k3rm! 0 Report post Posted February 26, 2007 jeg har tat masse bra bilder på gmod men vor finer jeg dem har leita på data (D:) der jeg har steam lagret men jeg finer de ikke vet noen hvor de er lagret ?? jeg har tat masse bra bilder på gmod men hvor finer jeg dem har leita på data (D:) der jeg har steam lagret men jeg finer de ikke vet noen hvor de er lagret ?? [ jeg har tat masse bra bilder på gmod men hvor finer jeg dem har leita på data (D:) der jeg har steam lagret men jeg finer de ikke vet noen hvor de er lagret ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted February 26, 2007 C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\(ditt brukernavn)\garrysmod\garrysmod\screenshots Quote Share this post Link to post Share on other sites
k3rm! 0 Report post Posted February 27, 2007 C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\(ditt brukernavn)\garrysmod\garrysmod\screenshots e jeg hadde ingen mappe som het valve bare en som het steam å jeg lette i gjenom hele mappen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bigley 0 Report post Posted February 27, 2007 Bruk Hjelpetråd Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted March 12, 2007 C:\Programfiler\Steam\SteamApps\[ditt brukernavn]\half-life2\garrysmod\garrysmod\screenshots Quote Share this post Link to post Share on other sites
Half-man 0 Report post Posted March 12, 2007 C:\Programfiler\Steam\steamapps\%UserName%\garrysmod\garrysmod\screenshots Skjønner ikke hvordan !0nE Uni0N fikk den i HL2 mappa, men det får være det samma =p Quote Share this post Link to post Share on other sites
k3rm! 0 Report post Posted March 13, 2007 takk de virka men jeg jore ikke noe av det dere sa =P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Half-man 0 Report post Posted March 14, 2007 da har du antaglig ikke ikke laget noen screenshots. mappa blir laget bare når du tar bilder.. ingen bilder, ingen mappe... men hvis ud forsatt har et håp. så kan du bruke søke greia i windows og søke gjenom Steam mappa de etter bilde filer=) Quote Share this post Link to post Share on other sites