Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Ny norsk side for fans av Command & Conquer

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6665&g2_serialNumber=1 Ny norsk side for fans av Command & Conquer

Det kommende spillet Command & Conquer 3 - Tiberium wars er spådd å få en stor fanskare. Blir det et kvalitetsprodukt vil nok ikke Norge ligge uberørt heller. Demo av spillet er forventet å komme på mandag, og en norsk side for diskusjon, nedlasting og alt annet rundt C&C har blitt lansert.

Command & Conquer 3 -TW, det 13. spillet i Command & Conquer-sagaen, slippes 29. mars. Det vil være tilgjengelig på PC og Xbox 360. En demo for PC-brukerne er forventet 26. februar, men det er ikke bekreftet.

Command & Conquer blir et spill med høy hastighet, bundet sammen av heftige filmscener og spillet ser meget lovende ut. Det blir klassisk tredjepersons C&C-stil (se trailer).

C&C community
En liten kjerne av det norske C&C-miljøet har opprettet en side der folk kan samles og snakke sammen, laste ned patcher, og generelt alt annet som omhandler C&C-verdenen.Formålet med siden er å fremme C&C miljøet i Norge, og samle entusiaster og fans av spillserien.

Det er foreløpig ikke så mange registrerte medlemmer på det nye nettstedet, men det tar seg nok kraftig opp så fort demoen og spillet blir lansert. Avhengig av om det blir et kvalitetsprodukt, selvsagt. Er du gammel fan av serien, eller nyfrelst, gå til www.tiberium.no og rull deg i gjørma med likesinnede!

Denne er merket som tredjepersonsskyter, det er en feil fra min side. Dette er selvsagt et rundebasert strategispill (RTS).

Det ser forøvrig ut som om utviklerne holder seg til den velprøvde oppskriften med cheesy mellomsekvenser besatt av skuespillere med varierende kvaliteter :) Om de har greid å raffinere seriens sterke sider tror jeg dette blir veldig bra, gleder meg til å spille demoen.

Håper (og tror) at det også kommer en demo til Markedsplassen rimelig samtidig som til PC. Jeg kunne jo ha prøvd PC-demoen, men tror det hadde hakka rimelig bra om det hadde vært mer enn 20 enheter på skjermen samtidig, hehe. Jeg ville personlig helle sett et Red Alert 3 enn Tiberium Wars. Og kanskje heller Westwood enn....you know who. Men men. Skal isåfall prøve demo før jeg eventuelt kjøper spillet.

Personlig så synes jeg fargene var litt for "Warcraft 3"-aktige, og det synes jeg ikke noe spes om til et spill som dette. Blir for plastikkaktig og kunstig. Hadde vært råere med litt mer naturlige, mindre skrikende farger.

Men faan så nice samling av skuespillere de har hentet inn da! Filmene i C&C er jo nesten halve moroa :)

C&C serien har gitt meg mange koslig kvelder før. Kan ikke se jeg ikke kommet til å bli skuffet av denne. .

Det ser forøvrig ut som om utviklerne holder seg til den velprøvde oppskriften med cheesy mellomsekvenser besatt av skuespillere med varierende kvaliteter :(

Det kan jo ikke bli dårlig når Michael Ironside er med :(

Ja, fått med BSG folk også ser jeg. "Boomer". Starship Troopers og Star Wars er også representert.

Hehe, og hu dama som representerte NOD og Kane ligna litt på hu cylonen. Kan ikke være hun?

Darth Vader har jo vært med i C&C siden første spillet da :(

Personlig så synes jeg fargene var litt for "Warcraft 3"-aktige, og det synes jeg ikke noe spes om til et spill som dette. Blir for plastikkaktig og kunstig. Hadde vært råere med litt mer naturlige, mindre skrikende farger.

Men faan så nice samling av skuespillere de har hentet inn da! Filmene i C&C er jo nesten halve moroa :(

Må innrømme at eg først vart litt nervøs når eg las denne topicen...

Først blir det sagt tredjepersonsskytar, så rundebasert strategi!!!

Fint at det vart retta opp til RealTime.

Det skal bli kjekt å sjå kva dei har fått ut av C&C-universet denne gongen.

Iiiiiiikk, har preloaded demoen. Nå venter jeg bare på Nøkkelen. . . :(  Skulle åpnes kl 19.00

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...