten ingenting å gjøre der, det er største problemet. At det er noen nyheter nå og da er ikke god nok grunn. Tror det er flere måneder siden jeg har sett hovedsiden og jeg er vel blant forumets mest aktive.

[...] hovedsiden. Det er nesten ingenting å gjøre der, det er største problemet.

Over 2000 nyheter (14 av dem produsert de siste 7 dagene) og 57.000 kommentarer forteller en annen historie. :D

Det går fint an å være skuffet over juryens avgjørelse uten å snakke negativt om Wii-fan.no. smile.png Det gjelder både her og på deres forum. (Ketle og Anax, jeg ser på dere.)

Jeg har sagt unskyld, er ikke bitter lenger og har gått i kloster for å gjøre opp for mine synder.

[...] hovedsiden. Det er nesten ingenting å gjøre der, det er største problemet.

Over 2000 nyheter (14 av dem produsert de siste 7 dagene) og 57.000 kommentarer forteller en annen historie. ' />

Fine tall, men når folk ikke engang gidder å lese dem da er det noe annet. Det må være mer grafiskt preg over nyhetene, det blir for mye tekst og lite visuellt synes jeg. Battlefield.no blir mest brukt som ett forum, det som er problemet virker det som. Kan også ha noe med at siden har en veldig typisk portalpreg over seg. For all del, dere gjøre en sinnsyk bra jobb, men det er rom for forbedringer p

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this