Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
yea

Klage fra runar

Recommended Posts

runar er bannet så jeg måtte skrive klagen for han, men er ikke innblandet på noen måte.

Tittel: Klage på Kowalski for Runar

Innlegg: Vil legge inn en klage på Kowalski som overreagerer pga stemningen etter at CSS communitiets tråd ble stengt. jeg skriver "Kowalski, spiller du CSS? Har du besøkt OO serveren og møtt de koselige folkene der? Nei sier du? ok.

Office Only tråden er selve grunnstøtten i hf communitiet med sin koselige prat og interne mobbing av Virre.

Når man stenger en slik tråd stenger man et lite stykke Norge!

Om du er sta og ikke vil åpne den igjen kan du ihvertfall sette den i perledykk som hf/bf.no lengste og mest legendariske tråd.

Hvem faen slipper slike som deg til makt? ffs?

Dette er på ingen måte bangrunn og jeg reagerer sterkt på at Kowalski har en maktposisjon når han gir en bruker 3 dagers postepause bare for noe sånt.

Runar

Hei

Dette innlegget ble postet av Runar etter at flere andre hadde sagt sitt, og tonen begynte å bli rent latterlig.

Noen fikk en ukes pause, andre en dags pause.

Det er ingen grunn til å komme med oppgulp som eksempelvis "hvem faen slipper slike som deg til makt? ffs", spesielt ikke når jeg allerede i tråden hadde gjort det klart at det var helt OK å diskutere så lenge det foregikk på litt mer modne premisser.

Runar er velkommen til å poste her igjen og samtidig gjerne være kritisk, men han må samtidig følge de reglene vi har.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...