Sign in to follow this  
zpam

Demo av Command & Conquer 3 - Tiberium Wars ute!

Recommended Posts

Jeg har prøvd Supreme Commander men ble meget skuffet over grafikken, Det ser veldig bra ut på screenshots, og det er mulig å vinkle kameraet i spillet til at det ser slik ut, men i praksis er det umulig å styre enhetene på den måten og da ender man opp med å zoome så langt ut at det er vanskelig å se forskjell på en Tanks og en Engineer robot... å sende 10 engineer bots ned for å knuse fienden istedenfor 10 Tanks ender med tragedie...

De får pluss for at det går an å bruke 2 Skjermer samtidig (faktisk utrolig kjekt med oversiktskart på monitor nr 2 men med full mulighet til å zoome inn og kontrollere enheter mens man micromanager ett angrep på fiendebasen med monitor nr 1)

Edited by CyberTrec

Er ikke mye å bli "pro" på :(

Selv bestemora mi hadde klart det missionet der.

Spillet havner ikke på innkjøpslista mi for å si det sånn. SC er mye mer interessant.

Men videoene var konge, fin dame, bra replikker, gode skuespillere.

Men det hjelper lite når det for meg er akkurat som de andre c&c spillene, bare nye units, bedre grafikk og annen historie.

Neida, de var bra på 90 tallet. Men i dag har utvikling løpt fra dem syntes jeg :(

Men for all del, smak og behag. Selv syntes jeg Total Annihilation var mye bedre enn noen C&C spill.

Har Supreme Commander virkelig utviklet seg så mye fra Total Annihilation? De kan zoome lengre ut? Det er vel den fantastiske forskjellen egentlig.

For all del, skulle ønske flere spill kunne prøve å bringe noe nytt! Jeg er enig i det.

Dette skal kjøpes. C&C følelsen var der. Selv om det ikke er noe særlig nytt, holder det for meg med litt bedre grafikk og noen nye units.

Etter 5 min med spilletid fryser musepekeren min i spillet og på desktop :( Og jeg må restarte pcen.Noen som har en forklaring? :(

Edited by FoxSoldier

Ble noen timer med C&C i går kveld. Ikke akkurat sprengimponert, men C&C er nå det det er da.

Kommer nok garnatert til å kjøpe det pga story og nostalgi. Brettene på demo var latterlig enkle+ at GDI virket rimelig overpowered!

Fikk engentlig mest lyst til å reinnstallere Act of war igjen, synes det er det beste RTS spillet de siste årene.

Men god stemning blir nok den 29 uansett tenker jeg....

Company of Heroes er vel fortsatt sjefen imo.

COH er bra, ja. Men når det bare er 3 1v1 maps blir man fort litt lei. Kunne også vært flere 2v2 maps.

Jeg får en feilmelding når jeg prøver å legge inn demoen.

Lastet den ned på torrent fra gamer.no

".....command_and_conquer_3_demo.exe er ikke et gyldig win32 program"

Noen som vet hva som er galt og eventuelt hvordan jeg får fikset det?

Det er faktisk mulig å spille med både GDI og Nod i skirmish, samt å velge hvem man spiller mot (Scrin er låst desverre).

I skirmish menyen så markerer du Nod med musepekeren og klikker. Ingenting vil skje, men om du så trykker 'N' på keyboardet så blir det markert. På samme måte kan du velge å spille mot GDI ved å velge GDI for dataen og trykke på 'G'.

Funker som bare pokker, og det gjør kampene mye mer spennendes :)

Personlig så elsker jeg 'zone-troopers' og fullt oppgraderte 'avatar-mechs' mest!

EDIT: Så at Jens1991 allerede har påpekt dette i en annen tråd.

Edited by Toxin-Soldier

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this